Toon posts:

macbook pro

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi ik mag van m'n ouders een nieuwe Apple computer ik wil sowieso een laptop, dus dacht aan een Macbook Pro, maar welke is voor mij (welk model) geschikt. dit doe ik zoal:
- X-Plane 9 (1GB <game)
- iWork 09
- internet, msn, muziek downloaden, mailen enzo.
- films kijken
- ik wil m meenemen op vakantie
Weten jullie welke Macbook Pro voor mij is geschikt.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Standaard versie van 1150 volstaat prima voor jou doeleinden :)

http://www.apple.com/nl/macbookpro/

Topic word zo wel gesloten ;)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik denk dat er van macs genoeg reviews te vinden zijn. Kijk welke er binnen je budget liggen en ga daarvan reviews bekijken.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt ik heb ff de reviews bekeken van de MBP 13'' 2.26GHz en hij ziet er goed uit en valt binnen mijn mogelijkheden (budget en de programma's die ik draai). ik ga nog een beetje info verzamelen d.m.v. filmpjes en ik ga nog ff wat reviews bekijken. dank jullie wel. vinden jullie het trouwens een goed keuze?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toevallig het forumdeel Apple Talk gemist? Alles wat je wilt weten over Apples.

Let wel, ook daar moet je eerst zelf gaan zoeken en lezen, niet alleen je vraag neergooien. Het web staat vol met reviews van Macbooks, dus het mag niet al te moeilijk zijn om zelf een beslissing te nemen :)

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 29-09-2009 18:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Zeer goede notebook als je met OS X wil gaan werken. Verder zijn ze veel goedkoper via Ebay:
MacBook uit het buitenland

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12 08:25
Als ik jou was, zou ik heel snel in het Apple Talk deel kijken van GOT. Daar staat echt tonnen aan informatie die je kan gebruiken bij je keus. Zoals gezegd, dit topic zal wel heel snel sluiten...!

[ Voor 0% gewijzigd door xsess op 29-09-2009 18:11 . Reden: Spuit 11! Gambieter was me net voor... ;) ]

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal ik zal aandachtig kijken in Apple Talk. bedankt!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.