Toon posts:

Playstation 3 Blue ray of stand alone. one more..

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen.

Aangezien het laatste topic wat hierover gaat nogal sterk verouderd is ga ik het opnieuw vragen aan de experts. Aangezien er toch al wel weer wat veranderd is in de tussentijd.

Sta op het punt een Blue ray speler aan te schaffen. De vraag is alleen welke.
Aangezien de nieuwe PS3 zo in prijs is gedaald is dat een hele mooie optie. Twee functies voor de prijs van 1.

Maar wat is verstandig ? is een PS3 BR speler te vergelijken met de huidige standalone spelers van bijvoorbeeld Panasonic..

En zo niet, waar zit dan het verschil in?

mvg
Dutch

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Er is sinds kort een verzameltopic om over Blu-ray spelers en de aanschaf daarvan te praten: [Aanschaf] Welke Blu-ray speler heb ik nodig?

Niet alle informatie staat nog in de TopicStart vermeld, maar in het topic zelf zijn enkele posts waar exact in staat waar je aan moet denken bij de aanschaf van een nieuwe speler.
Dus als je dat topic "even" door leest dan zal je meteen heel wat wijzer worden.

En op je vraag wat nu de betere speler is een Playstation 3 of een stand-alone speler is zo geen antwoord op te geven. Want met die openheid van vragen stellen kan ik nu een Denon DVD 3800BD gaan vergelijken met de PS3. Dus eerst van te voren een budget vaststellen waarin je de speler aan wilt schaffen, want dan kan je pas gaan vergelijken.
En dan nog is vergelijken lastig zoals je zelf aangeeft, want dingen als de beeld- en geluidskwaliteit hangen ook af van het hoe aan te sluiten en de rest van je set-up. En het is ook maar net wat jij met je Blu-ray speler wilt gaan doen. Wil je bijvoorbeeld per se analoge uitgangen voor het geluid dan kom je altijd op een stand alone speler uit.

Dus graag in [Aanschaf] Welke Blu-ray speler heb ik nodig? verder. En wel de TS doorlezen, want je huidige post voldoet niet aan de eisen welke gesteld zijn om in het betreffende topic te posten...

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 29-09-2009 10:21 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Wegens een wijziging in het beleid wordt dit topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatst. De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma, Projectie & Recording.

Zie hiervoor ook het topic Enkele kleine wijzigingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.