Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Hi,

Dit ik volgens mij niet het juiste forum voor deze vraag. Maar ik kon geen betere plek vinden.

Ik wil van mijn 'te dure' UPC abonnement af en een schotel op het dak plaatsen. Weet iemand wat ik hiervoor het beste kan gebruiken? Als ik nl. toch het dak op moet, doe ik het liever gelijk goed. ipv. er na een tijdje achter te komen dat ik beter een grotere schotel met andere/meer LNB's en tuner had kunnen kopen.

En is het mogelijk om op meer dan 1 toestel beeld te ontvangen via een schotel?

De pakketten die canaldigitaal aanbied lijken mij wat karig.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:23
Heb je er al eens een search op het forum aan gewaagd?:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

normaal zou ik denken gebruik de search want er is een groot sateliet ontvangst topic hier met alle info (en meer) die je nu zoekt.
Echter kan ik deze zelf nu niet meer vinden 8)7

Maar het topic is er dus wel, met alle info. Ik zal het eens via google proberen. ja die dus!
offtopic:
de searchfunctie van T.net mag toch ook wel een keer op de schop.

[ Voor 15% gewijzigd door franssie op 28-09-2009 14:30 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd kan deze vraag beter in [DVB-S] Televisie via de satelliet: DVB-S - Deel 2 gesteld worden.

Overigens is Audio & Hifi ook niet de juiste keuze voor schotels en tv kijken, dat past meer in LCD, Plasma, Projectie & Recording.

Dus move van AUD --> LCD

Graag daar dus verder en hoop dat de bovenstaande reacties voldoende zijn om dit slotje te verklaren :)

[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 28-09-2009 14:42 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Wegens een wijziging in het beleid wordt dit topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatst. De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma, Projectie & Recording.

Zie hiervoor ook het topic Enkele kleine wijzigingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.