Audio Set vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• Kaluee
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02-2024
Na een tijd de forums doorgelezen te hebben en veel nuttige informatie te hebben gevonden ook maar een profiel aangemaakt. Gelijk maar beginnen met een vraag. Ik lees al een tijdje de berichten in Audio en Hifi, want ik ben op zoek naar een home cinema set. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar kwam toevallig deze aanbieding tegen en ben benieuwd naar jullie mening:

http://www.ad.nl/ad/nl/1/...frameset/superstunt.dhtml

Alvast bedankt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

Hallo Kaluee en welkom op GoT :W

Als je net bent geregistreerd op GoT dan adviseer ik je te kijken naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid.

Als je deze topics hebt doorgelezen zie je wellicht dat we van een topicstart iets meer verwachten dan alleen "ik ben dit setje gezien, is het goed?". Dit vooral omdat audio persoonlijk is: wat de één qua klank en sound mooi vindt kan voor een ander het tegenovergestelde zijn.
Daarom is de eerste tip met dit soort aankopen om te gaan luisteren in een winkel. Nu is dat met dit soort aanbiedingen inderdaad lastig, maar dat kan het risico zijn als je je slag wilt slaan.

Overigens komt de aanbieding die je hier post ook terug in [Aanbiedingen] Audio en HiFi - Deel 15. Daar kan je dus ook even peilen naar wat de beweegredenen van mensen zijn om deze set wel of niet aan te schaffen. Maar ook daar geld dat er wat meer inzet wordt verwacht dan hier.

Hopelijk begrijp je dan ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.