Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muis voor in Shooter games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik loop tegen het volgende probleem aan.
Mijn zoon speelt nogal veel shooter games op de computer, Call of Duty etc.
Nu heb ik op de computer een LX710 muis TB combinatie van Logitech.
Probleem.

De muisklik doet het bijna niet meer, eigenlijk geen wonder als je hem af en toe bezig hoort.
Die muis is gedoemd om het te begeven.

Wat zou hier wel een geschikte muis voor zijn, eentje die het klikgeweld wel voor langere tijd aankan.
Ik lees alleen over gamers muizen dat ze zo snel zijn DPI etc etc, ik wil weten hoe degelijk is zo'n muis

Iemand daar ervaring mee?

Jan

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tsja, muizen gaan nu eenmaal kapot op den duur als je er fanatiek mee bezig bent. als je een goede game muis zoekt moet je kijken in de richting van

-Razor serie
-Logitech G5/7 serie (G5 heb ik zelf, V2)

Maar muizen gaan nu eenmaal kapot, en de wat duurdere muizen staan niet altijd garant voor duurzaamheid. Vaan de G5 kan ik zelf zeggen dat deze het game geweld goed overleeft (Team Fortress 2 op competatieve niveau overleeft het tenminste goed :P )

Maar ga naar de mediamarkt, klik er ff op een paar en trek je conclusies?

Xbox Live ID:Notna8310

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien vind je hier wat tussen: Muizen & muisgerelateerde zaken

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-11 10:01
Mediamarkt/Saturn langshoppen & Razer (Diamondback/lachesis/Boomslang ...) serie even handen erop leggen tegenover Logitech MX5xx 7xx series.

Zelf Razer fan hier, en ik ram behoorlijk hard. Nog nooit kapotte muizen gehad van Razer*

*Wel vroegah met de balmuis van razer, maar die liet ik op de grond stuiteren waardoor de rol-as verbogen was. Probleem bestaat tegenwoordig niet meer met lasers :+

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:06

ricardo246

Life's what you make it!

Misschien 2 wat goedkopere muizen kopen? (eentje in voorraad zeg maar ;) ).
Ik zelf game redelijk qua hoeveelheid (veel al shooters) en ben erg tevreden met mijn logitech RX1000 Laser.
Geen uber game muis (hij is net te smal en mist misschien hier en daar wat extra knopjes), maar houd het al wel 2 jaar vol. 12,5€ en met draadje, dus geen draadloze ellende (sorry, zelf geen positieve ervaringen met draadloos + batterijen / accu).

I have no special talent. I am only passionately curious.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Regelrecht voor de Logitech G5 :)
Hiermee own ik menig pro in Quake Wars :D

• KhumbuCloWn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09-2010
razor..., nog nooit problemen mee gehad, lekker in de hand, wel prijzig... mx 510 van logitech vind ik ook niet slecht (zit op 2e pc)
Pagina: 1