Dure 8800 GTS 640MB op Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 16:24
Ik was op zoek een 8800 GTS op MP

Vandaag zag ik deze 8800 GTS 640MB op MP staan en ik had de koper een mail gestuurd met de vraag wat hij voor de videokaart wil hebben.

Ik kreeg deze reactie er op en lach in deuk :*)
Beste Dennis van der Weg,

De richtprijs is ongeveer 200/250 euro, wat uiteraard onderhandelbaar is.
De aankoopprijs (zomer 2008) was 500 euro.

Ik zou even moeten zoeken, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik de doos,
inclusief handleidingen en een VGA-DVI adapter, nog heb.

Opsturen is geen probleem, wel komen hier nog verzendkosten bij, maar die
acht ik niet hoog te zijn.

Bedankt voor uw reactie en ik hoop dat u er wat aan heeft.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx

PS: Deze aanzienlijk hoge prijs heb ik gesteld vanwege twee redenen.
Ten eerste is deze kaart verder alleen nog te vinden in de 320MB en 512MB versies; deze
versie is bijna 'uitgestorven', en was voor zijn tijd (2008) een van de eerste computeronderdelen
met DDR3 geheugen ingebouwd en de mogelijkheid om er twee HDMI monitoren op aan te sluiten.
Ten tweede is uit mijn onderzoek gebleken dat men in de VS bereid is om 400/500 dollar voor deze kaart
te betalen.
8)7

[ Voor 24% gewijzigd door WhySoSerious? op 27-09-2009 01:23 ]

Verwijderd

Marktplaats is zowiezo voor mensen die belachelijke bedragen durven te vragen :P

Ik denk dat dit topic overigens meer HK-waardig is dan Shopping.

Verwijderd

Hoi Dennis,

Allereerst welkom op GoT!

Ik ga je topic sluiten (waardoor reageren niet meer mogelijk is), omdat jouw topic niet aan de regels voor een goed topic voldoet. Eén van de basisregels op GoT is dat een topic discussiewaardig moet zijn en ik zie uit jouw topic weinig discussie voortkomen. Lees alsjeblieft even Het algemeen beleid #topicplaatsen en dan met name Het algemeen beleid #discussie door. Verder is ook SF Beleid van belang en dan met name SF Beleid. Laat het sluiten van je topic je er niet van weerhouden om opnieuw op GoT te posten! Veel plezier in de toekomst!

Dit topic is gesloten.