Toon posts:

PS3, Receiver en TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zit nu in de volgende situatie heb een:
PS3
TV (met iig scart en HDMI aansluiting)
Receiver: Marantz sr4003 (http://hdtelevizija.com/w...1/marantz_sr4003_rear.jpg)
Ipod (is al aangesloten)

Hoe kan ik hier het beste en slimste alles aansluiten ben er nog al slecht in.
Ik wil iig mijn PS3 als media center gebruiken.
En natuurlijk wil ik me tv en games in surround willen kijken en spelen. (boxen werken ook al)
Doel is ook om zo min mogelijk snoer te kopen (heb nu alleen 1HDMI kabeltje liggen)

Thnx voor de hulp alvast en is er meer info nodig hoor ik het wel.

Groet

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:20
PS3 met HDMI naar receiver.
Receiver met HDMI naar TV.
TV met optisch of coax s/pdif naar receiver (voor geluid van tv naar receiver, dat gaat namelijk niet via die hdmi kabel). Of anders een analoge uitgang als je geen optische hebt (zie handleiding).

Deze vraag komt overigens elke week weer terug. Kan hier geen sticky van gemaakt worden?

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ShittyOldMan schreef op zondag 27 september 2009 @ 01:51:
Deze vraag komt overigens elke week weer terug. Kan hier geen sticky van gemaakt worden?
Is een cursus "hoe de zoekmachine te gebruiken?" niet doeltreffender en meer dekkend?
hier een sticky van te maken hoeft imo niet, het staat in de manual van de receiver zelfs....

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Topicstarter
Heb zeker paar keer gegoogled maar was dus echt niet te vinden. Je kwam nooit ergens bij een simpele hoe te doen.

En handleiding doet je tv niet met HDMI maar met andere kabels:)

Iig thnx voor de hulp

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 22:30
met 1 hdmi kabel heb je maar één mogelijkheid..

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

Chevy454 schreef op zondag 27 september 2009 @ 09:32:
[...]
Is een cursus "hoe de zoekmachine te gebruiken?" niet doeltreffender en meer dekkend?
hier een sticky van te maken hoeft imo niet, het staat in de manual van de receiver zelfs....
Sticky gaat niet werken omdat dit te uitgebreid wordt. Plus dat de kans bestaat dat mensen weer gaan discussiëren over kwaliteit van aansluiten. Sommige zweren nu eenmaal bij analoog en anderen bij digitaal. Zo zijn er mensen die een Blu-ray speler via HDMI aansluiten op de HDMI van de receiver, maar ook nog eens analoge stereo verbinden voor het geval ze een keer een CD willen luisteren. En zo houdt je dan diverse en te veel mogelijkheden om hier een sticky van te maken.

Overigens staat in elke manual inderdaad hoe je apparatuur het beste aan kan sluiten. Niet alleen voor het apparaat zelf, maar ook voor als je het apparaat wilt verbinden met andere apparaten.
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:24:
Heb zeker paar keer gegoogled maar was dus echt niet te vinden. Je kwam nooit ergens bij een simpele hoe te doen.

En handleiding doet je tv niet met HDMI maar met andere kabels:)

Iig thnx voor de hulp
Kreten als "een paar keer gegoogled" zeggen natuurlijk niets, maar dat terzijde. En een simpele manier van kabels aansluiten is er volgens mij niet, eveneens als een moeilijke manier.

Wat je met die een-na-laatste zin bedoeld snap ik zo even niet, maar dat kan ook aan het tijdstip liggen :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1