Er zijn natuurlijk honderden...wat zeg ik... duizenden verschillende games beschikbaar voor de iPhone. Helaas zijn ze lang niet allemaal zo geweldig. Ik wil graag weten welke games jullie nou echt super vinden. Welke games zijn het waard om op je iPhone te zetten?
Ik heb nu 2 iPhone games die echt wel kick zijn.
1) Worms -> heerlijk spel. Misschien beetje jeugd sentiment maar ik kan mijzelf nog heugen dat je een 'super' snelle computer nodig had om dat spel te spelen. Nu gewoon op je telefoon, time changes
Verder is dit spel uitermate geschikt om op een touch device te spelen.
2) Triviant -> Leuk, jammer dat er geen Nederlandse vragen bij zitten. Sommige Engelse vragen gaan over Engelse / Amerikaanse literatuur, die heb ik dus standaard fout. Beetje jammer. Zou leuk zijn als er ook NL vragen zouden komen. Verder zit het spel goed in elkaar.
1) Worms -> heerlijk spel. Misschien beetje jeugd sentiment maar ik kan mijzelf nog heugen dat je een 'super' snelle computer nodig had om dat spel te spelen. Nu gewoon op je telefoon, time changes
Verder is dit spel uitermate geschikt om op een touch device te spelen.
2) Triviant -> Leuk, jammer dat er geen Nederlandse vragen bij zitten. Sommige Engelse vragen gaan over Engelse / Amerikaanse literatuur, die heb ik dus standaard fout. Beetje jammer. Zou leuk zijn als er ook NL vragen zouden komen. Verder zit het spel goed in elkaar.
GeoDefense en zijn spiksplinternieuwe opvolger GedoDefense Swarm!
Ik vind Fieldrunners (bekendste TowerDefense game) saai, maar Geodefense is uitdagend en leuk! Het is meer een level dan oneindig lang je basis verdedigen. Ik denk dat ik de originele iets leuker vind dan swarm, maar beide hebben geweldige graphics.
Ik vind Fieldrunners (bekendste TowerDefense game) saai, maar Geodefense is uitdagend en leuk! Het is meer een level dan oneindig lang je basis verdedigen. Ik denk dat ik de originele iets leuker vind dan swarm, maar beide hebben geweldige graphics.
Tap tap revenge heb ik op m'n iPod Touch staan, is een leuk spelletje, en je kunt het met z'n 2en doen.
Touch Hockey is ook wel een leuk multiplayer spelletje.
Touch Hockey is idd wel grappig 
Ik speel zelf vooral Elevens (blijft verslavend, van de Photoplay kasten) en samen met m'n vriendin Find it!. Verder speel ik regelmatig Peggle en laatst heb ik Boxed In gedownload omdat ie gratis was, ook vermakelijk.
Ik speel zelf vooral Elevens (blijft verslavend, van de Photoplay kasten) en samen met m'n vriendin Find it!. Verder speel ik regelmatig Peggle en laatst heb ik Boxed In gedownload omdat ie gratis was, ook vermakelijk.
iCopter, maar worms is en blijft ook geweldig.
FlightControl
VConqr
Castle
CrazyMachines
Knights on Rush
Kolonists
Monkey Island
Tiki Towers
ZenBound
Defender Chronicles
VConqr
Castle
CrazyMachines
Knights on Rush
Kolonists
Monkey Island
Tiki Towers
ZenBound
Defender Chronicles
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Een vriend van mij heeft Tap Tap Revenge op z'n Touch staan, en dat is echt een geweldig spel!ThinkPadd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:40:
Tap tap revenge heb ik op m'n iPod Touch staan, is een leuk spelletje, en je kunt het met z'n 2en doen.
Hebben we vorig jaar veel uren plezier van gehad!
Beetje dubbel met [iPhone & iPod touch] Welke must-have apps heb jij?
Verder zijn er in [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2 en het voorgaande deel: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie genoeg lijstjes te vinden
Mijn bijdrage: Sol Free, ik heb niet meer nodig dan patience
Verder zijn er in [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2 en het voorgaande deel: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie genoeg lijstjes te vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Wiethoofd op 26-09-2009 12:53 ]
Verwijderd
Er is maar 1 AllerBeste Spel op de iPhone: Orbital. Alleen jammer dat het een beetje duur is voor een spelletje. Maar het is echt Tha Bomb Diggity.
hoewel dit topic zo groot zal worden dat je weer niks aan de lijst hebt wel hierbij absoluut mijn bijdrage.
Real Racing... voornamelijk omdat het multiplayer zo vet is. Bij ons kantoor met z'n 4-en na lunch even potje racen.
Real Racing... voornamelijk omdat het multiplayer zo vet is. Bij ons kantoor met z'n 4-en na lunch even potje racen.
Met Wiethoofd.Wiethoofd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:53:
Beetje dubbel met [iPhone & iPod touch] Welke must-have apps heb jij?
Er zijn al aardig wat topics over de App Store, het lijkt wat overbodig om nog een topic met opsommingen erover te openen. Neem dus eens een kijkje in de andere topics
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.