Ik ben op zoek naar een nieuwe computer. Ik heb eigenlijk niet heel veel eisen, de PC moet Windows 7 kunnen draaien, Itunes moet vlot z'n ding kunnen doen om mijn Classic te vullen en een beetje surfen zijn de voornaamste taken. Zo af en toe een spelletje C&C Generals of Farcry 1 moet ook nog mogelijk zijn. Conclusie: niet heel veel hardware nodig, toch?
Maar... hij moet er ook nog eens mooi uitzien. Onder 'mooi' valt bij mij bijvoorbeeld de Dell Vostro Desktop 320. Echt heel mooi zelfs! Specs van dit machientje zijn:
Maar... hij moet er ook nog eens mooi uitzien. Onder 'mooi' valt bij mij bijvoorbeeld de Dell Vostro Desktop 320. Echt heel mooi zelfs! Specs van dit machientje zijn:
- Intel® Core™2 Duo processor E7400 (2.80GHz, 1066MHz, 3MB cache)
- Display : 19" LCD Panel ( 1440x900)
- 2GB (1x2GB Dual Rank DIMMs) 800MHz
- 160GB 7200RPM SATA Hard Drive with 8MB DataBurst™ cache
- Intel video GMA4500 HD, Integrated graphics
- Zijn deze specs voldoende denken jullie? Kan ik hiermee een jaar of drie vooruit?
- Zijn er ook andere merken/kasten die echt 'design' zijn. Ik vind het feit dat de hele computer uit 1 geheel bestaat erg mooi. Ik weet van het bestaan van de iMac, maar ik kan helaas niet zonder Windows
. En tjah, bootcamp erop met Windows lijkt me ook niet ideaal. Dus zijn er andere fabrikanten die ook dergelijk spul leveren?