is de prijs veel voor desktop pc

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik kan een 2dehands pc kopen met de onderstaande specificaties
de persoon vraagt er 300€ voor maar ik heb mij al ff niet meer bezig gehouden in de pcwereld dus de prijzen kan ik niet meer goed volgen

is dit veel of niet?

CPU INTEL CORE2 DUO E6600 2,40GHZ 1066 FSB 775 4MB BOX

G66 Gigabyte 965P DS3 ATX 755 CORE2DUO DDR2 GBLAN/1394

DDR 2 APACAR 1GB PC6400/800 LFT CL5.0 PASSIVE COOLING

PNY GEFORCE 8800 GTS 320M DDR3 PCI-E TV/DUAL
DVI R

DVDWRITER AOPEN

HDD 640GB 7200 RPM S/ATA SEAGATE 7200.10

16MB CACHE RAID

FDD 1.44 MB NEC BLACK OEM WITH BOTTEM COVER

PSU CHIEFTEC 500W 24Pins 12CM FAN W/SATA
DELTA FOR AMD/INTEL

AOPEN QF50D-MEDIUM AIRGUIDE BLACK

Verwijderd

Dit kan je toch ook vragen in het "Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 3" topic?

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12 23:02
plemp het bij elkaar in de pricewatch en kijk wat voor prijs eruit rolt!

Gezien je andere topics ben niet zo'n zelfstandig onderzoeker, toch succes!

Bovendien weten wij de ouderdom van deze producten niet/het gebruik niet/correcte onderhoud en wat in jouw ogen "goed" is en ook niet of jij linux gebruikt, wat de kosten bij een nieuwe pc weer flink kan drukken.

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
oei dit had ik over het hoofd gezien sorry

Verwijderd

Pricewatch lijkt me een slecht plan. meeste produkten zijn EOL. Dat beeld klopt dan dus niet..

Stel de vraag inderdaad het "Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 3" topic
Maar even vluchtig gekeken zou ik denken dat het tussen de 225 en 285 waard is, afhankelijk van de staat, ouderdom, bonnen etc...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.