• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-03 18:59

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
http://www.nokia.nl/ontde...720-classic/specificaties

Lees onder in het scherm meer over de Nokia 6730.

nokia-6720
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/vv//pics/nokia/nokia-6720-classic-00.jpg
Inleiding
De Nokia 6720 classic is een echte gesprekstelefoon. Het toestel is licht gebogen waardoor het zich naar het gezicht van de gebruiker voegt. Nieuw is de actieve ruisonderdrukking, een feature die voor het eerst is toegepast in de Nokia 6720, waardoor achtergrond- en omgevingsgeluiden effectief worden weggefilterd. Ook alle andere elementaire voorzieningen aanwezig, zoals tot 20 dagen standby-tijd, high-speed Internet-connectiviteit en een TV-out aansluiting om foto’s en videobeelden te delen.

Apparaat & afmetingen
De Nokia 6720 classic is een compacte mobiele telefoon met een gewicht van 110 gram. De afmetingen van de telefoon zijn 11 x 4.5 x 1.4 centimeter. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 510 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 492 uur. De Nokia 6720 classic is verkrijgbaar in de kleuren grijs en bruin.

Bel- & datafuncties
De Nokia 6720 classic ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de 6720 classic kan je razendsnel mobiel internetten dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning. De snelheid van HSDPA heft het verschil tussen thuis en onderweg op. Met de Nokia 6720 classic kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de 6720 classic een WAP browser. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.

Geheugen en connectivity
De Nokia 6720 classic heeft 50 intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern microSD geheugen beschikbaar. Je kan data door middel van USB overzetten van en naar je PC. De 6720 classic heeft verder nog Bluetooth en een VideoOut aansluiting.

Multimedia
Met de Nokia 6720 classic kan je zowel audio (MP3, MP4, eAAC+ en WMA) als video (MPEG) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De 6720 classic is voorzien van een ingebouwde FM radio en een voicerecorder. De Nokia 6720 classic heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 2592 x 1944 pixels (5.00 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie.

Scherm & bediening
De bediening van de telefoon vindt plaats op het apparaat zelf. Het firmware van de telefoon is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren.

Nokia 6730

http://www.nokia.nl/ontde...tellen/nokia-6730-classic

Deze video geeft een korte impressie van wat we kunnen verwachten van de Nokia 6730 Classic.
http://www.youtube.com/wa...9xkLa3gPk&feature=related

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile88.com/articles/2009/6/5/nokia-6730-classic.jpg

Inleiding
De Nokia 6730 classic is een compacte candybar van Vodafone en Nokia en moet gezien worden als een update voor de Nokia 6300 en de Nokia 6500 classic. De Nokia 6730 classic maakt gebruik van het Symbian S60-besturingssysteem en biedt alles functionaliteiten die je van een degelijke telefoon verwacht. Zo krijg je de beschikking over Bluetooth, een 3,2 megapixel camera, voicerecorder en Nokia Maps om mee te navigeren. De Nokia 6730 classic is verkrijgbaar in een zwarte of een witte uitvoering.

Apparaat & afmetingen
De Nokia 6730 classic is een compacte candybar met een gewicht van 83 gram. De afmetingen van de telefoon zijn 11.2 x 4.6 x 1.3 centimeter. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 240 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 500 uur. De Nokia 6730 classic is verkrijgbaar in de kleuren zwart en wit.

Bel- & datafuncties
De Nokia 6730 classic ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de 6730 classic kan je razendsnel mobiel internetten dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning. De snelheid van HSDPA heft het verschil tussen thuis en onderweg op. Met de Nokia 6730 classic kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de 6730 classic een WAP browser. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.

Geheugen en connectivity
De Nokia 6730 classic heeft 48 intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern microSD geheugen beschikbaar. Je kan data door middel van microUSB overzetten van en naar je PC. De 6730 classic heeft verder nog Bluetooth.

Multimedia
Met de Nokia 6730 classic kan je zowel audio (MP3, eAAC+ en WMA) als video (MP4) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De 6730 classic is voorzien van een ingebouwde FM radio en een voicerecorder. De Nokia 6730 classic heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 2048 x 1536 pixels (3.00 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie.

Scherm & bediening
De bediening van de telefoon vindt plaats op het apparaat zelf. Het firmware van de telefoon is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren.

Prijzen zijn nog niet bekend

Dit is een eerste opzet, als er aanvullingen zijn op deze TS, laat het me even weten.

[ Voor 35% gewijzigd door agaam op 05-10-2009 11:09 ]

Anoniem: 308152

eindelijk een forum voor deze fantastische telefoon's. De 6720 is gebasseerd op symbian s60, en heeft een snelle 600mhz arm 11 processor.

Zelf heb ik de 6720, en hij bevalt echt goed, de gesprekskwaliteit is erg goed en de telefoon ligt lekker in de hand (mede door het gewicht)

Als iemand nog gerichte vragen heeft beantwoord ik die graag ;)

• Albert020
  • Laatst online: 07-05 20:24
Mooi dat er nu ook een topic is voor de Nokia 6720c

Ik heb dit toestel nu 2 dagen en ben er tot nu toe nog erg tevreden mee.
Heb er een 8GB geheugen in en gebruik hem ook als MP3 speler,
en heb er ook al Sygic - McGuider 2009 ( Navigatie ) op geïnstalleerd,
deze werkt ook perfect, de foto's die hij maakt zien er ook zeer goed uit !
hoe lang de accu mee gaat weet ik nog niet, heb um gisteren even helemaal laten
leeg lopen tot hij zelf uit ging, nu even kijken hoe veel dagen hij mee gaat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 24-09-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 13-03 18:59

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
Anoniem: 308152 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:40:
eindelijk een forum voor deze fantastische telefoon's. De 6720 is gebasseerd op symbian s60, en heeft een snelle 600mhz arm 11 processor.

Zelf heb ik de 6720, en hij bevalt echt goed, de gesprekskwaliteit is erg goed en de telefoon ligt lekker in de hand (mede door het gewicht)

Als iemand nog gerichte vragen heeft beantwoord ik die graag ;)
hoe lang duurt het dat de accu leeg is? met vol gebruik, dus met Bluetooth aan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Klein vraagje? Merk je dat de toetsen gebogen zijn onderaan als je smst bijv. ?
En hoe voelt de bouwkwaliteit aan? Plastic, piepjes?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

Q-bone

Dusss...

hoe lang voordat je accu leeg is, moeilijk te bepalen, echter veel langer dan mijn N78. Of te wel,ik kan nu een volledige dag internetten via de mobiel.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Even een vraagje, ik zie op verschillende afbeeldingen (zoals ook hier boven) 3 kleuren van de 6720. Bij de ene webshop staat iron grey en bij een andere staat steel grey. Weet iemand misschien welke er uitgeleverd wordt en welke kleur bij welke naam hoort (afbeelding hier boven en dan van links naar rechts)? Of worden ze beide uitgeleverd? De bruine spreekt voor zich, het gaat mijn om de 2 grijze. Alvast bedankt.

• mikelke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05-2023
Mooi dat er nu een apart topic voor de 6720 is. Ik zit er al een tijdje naar te kijken en ben nu wel heel erg geïnteresseerd... :)

Maar waar hebben jullie hem gekocht? Overal krijg ik te horen dat het nog een paar weken duurt...

En weet iemand toevallig waar ik 'm zou kunnen voelen in de omgeving van Eindhoven?

Grtz. Mike

Anoniem: 227936

www.2call.nl

Niet in de buurt van Eindhoven maar wel een snelle en nette levering.
mikelke schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:51:
Mooi dat er nu een apart topic voor de 6720 is. Ik zit er al een tijdje naar te kijken en ben nu wel heel erg geïnteresseerd... :)

Maar waar hebben jullie hem gekocht? Overal krijg ik te horen dat het nog een paar weken duurt...

En weet iemand toevallig waar ik 'm zou kunnen voelen in de omgeving van Eindhoven?

Grtz. Mike

• mikelke
Anoniem: 227936 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:39:
www.2call.nl
Niet in de buurt van Eindhoven maar wel een snelle en nette levering.
[...]
Ziet er netjes uit, maar ff voelen in Den Haag is zeker nog wel 'n eind weg... ;)

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

Q-bone

Dusss...

De gray versie die ik heb, is de meest donkere versie op de foto (linker)

Je merkt wel dat de toetsen gebogen zijn, maar dat vind ik wel oke, sms'en met 1 hand lukt prima.

[ Voor 45% gewijzigd door Q-bone op 30-09-2009 22:17 ]

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 20:43
Hmmz ben op zoek naar de 6730 wit...is die al ergens leverbaar?

En deze is toch exclusief voor vodafone? Of is dat niet waar? Ze verkopen momenteel alleen nog de zwarte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 07-05 20:24
De accu gaat bij mij 7 dagen mee, bel best wel veel eigenlijk.
Dus dit vindt ik best wel een acceptabele tijd.
Voor de rest werkt het menu ook lekker snel.
en SMSen gaat ook goed, de tel ligt lekker in de hand
De foto die het toestel maakt zijn ook heel goed
En de interne GPS werkt ook lekker met Sygic - McGuider 2009
Alles werkt eigenlijk wel goed met dit toestel, ik heb de bruine versie
En ben er zeeeeer tevreden mee ... !

Heb hem overgens hier gekocht: Nokia 6720 Classic

Zeer snelle levering, dag 1 besteld, dag 2 in huis . . . :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 02-10-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widdy80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-04 14:08
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefon en heb mijn oog laten vallen op deze fraai vormgegeven nokia 6720. Op dit moment heb ik een nokia e65. Het grote voordeel van die telefoon (voor mij althans) is dat ik daar mijn eigen mailbox (van mijn eigen website (pop3), dus geen hotmail- of gmailaccount) aan kan koppelen. Ik krijg dus direct een melding als er een nieuw mailtje binnenkomt.
De grote vraag is nu natuurlijk: kan dat ook op deze Nokia 6720? Heeft iemand daar al ervaringen mee? Daarnaast vroeg ik me af of het internet ook inderdaad zo snel gaat als staat aangegeven?

Bedankt alvast en de groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demart186
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-04-2024
Ook ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en heb mijn oog op de 67XX serie laten vallen. Ik ben er alleen nog niet over uit wat het verschil tussen de 6700, de 6720 en de 6730 is. Na enig speurwerk heb ik de volgende voor- en nadelen gevonden:

Nokia 6700:
Voor:
- Goede camera met optische zoom
- Betere internetconnectiviteit door Nokia Web Browser? (ik weet niet of dit beter of slechter dan een browser over TCP/IP is)
Tegen:
- Grootste en zwaarste van de 3
- Gebruikt systeem S40 ipv S60, al heb ik geen idee wat het verschil is, maar meer is vaak beter :)

Nokia 6720:
Voor:
- goede/ beste camera met hogere video-framerate (30 ipv 15) en autofocus
- beste voor multimedia? Ik weet te weinig van de verschillende formats af maar het leek alsof deze de nieuwste/meeste ondersteunde.
Tegen:
- Maar 45 MB intern dynamisch geheugen ipv 128/ 170
- Kleuren zijn wat minder

Nokia 6730:
Voor:
- Significant lichter dan de anderen (80 gr. Ipv 114)
Tegen:
- Een slechtere camera dan de andere twee

Nu is mijn vraag aan jullie of dit een beetje een goede inschatting is van de verschillende toestellen, en of er nog andere specifieke verschillen tussen de toestellen zijn?

Zelf nijg ik naar de Nokia 6720 vanwege de betere camera, maar misschien heeft de 6730 nog bepaalde voordelen heeft boven dit toestel.

Bij voorbaat dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 11:14
Ik heb de 6720 gisteravond binnen gekregen. Eerste indruk is dat het een degelijk toestel is! Zeker vergeleken met m'n nogal 'plastic' 6120 classic. Ik ben benieuwd of deze op de lange termijn net zo goed bevalt.

Even wennen dat de aan/uit knop niet meer bovenop zit trouwens. De export/import van 6120 naar 6720 ging zonder problemen. Nokia PC suite kon gelijk aan de slag met de 6720, perfect!

Een nadeel vind ik wel de trilfunctie. Die is zo zacht dat ik het niet merk in m'n broekzak :/ Ik ben benieuwd of daar nog wat aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Een keuze maken uit diverse toestellen moet je natuurlijk zelf doen.
Heb zelf ook naar de 6700 gekeken, maar het kleinere beeldscherm, wat hard indrukken van de toetsen en S40 waren voor mij de minpunten.
De 6730 is ook een mooi toestel, maar de camera was voor mij een minpunt en ben voor de 5MP camera met Carl Zeiss optics gegaan en dus voor de 6720 gekozen.
Succes met maken van je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Een nadeel vind ik wel de trilfunctie. Die is zo zacht dat ik het niet merk in m'n broekzak :/ Ik ben benieuwd of daar nog wat aan te doen is.
Volgens Nokia support is daar niets aan te doen, ook niet via een firmware update. Mijn toestel gaat retour, hopelijk bevalt de n79 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Laatst online: 07-05 19:31

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Mij lijkt de 6730 een erg mooie opvolger van de 6300, wat ik echt een briljant toestel vind. Die begint echter hier en daar kuren te vertonen, dus tijd voor een vervanger.

De 6730 wit vind ik er wel stylish uitzien, maar die heb ik nog nergens te koop gezien... ik hoop dat die ook ergens non-branded te koop gaat zijn als los toestel. Zou toch een redelijk gemiste kans zijn als dit alleen Vodafone wordt, ken best veel mensen die 'm los zouden willen aanschaffen :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Kaastosti schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:05:
Mij lijkt de 6730 een erg mooie opvolger van de 6300, wat ik echt een briljant toestel vind. Die begint echter hier en daar kuren te vertonen, dus tijd voor een vervanger.

De 6730 wit vind ik er wel stylish uitzien, maar die heb ik nog nergens te koop gezien... ik hoop dat die ook ergens non-branded te koop gaat zijn als los toestel. Zou toch een redelijk gemiste kans zijn als dit alleen Vodafone wordt, ken best veel mensen die 'm los zouden willen aanschaffen :)
De 6730 black staat bij www.algebeld.nl als los toestel te koop voor 193 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Laatst online: 07-05 19:31

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dat weet ik...maar:
De 6730 wit vind ik er wel stylish uitzien, maar die heb ik nog nergens te koop gezien.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:31
mikelke schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:51:

Grtz. Mike
Vanaf morgen heeft de T-Mobile shop 'm op voorraad. Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe en mij lijkt de 6720 een mooi apparaat. Enige nadeel is dat hij misschien wat aan de dikke kant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikelke
I-King schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:19:
[...]

Vanaf morgen heeft de T-Mobile shop 'm op voorraad. Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe en mij lijkt de 6720 een mooi apparaat. Enige nadeel is dat hij misschien wat aan de dikke kant is?
BelCompany had 'm gister binnen en die zat bij mij om de hoek... :) ff gevoeld, voelde goed. Hij leek mij ook vrij dik (tov mijn i-mate SPL van 12mm) maar het bleek vnl. optisch bedrog. Hij is nl. smaller en korten waardoor-ie dikker lijkt. als je ze naast elkaar op tafel ligt, zijn die 2mm niet meer te zien...

Net besteld bij 4Launch. Mooie prijs en direct 8GB erbij leverbaar. Nadeel is alleen dat het toestel nu een levertijd heeft van 5-10 werkdagen... :( Ach, daar heb ik wel dik € 20 voor over... ;)

En over het beperkte trillen: ik lees daar verschillende reviews over en mijn huidige is daar ook niet geweldig in, dus het went. :) En ach, voor ELK toestel is wel iets op aan te merken... ;)

Veel plezier met rondkijken; ik wacht op de mijne... :D

Grtz. Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
mikelke schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:59:
En over het beperkte trillen: ik lees daar verschillende reviews over en mijn huidige is daar ook niet geweldig in, dus het went. :) En ach, voor ELK toestel is wel iets op aan te merken... ;)
Tsjah, inmiddels was dit geloof ik m'n 6e nokia met trilfunctie. Echt een toptoestel, maar een duidelijke trilfunctie is voor mij essentieel. Vreemd dat ze dat nu ineens aanpassen.
Ik heb nu in ieder geval een n79, die doet het een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Vandaag mijn 6720 weggebracht naar een Nokia Care Center ;(
Er komt een hoge pieptoon uit mijn speaker als de telefoon "aan" is (niet bij standby als het scherm zwart is). Ik dacht eerst dat het aan de verbinding lag, omdat ik het opmerkte toen ik gebeld werd. Maar later bleek dat er constant een pieptoon uit de speaker kwam als ie aan was. Nokia Care Center kent het probleem niet en niet iedereen hoort die pieptoon. De medewerker heeft 3 collega's laten luisteren en geen van hen kon die pieptoon horen. De medewerker die mij te woord stond gelukkig wel. Ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft ervaren met zijn 6720 en hoop mijn telefoon snel weer terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Iemand de witte uitvoering al gespot in Nederland? Of komt die hier helemaal niet uit...?

Heb zelf vodafone gebeld maar die wisten niet of die kwam (kregen 2 nov nieuwe levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Yay ik heb hem :) In het wit :D

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2739/4054868643_2faece29aa.jpg

Toch leuk cadeau voor de vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324386

Misschien wil je ook met ons delen waar je hem vandaan hebt? Ik wacht ook op de witte en wil dit dus erg graag weten. En hoe bevalt het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Sinds gisteren heb iik dan een bruine 6720 Classic. Leuk telefoontje. Ziet hardwarematig goed in elkaar (geen kraakjes) en hiermee een goeie opvolger voor mijn 6120 Classic of E51. GPS werkterg goed, cold fix (vanuit de doos) binnen 5 minuten! Daar kan mijn N97 nog wat van leren :X Helder beeldscherm. Prima toestel.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Anoniem: 326487

Paar vraagjes over de nokia 6720
- is het mogelijk om een mp3 op je mobiel te zetten en deze vervolgens als beltoon voor 1 gebruiker te kiezen?
- zit er windows live op?
- is het mogelijk om bijv hotmail of gmail (of beiden) direct op je telefoon te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326813

Ik had sinds 11 november problemen met mijn Nokia Messaging Service i.c.m. windows live.
Nu heb ik mijn wachtwoord van hotmail terug veranderd, en alles opnieuw geïnstalleerd via menu->toepassingen->e-mailconfig. Het werkt nu weer.

Het enige probleem is dat mijn e-mail niet meer op het "home" scherm (in dat balkje onderin) van mijn telefoon zichtbaar is. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar er staat nu @hotmail (0)
Als ik hierop klik kom ik bij hotmail terecht, ook te vinden in het menu->berichten->Hotmail

Hoe verwijder ik deze hotmail client binnen mijn berichtenmap, want ik wil gewoon standaard Nokia Messaging Service gebruiken.
Ik heb dit al geprobeerd via menu->berichten->opties->nstellingen->e-mail maar hier geeft hij aan dat er geen e-mail client geïnstalleerd is.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want het is ontzettend vervelend dat de mail binnenkomt en het envelopje wel te zien is, maar ik om het bericht te lezen eerst naar toepassingen moet om daar de e-mail te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crbos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Ik zit erover na te denken om de 6720 aan te schaffen, maar nu las ik in het 6700 topic dat je niet meer dan 150 telefoonnummers erop kunt zetten. Is dit juist? Want dan valt deze telefoon toch echt af... ook al lijkt hij me verder super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
crbos schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:51:
Ik zit erover na te denken om de 6720 aan te schaffen, maar nu las ik in het 6700 topic dat je niet meer dan 150 telefoonnummers erop kunt zetten. Is dit juist? Want dan valt deze telefoon toch echt af... ook al lijkt hij me verder super.
De 6700 (s40) is een wezenlijk andere telefoon dan de 6720 (s60) :) Ik heb meer dan 150 contacten met meerdere nummers op m'n 6720. Overigens ook op m'n 6300, die weer meer lijkt op de 6700. Ik betwijfel of de 6700 inderdaad maar 150 contacten aan kan, al z'n (veel) oudere broertjes (6210, 6310i, 6021, 6230i, 6820 etc.) kunnen meer contacten hebben.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crbos
Bedankt voor je reactie! Als je mijn link had gevolgd dan had je kunnen zien dat ik refereerde naar dit:
Anoniem: 264913 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:57:
Heb al de 6720 al een tijdje binnen.
En hij is gewoon goed alles werkt alleen meer als 150telefoonummers kan tie niet opslaan helaas.
Vanwege de beperkte interne geheugen.
Dus vandaar mijn vraag. Maar als je er meer dan 150 op kunt zetten, wordt dit gewoon mijn volgende telefoon.

Zou iemand nog foto's online kunnen zetten die gemaakt zijn met de 6720?
Dan kan ik is vergelijken met de 6700.

Edit:
Op de site van nokia zelf staat dat er 1000 tel. nummers oppassen.
Voor een mooie review en foto's die gemaakt zijn door de 6720, kijk hier.
Ik heb de telefoon inmiddels besteld, dus in afwachting van :)

[ Voor 19% gewijzigd door crbos op 07-12-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91065

Hey

Ik heb dit toestelletje inmiddels ook binnen..
Ik heb echter wat ruzie met het bestandsbeheer.. ik zal het wel over het hoofd zien.. maar toch.
Als ik in profielen en dan bijvoorbeeld het geluid wil veranderen, dan kon ik vroeger zo mijn geheugenkaart uitzoeken en dan mn toontje opzoeken. Nu zet de nokia alles bij elkaar.. dus muziek, tonen, filmpjes etc waar je maar uit kan kiezen..
Ik zie niet waar ik een beetje overzicht kan kweken..

Zie ik wat over het hoofd?

Groeten hennie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
crbos schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:16:
...
Voor een mooie review en foto's die gemaakt zijn door de 6720, kijk hier.
...
In de review staat: questionable build quality (bij main disadvantages).

Hoe is de bouwkwaliteit/stevigheid in vergelijking met de 6233 (mijn referentiekader ;) )?

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crbos
LethalInnocence schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:12:
[...]
In de review staat: questionable build quality (bij main disadvantages).

Hoe is de bouwkwaliteit/stevigheid in vergelijking met de 6233 (mijn referentiekader ;) )?
Ik kan niet vergelijken met de 6233, alleen heb ik de 6720 wel in de winkel in mijn handen gehad. Daar had ik een goede indruk van de bouwkwaliteit, het is alleen lastig om het klepje aan de achterkant van de telefoon (voor de batterij) terug te doen door de kromming van het toestel.

Edit:
Ik heb de telefoon inmiddels al een tijdje binnen en ben er zeer blij mee. Ik vind de bouwkwaliteit heel goed. Het probleem dat ze in de winkel hadden met het klepje heb ik nog geen last van gehad (blijkbaar was die verbogen door het vele gebruik ofzo). Ik vind het tot nu toe echt een top telefoon!

[ Voor 20% gewijzigd door crbos op 14-12-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335345

Ik heb een vraag over de kleur. Bij de bruine versie heb je een thema "Chestnut Brown". Heb bij de donker grijze ook een speciaal thema voor deze kleur? Ik heb nl. het idee dat bruin de kleur is die bij het toestel hoort, ook gezien de kleur geel van de navigatie toets, maar vind de grijze qua kleur wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crbos
Anoniem: 335345 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:33:
Ik heb een vraag over de kleur. Bij de bruine versie heb je een thema "Chestnut Brown". Heb bij de donker grijze ook een speciaal thema voor deze kleur? Ik heb nl. het idee dat bruin de kleur is die bij het toestel hoort, ook gezien de kleur geel van de navigatie toets, maar vind de grijze qua kleur wel mooi.
Hier kun je zien dat er ook andere thema's zijn, ik heb hem nu op Dark ingesteld. Ook een tijdje op Reef gehad, maar vind Dark toch mooier...

Anoniem: 335345

Dan vind ik persoonlijk de bruine het mooiste icm met het thema Chestnut Brown. Heel geel komt nl. weer terug in de knopjes rondom het toestel.

Ben alleen nog aan het twijfelen waarom ik voor de 6720 zou gaan ipv de 6700 of E52. 6700 is iets te gladjes en ook vind ik de knopjes wat eenvoudig/goedkoop. De E52 vind ik weer wat de strak en vooral te grijs. De 6720 is mooi maar wel wat groot zoals de 6233 van 3 jaar terug. Ofwel, kan maar niet beslissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 19:16

Type-R

One Minute Shakin

Welke winkels verkopen deze telefoon (6720)? ik kan hem alleen online vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crbos
Type-R schreef op maandag 21 december 2009 @ 05:31:
Welke winkels verkopen deze telefoon (6720)? ik kan hem alleen online vinden
Ik ben hem bij de Bel Company tegen gekomen, al was het in die winkel de laatste 6720. Vervolgens heb ik hem op internet besteld, dus weet niet of hij nog in andere winkels te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91065

Wie kan mij helpen met de instellingen van screensaver etc? Ik snap er werkelijk de ballen niet van met al die spaarstanden en energie standen.

Ik heb mijn profiel altijd op algemeen staan. Nu heb ik een mooi swf screensaver.. maar niet denken dat ik die tevoorschijn krijg. Ik blijf mijn achtergrond zien.. dan knippert het licht eens uit.. nazoveel seconden weer aan.. maar mijn swf screensaver.. ho maar.. Ook die van ownskin die er al op stond komt nergens tevoorschijn..

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Ik heb sinds gisteren een 6720 in huis. Helaas vanaf het eerste moment valt de telefoon uit, pas na een tijdje met de melding "registratie sim-kaart mislukt" en even laten "plaats sim-kaart". Iemand anders die dit probleem reeds heeft meegemaakt? Is het een gekend probleem van de 6720 of heb ik gewoon pech? Hoop alleszins dat ze straks m'n telefoon gewoon willen omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cole77
  • Laatst online: 11-03 17:26
Heb sinds gisteren ook een nokia 6720 binnen. Helaas hoor ik dezelfde piep als Marciagillian. Hebben meer mensen hier last van en kan het opgelost worden?

Anoniem: 52038

denk ook dat ik deze telefoon ga halen. enige wat me beetje in de war maakt is de email. ik zou graag push mail willen hebben van mijn gmail account. is dit mogelijk?

geeft deze telefoon ook een lichtgevens ring of zoiets als er een sms binnen is gekomen?
Pagina: 1