Heeft iemand tips voor een behoorlijk hoesje tegen een fijn prijsje?
Ebay staat er vol mee, ligt er aan wat voor type je wilt hebben. Ik heb zelf eentje genomen die helemaal van rubber was, werkt echt perfect
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Hmmm... heb nog nooit meegemaakt dat die toetsblokkade niet correct functioneerde. (Toestel meer dan een jaar in gebruik en met verschillende firmwares.)Dancing_Animal schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:34:
Gister een 6700 gekocht. Mooi ding. Toch merk ik bij deze telefoon dat ie niet altijd in de toetsblokkade springt, welke na een minuut al zou moeten werken. Dan druk ik ergens op de rand van de navigatietoets om beeld te krijgen en dan kan ik al bellen. Gelukkig druk je op deze telefoon niet gauw per ongeluk een toets in.
Zo, na een how to op mijn site te hebben gezet hoe je via Phoenix je toestel voorzien krijgt van nieuwe firmware, nu ook de andere kant van het verhaal. De toestellen die niet meer opstarten (vaak door een update vanaf Nokia Ovi Suite). Alles uitgetypt zoals het zou moeten gaan, bij mij werkte het iig en bij iemand die mij al had gemaild van help, mijn Nokia 6700 werkt niet meer, ook. 
http://www.joopiesplace.nl/nokia-6700-firmware#dead
http://www.joopiesplace.nl/nokia-6700-firmware#dead
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Rubber bij zo'n stylish toestel?SithWarrior schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:05:
Ebay staat er vol mee, ligt er aan wat voor type je wilt hebben. Ik heb zelf eentje genomen die helemaal van rubber was, werkt echt perfect
Naja heb er net 3 binnen voor het bedrijf en de baas ziet ze glimmen dus die zegt meteen dat er hoesjes voor moeten komen, dus ik zoek eigenlijk een winkel met wat nette lederen hoesjes die ook nog practisch zijn en niet na een jaar uit elkaar donderen ^^ daarom zijn persoonlijke ervaringen best fijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 01-12-2010 14:56 ]
Jup, inclusief screenprotector, heeft wel als voordeel dat ie er nog uitziet, of hij uit de doos komt
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Wanneer zou ik m'n Nokia 6700 eindelijk eens kunnen flashen naar 13.xx? Er staat nog steeds dat 10.50 de laatste firmware is...
Ik zou toch graag eens gebruik gaan maken van die nieuwe Ovi Maps met navigatie...
En nee, ik wil niet m'n garantie verliezen met Phoenix Flash...
Ik zou toch graag eens gebruik gaan maken van die nieuwe Ovi Maps met navigatie...

En nee, ik wil niet m'n garantie verliezen met Phoenix Flash...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Ik weet het niet zeker met garantie, maar het kan geen kwaad.
En maak u niet druk, ik heb een handleiding op mijn site staan hoe en wat je de Nokia moet flashen, en ook als het mis gaat, dus ... ?
http://www.joopiesplace.nl/?page_id=53
En maak u niet druk, ik heb een handleiding op mijn site staan hoe en wat je de Nokia moet flashen, en ook als het mis gaat, dus ... ?
Werkt prima ja, vorige week ook gedaan. Bedankt!Joopieboy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:21:
Leuk om te horen, graag gedaan, ben blij dat ik daarmee mensen kan helpen.
Hmmm, heb 'm toch maar geflashed via Phoenix, anders kan ik nog wel wachten tot 2012...Joopieboy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:21:
De 13.10 is duidelijk sneller en stabieler dan 10.50! Verschil is duidelijk merkbaar!
Bedankt nog voor de handleiding!
P.S. Volgens mij weet ik al waarom er zoveel 6700's zijn die niet naar 13.xx geflashed kunnen worden: Veel te lange lijst met alle Nokia 6700 Classic productcodes, waarvan de helft naar 13.xx kan, en de andere helft naar 10.50...(ook dubbele Europa codes)

Ik had zelf een Productcode uit Europa - FR (zal wel Frankrijk zijn).
P.S. Er is trouwens een nieuwe Phoenix Flasher beschikbaar op http://www.leoting.com, volgens mij is dat trouwens ook de "maker" van de "aangepaste" Phoenix Flasher!
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Haha ja daarom had ik die lijst al online gezet van de 'goeie' product codes. 
En mooi dat het werkt, en thnx voor de link. Eens binnen halen en kijken of die ook goed werkt!
Edit: dankjewel, dit is idd de vernieuwde versie en werkt perfect!
En mooi dat het werkt, en thnx voor de link. Eens binnen halen en kijken of die ook goed werkt!
Edit: dankjewel, dit is idd de vernieuwde versie en werkt perfect!
[ Voor 16% gewijzigd door Joopieboy op 03-12-2010 19:55 ]
Googlen leverde niet zoveel op: maar heeft iemand de 6700 al ge-unlocked? Waar en hoeveel was je hiervoor kwijt?
Ik heb de ABO bij Vodafone lopen.
Werkt Garmin Mobile XT op deze telefoon?
Zowiezo kan ik eigenlijk geen navigatie systeem voor de s40 vinden...
Zowiezo kan ik eigenlijk geen navigatie systeem voor de s40 vinden...
Nokia 6700 heeft vanaf 13.10 standaard gratis Nokia Maps met navigatie, werkt perfect. 
Volgens mij als je niet Vodafone software installeert via Phoenix dan moet het toch ook gewoon werken?OmeRobbie schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:19:
Googlen leverde niet zoveel op: maar heeft iemand de 6700 al ge-unlocked? Waar en hoeveel was je hiervoor kwijt?
[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 06-12-2010 18:51 ]
Mijn baas heeft een Nokia 6700 Classic met daarop firmwareversie 13.10 geïnstalleerd. Hij maakt in zijn Audio A4 gebruik van de ingebouwde bluetooth carkit (Audi). Telefoneren gaat prima, maar de stemmen van de navigatie van de 6700 Classic (Ovi Maps) worden niet over de bluetooth verstuurd. Als de telefoon eenmaal verbonden is met de carkit kun je dus wel telefoneren via bluetooth, maar tijdens het navigeren hoor je geen instructies. Ook niet uit de 6700 Classic zelf.
Voor zover ik heb kunnen zien in Ovi Maps kun je iets dergelijks ook niet instellen. Iemand ervaring hiermee?
Voor zover ik heb kunnen zien in Ovi Maps kun je iets dergelijks ook niet instellen. Iemand ervaring hiermee?
Mijn telefoon geeft alle geluiden via de carkit, dus raar dat dat niet werkt dan.

Ik heb gisteravond per ongeluk m'n telefoon aan laten staan als mp3-speler (eigenlijk zijn het m4a files). Geluid stond helemaal uit. Nog geen 8 uur later is de batterij leeg. Is dit normaal? In standby is hij pas na 9 dagen leeg. Opladen gaat met de oplader trouwens in een half uurtje
, is dat normaal, zo snel? Toen mijn oude mobieltje kapot aan het gaan was laadde die zogenaamd ook zo snel op en was dan ook weer zo leeg.
Weet iemand of het display tijdens navigatie ook dimbaar is? 's Nacht rijden met zo'n bak licht uit die telefoon is geen pretje vind ik
Gewoon even handmatig de verlichting dimmen?xabre16v schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:56:
Weet iemand of het display tijdens navigatie ook dimbaar is? 's Nacht rijden met zo'n bak licht uit die telefoon is geen pretje vind ik
Kaarten -> Instellingen -> Verlichting -> Automatisch?
Denk dat dat de stand is die jij bedoelt.
Damn lijk wel de 6700 goeroe hier.
Denk dat dat de stand is die jij bedoelt.
Damn lijk wel de 6700 goeroe hier.

Bij mij stond het ook ingesteld als automatisch, maar dan gaat juist de verlichting uit. Je kunt ook kiezen voor 'aan voor navigatie', het lijkt me dat het licht dan aanblijft als je aan het navigeren bent. Er is geen enkele instelling voor hoe vel het licht aan staat.
Mm ok, dat zou ik dus niet weten, het is dus aan of uit, wel jammer dan eigenlijk. Hoewel ik er niet echt last van heb. Binnenkort trouwens eens een Brodit houder voor in de auto bestellen.
Dat zou aan de bluetooth-carkit zelf kunnen liggen. Nokia 6700 Classic heeft Bluetooth versie 2.1, da's volgens mij de laatste, met multi-channel audio (bellen + ander geluid).Poeh schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 09:36:
Mijn baas heeft een Nokia 6700 Classic met daarop firmwareversie 13.10 geïnstalleerd. Hij maakt in zijn Audio A4 gebruik van de ingebouwde bluetooth carkit (Audi). Telefoneren gaat prima, maar de stemmen van de navigatie van de 6700 Classic (Ovi Maps) worden niet over de bluetooth verstuurd. Als de telefoon eenmaal verbonden is met de carkit kun je dus wel telefoneren via bluetooth, maar tijdens het navigeren hoor je geen instructies. Ook niet uit de 6700 Classic zelf.
Ik heb hier een oude Parrot, en die ondersteund ook alleen maar bellen, en geen andere audio-streams.
Nieuwe bluetooth-carkits zouden dat wel moeten kunnen. Maar ik zou het wel eerst uitproberen voor je zoiets in laat bouwen.
Zelf maar eens een vraag, zijn er mensen die weten hoe je gemakkelijk flitspalen kunt toevoegen? Laatste bericht wat ik vond op flitspaal.nl was een bericht van 2008...
Wellicht ben ik wat over enthousiast.. maar toch:
Voor de MAC-ers met een 6700c: ik heb een isync plugin gevonden die volledig werkt op http://sejalan.blogspot.c...r-nokia-6700-classic.html.
Ik heb altijd kleine problemen gehad met de plugins her en der verspreid over het internet. Bij plugins die het volledige adresboek synchroniseren incl. foto liepen bij mij uiteindelijk wel een keer vast. Oplossing was het deel verantwoordelijk voor de contactplaatjes uit de plugin te deleten (is een txtfile) of een andere te downloaden.
Deze lijkt nu wel goed te werken.
Voor de MAC-ers met een 6700c: ik heb een isync plugin gevonden die volledig werkt op http://sejalan.blogspot.c...r-nokia-6700-classic.html.
Ik heb altijd kleine problemen gehad met de plugins her en der verspreid over het internet. Bij plugins die het volledige adresboek synchroniseren incl. foto liepen bij mij uiteindelijk wel een keer vast. Oplossing was het deel verantwoordelijk voor de contactplaatjes uit de plugin te deleten (is een txtfile) of een andere te downloaden.
Deze lijkt nu wel goed te werken.
Iemand al ervaring met een Whatsapp voor de 6700c?
Zou ideaal zijn voor de berichtjes met de iPhone...
Vriendin gebruikt het op de 6700 slide.OmeRobbie schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:01:
Iemand al ervaring met een Whatsapp voor de 6700c?
Geen problemen mee. Werkt prima. (i.c.m onbeperkt internet)
Ik was ook even aan het kijken om hem toch maar te updaten naar V13.10 i.v.m. het al lang beloofde (en waarmee ook geadverteerd is destijds) Ovi Maps, dat het gratis was en werkt ofzo.. 
maar wat is met die chinese website .. hoe dan ook ik kijkt dr vanaaf na bedankt joopie-man
maar wat is met die chinese website .. hoe dan ook ik kijkt dr vanaaf na bedankt joopie-man
Be nice, You Assholes :)
Waarschijnlijk al vaak gevraagd maar ik ben nieuw hier dus:
Hoe kan ik mijn Nokia 6700 classic ontdoen van de T-mobile software / fabrieksinstellingen? ik gebruik een andere provider.
Hoe kan ik mijn Nokia 6700 classic ontdoen van de T-mobile software / fabrieksinstellingen? ik gebruik een andere provider.
Rechtsboven is een zoek functie. 
Maar goed, via phoenix kun je andere software erop flashen dat je van je T-Mobile meuk af bent, zie:
http://www.joopiesplace.nl/nokia-6700-firmware
Maar goed, via phoenix kun je andere software erop flashen dat je van je T-Mobile meuk af bent, zie:
http://www.joopiesplace.nl/nokia-6700-firmware
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 15-07-2011 17:56 ]
Ik heb van de week de 6700 bij de Dixons gekocht voor 149 euro.
Vanochtend heb de Nokia met de OVI software geupgrade naar de laatste versie.
Weet iemand waar ik betrouwbare themes kan downloaden ?
Met de nieuwe software op mijn telefoon kan ik trouwens wel de naam van de beller zien op het display van mijn auto (UCONNECT car kit)
Vanochtend heb de Nokia met de OVI software geupgrade naar de laatste versie.
Weet iemand waar ik betrouwbare themes kan downloaden ?
Met de nieuwe software op mijn telefoon kan ik trouwens wel de naam van de beller zien op het display van mijn auto (UCONNECT car kit)
[ Voor 25% gewijzigd door kevertje1977 op 06-01-2011 16:40 ]
Kan iemand mij vertellen of je het wekkergeluid geleidelijk op kan laten lopen. En hoe stel je de datum in voor het alarm?
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Alarm met datum kun je via de agenda doen, wekkergeluid loopt als geleidelijk op maar vrij snel, niet in te stellen helaas.
Anoniem: 377534
Kan ik op de 6700 classic een ander besturingssysteem zetten? Zo ja waar kan ik dat vinden? Ik ben al een tijdje op internet aan het zoeken maar ik kan er niks over vinden. Ik wil heel graag het besturingssysteem wat de nokia 6300 heeft op de nokia 6700 classic zetten.
6700 en 6300 hebben beiden S40 erop zitten, alleen dat van de 6700 is veel moderner.
Ik begrijp dat het lange antwoord niet duidelijk was. Het korte antwoord is nee.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Mijn vrouw heeft een nokia N82 die heeft als je de klok selecteert de mogelijkheid om meerdere alarm tijden in te stellen. Ze gebruikt er 7 op een dag ( ze is het geweten van iedereen ivm begin en eindtijd van pauzes).
Nu heb ik voor haar een 6700 Classic gekocht en daarop kan je maar 1 alarmtijd instellen. Nu wist ik niet dat dit een probleem zou zijn. Anders gezegd ik wist niet dat ze zoveel alarmtijden in haar telefoon had staan.
Nu heb ik in de oviwinkel gekeken en niks kunnen vinden. De enige die kon vinden had 3 alarmtijdinstellingen.
Is het misschien mogelijk om de klok van de N82 over te zetten in de 6700. Of verschillen de besturingssoftware teveel van elkaar? Als ik google vindt ik wel websites maar die wantrouw ik want dat zijn russiche website en aangezien mijn russisch een beetje erg roestig is
Nu heb ik voor haar een 6700 Classic gekocht en daarop kan je maar 1 alarmtijd instellen. Nu wist ik niet dat dit een probleem zou zijn. Anders gezegd ik wist niet dat ze zoveel alarmtijden in haar telefoon had staan.
Nu heb ik in de oviwinkel gekeken en niks kunnen vinden. De enige die kon vinden had 3 alarmtijdinstellingen.
Is het misschien mogelijk om de klok van de N82 over te zetten in de 6700. Of verschillen de besturingssoftware teveel van elkaar? Als ik google vindt ik wel websites maar die wantrouw ik want dat zijn russiche website en aangezien mijn russisch een beetje erg roestig is
[ Voor 9% gewijzigd door TurboTon1973 op 12-03-2011 21:00 ]
Als ik mij niet vergis heeft de N82 Symbian S60 er op zitten, dus nee dat gaat niet lukken.
Wat je wel kan doen, is vanuit de agenda op meerdere tijdstippen een alarm te laten afgaan.
Wat je wel kan doen, is vanuit de agenda op meerdere tijdstippen een alarm te laten afgaan.
Meerdere alarmtijden instellen zal waarschijnlijk niet gaan met de 6700. Ook een klok kan je niet overzetten, want die zit geintegreert in het het besturingssysteem zelf (de ROM).TurboTon1973 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:57:
Mijn vrouw heeft een nokia N82 die heeft als je de klok selecteert de mogelijkheid om meerdere alarm tijden in te stellen. Ze gebruikt er 7 op een dag ( ze is het geweten van iedereen ivm begin en eindtijd van pauzes).
Het enige wat ik zou kunnen verzinnen is de telefoon aan te sluiten op de PC en steeds per dag afspraken in te plannen via de agenda. Dit dat denk ik de enige manier zijn.
Of er een software tool is voor meerdere alarms voor het nokia symbian s40 platform weet ik niet.
Jammer bedankt voor het meedenken. Ik heb nu via de pc in de agenda de afspraken gemaakt met een waarschuwing 0 minuut van te voren. Morgen gaat mijn vrouw het uit proberen op het werk kijken hoe dat bevalt.FiRePaTH schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:25:
[...]
Meerdere alarmtijden instellen zal waarschijnlijk niet gaan met de 6700. Ook een klok kan je niet overzetten, want die zit geintegreert in het het besturingssysteem zelf (de ROM).
Het enige wat ik zou kunnen verzinnen is de telefoon aan te sluiten op de PC en steeds per dag afspraken in te plannen via de agenda. Dit dat denk ik de enige manier zijn.
Of er een software tool is voor meerdere alarms voor het nokia symbian s40 platform weet ik niet.
Anoniem: 378541
Ik heb hem nu iets minder dan een jaar en nu al is het beeldscherm kapot, de telefoon is daarom nu ook alweer in de Vodafone fabriek. Best spijt dat ik deze telefoon heb gekocht, geen wachtwoord op me berichten, geen whatsapp omdat het S40 is, weinig normale thema's te vinden. Voor de rest doet die wat die moet doen, maar heb inmiddels wel spijt dat ik geen BB heb genomen, gewoonweg omdat het pingen goedkoop is. Iemand een idee hoe ik me berichten van een wachtwoord kan voorzien? Of hoe ik toch whatsapp op de 6700Classic kan krijgen?
Vandaag de Brodit proclip en houder binnen gekregen voor mijn Nokia, erg fijn spul, absolute aanrader. Zeker omdat ik veel de navigatie gebruik op de telefoon is dit heel fijn. Ik gebruik wel de originele lader van Nokia, dus ik heb een 'gewone' passieve houder besteld:

Hier trouwens een filmpje met de Navigatie waarin ik de camera start, en dan de Nokia Maps start, kun je goed zien dat je binnen 1 min gps signaal hebt en een route hebt kunnen maken naar opgeslagen locatie toe, zonder dat ik gebruik maar van internet.
Erg fijne navigatie moet ik zeggen, erg precies ook, mis alleen de flitspalen.

Hier trouwens een filmpje met de Navigatie waarin ik de camera start, en dan de Nokia Maps start, kun je goed zien dat je binnen 1 min gps signaal hebt en een route hebt kunnen maken naar opgeslagen locatie toe, zonder dat ik gebruik maar van internet.
Erg fijne navigatie moet ik zeggen, erg precies ook, mis alleen de flitspalen.
[ Voor 35% gewijzigd door Joopieboy op 08-05-2011 21:56 ]
Heb deze nu ook, van een vriendin gehad, maar ze zei al dat die niks meer deed. Accu? Ga maandag even langs een winkel, hoop maar dat die niet apart die accu moet bestellen, misschien is het ding gewoon kaduuk.
Mijn vorige 6700 had ook veel kuren. Uiteindelijk omgewisseld voor een nieuwe in de garantie
Leg hem eens 10 min in de vriezer zonder batterij en start hem dan weer op. Dat wil nog wel eens helpen.
Leg hem eens 10 min in de vriezer zonder batterij en start hem dan weer op. Dat wil nog wel eens helpen.
De telefoon zelf zal niet veel helpen, de accu misschien wel.
Heb hem weggebracht, dat zaakje met een zeer vriendelijke allochtoon, deed er een nieuwe accu in, maar dat was het niet. Ging kijken of die hem kan maken, ik heb hoop.
Nou de betrouwbaarheid van deze 6700 met de welbekende Symbian S40 software laat toch te wensen over.
Ik heb firmware 13.10 erop staan, en ondanks de toetsenblokkade kun je toch de camera starten. Je kunt dan verder niks, maar goed erg slordig.
En vandaag had ik ook weer wat. Accu was bijna leeg (mag ook na een week), en ik had net op de grens naar Nederlands net gezocht, ik wilde een sms versturen, sloot mijn bericht zich af en viel de telefoon uit. Dus ik dacht kak, accu leeg. Ik eens geprobeerd op te starten, ging die weer gewoon aan.
Na het invoeren van de pincode een melding of ik naar netwerk wou zoeken, klik je op ok sluit ie het bericht af en doet ie niks. Handmatig zoeken kan bij instellingen ook niet, automatisch pakt ie wel maar doet ie ook niks.
Paar keer opnieuw opgestart, en hetzelfde.
Ik was bijna zover om hem opnieuw te installeren, maar na het verwijderen van de sim kaart, en het opstarten zonder en daarna terug met sim kaart deed hij het ineens weer...
Wat een maffe toestand...
Ik heb firmware 13.10 erop staan, en ondanks de toetsenblokkade kun je toch de camera starten. Je kunt dan verder niks, maar goed erg slordig.
En vandaag had ik ook weer wat. Accu was bijna leeg (mag ook na een week), en ik had net op de grens naar Nederlands net gezocht, ik wilde een sms versturen, sloot mijn bericht zich af en viel de telefoon uit. Dus ik dacht kak, accu leeg. Ik eens geprobeerd op te starten, ging die weer gewoon aan.
Na het invoeren van de pincode een melding of ik naar netwerk wou zoeken, klik je op ok sluit ie het bericht af en doet ie niks. Handmatig zoeken kan bij instellingen ook niet, automatisch pakt ie wel maar doet ie ook niks.
Paar keer opnieuw opgestart, en hetzelfde.
Ik was bijna zover om hem opnieuw te installeren, maar na het verwijderen van de sim kaart, en het opstarten zonder en daarna terug met sim kaart deed hij het ineens weer...
Wat een maffe toestand...
Ik heb mijn 6700 nu anderhalf jaar en hij begint steeds meer kuren te vertonen. Bluetooth werkt al niet meer en het usb-icoontje flikkert continu, waarbij hij aangeeft dat de kabel verwijderd moet worden of dat er een apparaat aangesloten moet worden. Dat laatste los ik op door de kabel aan te sluiten en deze dan met veel kracht naar beneden te duwen, waarna het icoontje en de melding verdwijnen. Maar mijn telefoon is wel zo'n beetje aan het einde van z'n levensduur en daar baal ik wel van. Ik had een degelijker toestel verwacht na mijn goede ervaringen met de 6300. Nu maar op zoek naar een nieuw toestel, maar er is nog niet echt een toestel op de markt die aan mijn eisen voldoet helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door chrisgeerdink op 19-06-2011 13:37 ]
Mijne heeft ook al een tijdje kuren, batterij gaat ca 1,5 dag mee maximaal, en dat ding valt vaak uit enz. Best snel na 1,5 jaar..
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Als ik Bluetooth aanzet freezed de hele telefoon. Iemand een idee wat het is?
Ik zie dat meer mensen problemen hebben.
http://discussions.europe...oblems/td-p/493246/page/8
Ik zie dat meer mensen problemen hebben.
caspervc schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:36:
Verder krijg ik de Bluetooth niet aan. Elke keer als ik hem aan wil zetten freezed ie totaal.... Weet iemand een oplossing hiervoor?
Edit: heel veel mensen hebben dit probleem:chrisgeerdink schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:36:
Ik heb mijn 6700 nu anderhalf jaar en hij begint steeds meer kuren te vertonen. Bluetooth werkt al niet meer
http://discussions.europe...oblems/td-p/493246/page/8
[ Voor 10% gewijzigd door Philflow op 07-07-2011 23:08 ]
Ik heb het even gechecked op mijn tweede toestel, blijkt de Bluetooth ook kapot te zijn!
Is er al iemand die de telefoon naar Nokia heeft terug gebracht of gestuurd? zo ja wat was het resultaat?
Is er al iemand die de telefoon naar Nokia heeft terug gebracht of gestuurd? zo ja wat was het resultaat?
Mm bluetooth heb ik zelf nog geen problemen mee gehad. Dat zou wel enorm kak zijn aangezien ik dit dagelijks gebruik met een carkit in de auto.
Valt me toch tegen...

Whatsapp voor S40!
Iemand dit al voor de 6700 geprobeerd (ook al wordt de 6700 officieel niet ondersteund...)?
Iemand dit al voor de 6700 geprobeerd (ook al wordt de 6700 officieel niet ondersteund...)?
Haha dat is wel tof, maar nee nog niet geprobeerd.
Ik ben ook wel benieuwd trouwens!
De accu van mijn Nokia 6700 begint al slecht te worden na iets meer dan een jaar.
Kreeg ook al een aantal keer een melding op het scherm dat ik energieverbruikende apparaten los moest koppelen terwijl er niets aan hing.
Iemand een idee? En is bij jullie de batterij ook zo snel slecht geworden? Mijn +3 jaar oude Nokia N78 gaat nog altijd 3-4 dagen mee op een volle lading.
Kreeg ook al een aantal keer een melding op het scherm dat ik energieverbruikende apparaten los moest koppelen terwijl er niets aan hing.
Iemand een idee? En is bij jullie de batterij ook zo snel slecht geworden? Mijn +3 jaar oude Nokia N78 gaat nog altijd 3-4 dagen mee op een volle lading.
Nee totaal geen last van, heb hem nu bijna 2 jaar en doe nog echt heel lang met de accu.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Hij doet het nu weer beter, vaag.
Is toch een matig toestel gebleken.
Is toch een matig toestel gebleken.
Daar ben ik het absoluut mee eens. Eigenlijk in alles, ook qua software, het is allemaal net wat te uitgebreid voor S40... Ik heb regelmatig ook vasthangers, zeker nu ik wat meer mobiel internet gebruik met Opera Mini...
En ook met de camera hangt hij nog wel eens vast, etc.
En ook met de camera hangt hij nog wel eens vast, etc.
Ok, ik ben ten einde raad 
Ik heb gisteren lopen goochelen met mail versturen op me foon terwijl ik geen internet heb.
Berichten > Vodafone Mail > Opties > Nieuw e-mail bericht.
Ik vrolijk mijn eigen @home adres invullen en onderwerp en toen op versturen gedrukt.
Nu denkt me foon dat die dus een mail moet versturen, ik was in de veronderstelling dat ik wel een melding zou krijgen van "geen internet", en dat hij niks zou doen.
Nu heb ik al sinds gisterenavond het icoontje in beeld dat ik berichten in me outbox heb die nog niet zijn verzonden
Alleen is die map leeg. En ik kan ook nergens een map vinden met mail outbox ofzo.
Heb me foon al opnieuw opgestart, batterij er al een keer uitgehaald, fabrieksinstellingen terug gezet, maar dat akelige icoontje wil niet weg
Wie heeft de oplossing?
Ik heb gisteren lopen goochelen met mail versturen op me foon terwijl ik geen internet heb.
Berichten > Vodafone Mail > Opties > Nieuw e-mail bericht.
Ik vrolijk mijn eigen @home adres invullen en onderwerp en toen op versturen gedrukt.
Nu denkt me foon dat die dus een mail moet versturen, ik was in de veronderstelling dat ik wel een melding zou krijgen van "geen internet", en dat hij niks zou doen.
Nu heb ik al sinds gisterenavond het icoontje in beeld dat ik berichten in me outbox heb die nog niet zijn verzonden

Alleen is die map leeg. En ik kan ook nergens een map vinden met mail outbox ofzo.
Heb me foon al opnieuw opgestart, batterij er al een keer uitgehaald, fabrieksinstellingen terug gezet, maar dat akelige icoontje wil niet weg
Wie heeft de oplossing?
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik heb de 6700 classic nu al een tijdje en maak vooral gebruik van bluetooth. (carkit en laptop)
Ik heb geen problemen met de accu (altijd goed behandeld en gaat erg lang mee) en bellen doet ie als de beste.
Nu had ik in oktober het probleem dat de telefoon niet meer wil opstarten.
Dit is toen verholpen met een nieuwe installatie door het service center, dit was een oplossing van nog net geen week wat toen zat ik alweer met hetzelfde probleem.
Nadat de telefoon voor reparatie naar Nokia was verstuurd kreeg in na ongeveer 1,5 week m'n telefoon weer terug. Ze hadden het onderdeel 'ASIP TVS 4-CH BI ESD 14V' vervangen.
Nu ongeveer 2 maanden later heb ik weer hetzelfde probleem, de telefoon start niet meer op.
Ik heb geen problemen met de accu (altijd goed behandeld en gaat erg lang mee) en bellen doet ie als de beste.
Nu had ik in oktober het probleem dat de telefoon niet meer wil opstarten.
Dit is toen verholpen met een nieuwe installatie door het service center, dit was een oplossing van nog net geen week wat toen zat ik alweer met hetzelfde probleem.
Nadat de telefoon voor reparatie naar Nokia was verstuurd kreeg in na ongeveer 1,5 week m'n telefoon weer terug. Ze hadden het onderdeel 'ASIP TVS 4-CH BI ESD 14V' vervangen.
Nu ongeveer 2 maanden later heb ik weer hetzelfde probleem, de telefoon start niet meer op.
[ Voor 29% gewijzigd door XchangeVisions op 26-02-2012 14:07 ]
Throughout the centuries there were men who took first steps, down new roads, armed with nothing but their own vision.
Dit icoontje kan ook aangeven dat er ongelezen berichten op je simkaart staan, of dat je simkaart bericht geheugen vol is.
Throughout the centuries there were men who took first steps, down new roads, armed with nothing but their own vision.
Ik heb er een tijdje terug een nieuwe accu ingezet (voor paar tientjes ergens op internet - originele), en de eerste paar dagen was hij vrij snel leeg, maar na verloop van tijd ging de accu steeds langer mee, tegenwoordig zelfs soms bijna een week!?
Kan zijn dat hij 'lui' was geworden, paar keer goed gebruiken en vol opladen verhelpt dit probleem vaak.
Ik heb trouwens binnen een jaar nu een andere telefoon gekocht, wel weer een Nokia, maar wat was ik die 6700 zat inmiddels... Echt mijn eerste telefoon die zo tegenviel haha.
Ik heb trouwens binnen een jaar nu een andere telefoon gekocht, wel weer een Nokia, maar wat was ik die 6700 zat inmiddels... Echt mijn eerste telefoon die zo tegenviel haha.
Heb het icoontje kunnen verwijderen. Gewoon de mailbox verwijderen was de truk whehe.XchangeVisions schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:29:
[...]
Dit icoontje kan ook aangeven dat er ongelezen berichten op je simkaart staan, of dat je simkaart bericht geheugen vol is.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik gebruik mijn 6700 niet meer sinds paar maanden en heb nu een HTC Desire S.
Nu kom ik er pas achter hoe belabberd die Nokia was, regelmatig software vastlopers, veel stof tussen scherm, snelle slijtage van behuizing.
Ik heb hem maar een jaar gebruikt en in die tijd heb ik hem ook moeten terugsturen en een nieuw moederbord gekregen. Helaas dezelfde belabberde behuizing gehouden...
Deze 6700 heeft mijn vertrouwen in Nokia behoorlijk geschaadt.
Nu kom ik er pas achter hoe belabberd die Nokia was, regelmatig software vastlopers, veel stof tussen scherm, snelle slijtage van behuizing.
Ik heb hem maar een jaar gebruikt en in die tijd heb ik hem ook moeten terugsturen en een nieuw moederbord gekregen. Helaas dezelfde belabberde behuizing gehouden...
Is m.i. niet zozeer de Nokia 6700, maar meer het algemene beeld van mobiele telefoons van tegenwoordig. Mijn eerste paar telefoons gingen jaren mee en waren niet kapot te krijgen, Sony Ericsson K750 om maar een voorbeeld te geven, daarvoor nog een ander model gehad van plastic maar was ook niet stuk te krijgen.KlaasHof schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:19:
Ik gebruik mijn 6700 niet meer sinds paar maanden en heb nu een HTC Desire S.
En het is ook logisch, waarom zou een fabrikant een stevige telefoon maken die qua hardware na een jaar al niet meer mee kan? Mensen blijven toch wel kopen.
Die van mij ziet er nog prima uit verder, maar ben dr ook wel voorzicht mee
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 27-01-2012 15:55 ]
Dit is echt nog steeds een van de fijnste telefoons van het moment. Het is wel een zware telefoon maar de chrome versie is toch wel erg sexy en trekt zeker de aandacht.
Voor wie deze telefoon nog wil aanschaffen.
Het uiterlijk (van de chrome) is erg mooi en ik zie het als een echte ouderwetse telefoon.
Helaas is het niet van de ouderwetse kwaliteit, dit stukje apparaat is namelijk ruk.
De tel. is 1x opnieuw geflashed, het moederbord is 1x vervangen en 1x heb ik een nieuwe telefoon (excl. batterij en achterkantje) gekregen.
Tips voor als je deze telefoon gaat kopen.
Maak met grote regelmaat backup's en bewaar die op meerde plekken.
Stel in dat alles wat maar kan op je geheugenkaart wordt opgeslagen.
Vertouw niet op het interne geheugen, dit heeft een speciaal soort alzheimer light.
Koop dus ook een tweede (andere) telefoon, voor reserve. Zet al je telefoonnummers ook op deze telefoon en stop hem, met prik in de accu, in je jaszak.
Wil je wel wakker worden? Stel dan ook een 2de wekker in.
Als je vind dat je telefoon wel erg stil is, controleer dan of je telefoon uberhaupt nog werkt. Zo niet, probeer het 3x nog aan de praat te krijgen en geef het dan maar op...pak je reserve telefoon, controleer op berichten en blijf hopen dat je geen sms hebt gemist.
Heb je geen reserve telefoon of wil je wel altijd bereikbaar zijn maar niet met 2 telefoons rondzeulen?
Koop dan geen N6700 chrome.
Nb. een maatje van me heeft de slide versie en die heeft nog nooit een issue gehad. Hij gebruikt vrij weinig/geen bluetooth, ook heeft die uiteraard een ander moederbord.
Het uiterlijk (van de chrome) is erg mooi en ik zie het als een echte ouderwetse telefoon.
Helaas is het niet van de ouderwetse kwaliteit, dit stukje apparaat is namelijk ruk.
De tel. is 1x opnieuw geflashed, het moederbord is 1x vervangen en 1x heb ik een nieuwe telefoon (excl. batterij en achterkantje) gekregen.
Tips voor als je deze telefoon gaat kopen.
Maak met grote regelmaat backup's en bewaar die op meerde plekken.
Stel in dat alles wat maar kan op je geheugenkaart wordt opgeslagen.
Vertouw niet op het interne geheugen, dit heeft een speciaal soort alzheimer light.
Koop dus ook een tweede (andere) telefoon, voor reserve. Zet al je telefoonnummers ook op deze telefoon en stop hem, met prik in de accu, in je jaszak.
Wil je wel wakker worden? Stel dan ook een 2de wekker in.
Als je vind dat je telefoon wel erg stil is, controleer dan of je telefoon uberhaupt nog werkt. Zo niet, probeer het 3x nog aan de praat te krijgen en geef het dan maar op...pak je reserve telefoon, controleer op berichten en blijf hopen dat je geen sms hebt gemist.
Heb je geen reserve telefoon of wil je wel altijd bereikbaar zijn maar niet met 2 telefoons rondzeulen?
Koop dan geen N6700 chrome.
Nb. een maatje van me heeft de slide versie en die heeft nog nooit een issue gehad. Hij gebruikt vrij weinig/geen bluetooth, ook heeft die uiteraard een ander moederbord.
Mooi stukje tekst, en daar ben ik het dus ook helemaal mee eens.
Ik heb gelukkig de problemen met het moederbord nog niet gehad, maar wel een hoop keren de vastlopers en andere ellende gehad. Een dagelijkse hard reset hoorde er wel bij, soms enkele keren per dag.
En de kwaliteit, ondanks het gewicht is echt slecht ja, kunnen ze veel beter bij Nokia vind ik.
Ik heb gelukkig de problemen met het moederbord nog niet gehad, maar wel een hoop keren de vastlopers en andere ellende gehad. Een dagelijkse hard reset hoorde er wel bij, soms enkele keren per dag.
En de kwaliteit, ondanks het gewicht is echt slecht ja, kunnen ze veel beter bij Nokia vind ik.
Voor wie deze telefoon nog wil aanschaffen.
Ik zeg doen!
Nooit problemen mee gehad. Doe ook nog altijd (na 2 jaar) bijna een week met de accu. Accu is overigens binnen 1 uur weer opgeladen.
Ook nog nooit een harde reset hoeven uitvoeren.
Volgende telefoon gaat de Nokia Lumia 800 worden.
Nokia 4 life!
Heb overigens ook een 6700 slide.
Ik zeg doen!
Nooit problemen mee gehad. Doe ook nog altijd (na 2 jaar) bijna een week met de accu. Accu is overigens binnen 1 uur weer opgeladen.
Ook nog nooit een harde reset hoeven uitvoeren.
Volgende telefoon gaat de Nokia Lumia 800 worden.
Nokia 4 life!
Heb overigens ook een 6700 slide.
[ Voor 5% gewijzigd door Minkie op 26-02-2012 18:28 ]
Ook al is de accu van de slide anders dan die van de chrome, ze zijn idd van hoge kwaliteit.
Verder is het verschil tussen de slide en de chrome zodanig groot dat dit wel een erg verwarrend topic wordt. Wel kopen, niet kopen, wel kopen, niet kopen!...
Ik heb dus een nieuw apparaat gekregen, maar ik heb nog wel m'n oude (goed verzorgde) accu.
Het probleem is nu dat de telefoon na 3 dagen denkt dat de accu bijna leeg is.
Ik krijg geen meldingen o.i.d. maar zie wel een kritisch rood streepje.
Dit streepje zie ik al snel 3-4 dagen voordat de telefoon uiteindelijk uitvalt en dus echt leeg is.
In de hoop dat 'geleerd' wordt hoe goed de accu is, heb ik inmiddels al een aantal keren helemaal leeg laten gaan en dan weer 100% vol laden. (opladen duurt i.d.d. niet langer dan een uur)
Helaas is de telefoon niet zo slim en nu zit ik dus met een indicator waar ik niks aan heb.
Iemand anders dit probleem gehad en/of tips wat ik nog kan proberen?
Verder is het verschil tussen de slide en de chrome zodanig groot dat dit wel een erg verwarrend topic wordt. Wel kopen, niet kopen, wel kopen, niet kopen!...
Ik heb dus een nieuw apparaat gekregen, maar ik heb nog wel m'n oude (goed verzorgde) accu.
Het probleem is nu dat de telefoon na 3 dagen denkt dat de accu bijna leeg is.

Ik krijg geen meldingen o.i.d. maar zie wel een kritisch rood streepje.
Dit streepje zie ik al snel 3-4 dagen voordat de telefoon uiteindelijk uitvalt en dus echt leeg is.
In de hoop dat 'geleerd' wordt hoe goed de accu is, heb ik inmiddels al een aantal keren helemaal leeg laten gaan en dan weer 100% vol laden. (opladen duurt i.d.d. niet langer dan een uur)
Helaas is de telefoon niet zo slim en nu zit ik dus met een indicator waar ik niks aan heb.

Iemand anders dit probleem gehad en/of tips wat ik nog kan proberen?
Ik ben over het algemeen erg tevreden met mijn n6700 classic. Had alleen problemen met bluetooth en heb dit laten repareren (met garantie). Na reparatie doet ook dit het perfect.
Echter, bij zo'n reparatie wordt de telefoon opnieuw geinstalleerd en nu werkt de # toets niet meer om de telefoon op stil te zetten. Iemand enig idee of/hoe dit snel op te lossen is?
Nu kan ik namelijk alleen via het menu bij deze instelling en dat is soms een beetje lastig.
Echter, bij zo'n reparatie wordt de telefoon opnieuw geinstalleerd en nu werkt de # toets niet meer om de telefoon op stil te zetten. Iemand enig idee of/hoe dit snel op te lossen is?
Nu kan ik namelijk alleen via het menu bij deze instelling en dat is soms een beetje lastig.
Ik was allang vergeten dat via # ook tussen stil/normaal geschakeld kan worden.GrowMyHair schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:44:
Heb al sinds dag 1 in de snelkoppelingbalk voorkeuze opties toegevoegd voor wijzigen profiel.
Ik kan iig niks vinden m.b.t. het aan/uit zetten van deze functionaliteit.
Heb je al een factory reset gedaan of op updates gecontroleerd?
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. De telefoon is juist geupdated naar de nieuwste firmware. Ik heb bijvoorbeeld wel werkende navigatie met stem, die niet in de originele firmware zat.
Ik ga jou snelkoppeling ook maar instellen. Dat lijkt me de meest praktische aanpak.
Ik ga jou snelkoppeling ook maar instellen. Dat lijkt me de meest praktische aanpak.
FYI
Als alternatief voor WhatsApp gebruik ik Imsy
Dit is een gratis app voor zowel Android, iOS, Symbian en Win7.
Ik heb het vanuit de OVI store geinstalleerd.
Op de 6700 is de interface nogal beperkt maar je kan gratis 'chatten' via de internet verbinding.
Nadeel is wel dat de app moet draaien voordat je berichten ontvangt, en als het draait kan je niet bellen/smsén.
Maar daar staat dan weer tegenover dat je niet ongewenst gek wordt van al die berichten
Je moet waarschijnlijk nog wel je contactpersonen uitnodigen, maar de app is op alle platformen gratis dus dat kan geen issue zijn.
Als alternatief voor WhatsApp gebruik ik Imsy
Dit is een gratis app voor zowel Android, iOS, Symbian en Win7.
Ik heb het vanuit de OVI store geinstalleerd.
Op de 6700 is de interface nogal beperkt maar je kan gratis 'chatten' via de internet verbinding.
Nadeel is wel dat de app moet draaien voordat je berichten ontvangt, en als het draait kan je niet bellen/smsén.
Maar daar staat dan weer tegenover dat je niet ongewenst gek wordt van al die berichten
Je moet waarschijnlijk nog wel je contactpersonen uitnodigen, maar de app is op alle platformen gratis dus dat kan geen issue zijn.
3 jaar een 6700 classic gebruikt, en vorige week verkocht voor 30 euro op zwippit 
nooit problemen mee gehad overigens
nooit problemen mee gehad overigens
Ik heb een klein probleempje met mijn nokia 6700. Er zit namelijk voice dial ofwel 'spraakgestuurde nummerkeuze' op en dat werkt niet zo goed. Mijn handsfree set ondersteunt ook voice dial en die combinatie is nogal vervelend.
Op de handsfree set wordt voice dial namelijk geactiveerd zodra je het bel knopje 1x kort indrukt. Als ik dus perongeluk aan dat knopje zit, dan begint mijn telefoon daarna te bellen naar een willekeurig nummer waarvan hij denkt dat ik dat uitgesproken heb. Best wel vervelend, omdat ik een oproep pas kan stoppen op moment dat hij aan het bellen is. Dan heeft de gebelde persoon dus een gemist gesprek, of ik heb op een willekeurig moment een willekeurig contact aan de lijn.
Mijn handsfree set: http://www.mrhandsfree.com/media/76321/blue_multi_gb.pdf heeft niet echt instellingen, dus daar kan ik het niet uitschakelen. Iemand enig idee of voice dial op de nokia uit te schakelen is?
Op de handsfree set wordt voice dial namelijk geactiveerd zodra je het bel knopje 1x kort indrukt. Als ik dus perongeluk aan dat knopje zit, dan begint mijn telefoon daarna te bellen naar een willekeurig nummer waarvan hij denkt dat ik dat uitgesproken heb. Best wel vervelend, omdat ik een oproep pas kan stoppen op moment dat hij aan het bellen is. Dan heeft de gebelde persoon dus een gemist gesprek, of ik heb op een willekeurig moment een willekeurig contact aan de lijn.
Mijn handsfree set: http://www.mrhandsfree.com/media/76321/blue_multi_gb.pdf heeft niet echt instellingen, dus daar kan ik het niet uitschakelen. Iemand enig idee of voice dial op de nokia uit te schakelen is?
Ik gebruik de Nokia CK7W bluetooth carkit en vind de handsfree functie van de telefoon juist ideaal.GrowMyHair schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:48:
Ik heb een klein probleempje met mijn nokia 6700. Er zit namelijk voice dial ofwel 'spraakgestuurde nummerkeuze' op en dat werkt niet zo goed. Mijn handsfree set ondersteunt ook voice dial en die combinatie is nogal vervelend...
Wel moet je hem eerst inleren voordat het echt goed werkt, maar dat is niet meer dan logisch.
Bij 'Telefooninstellingen' heb je een optie 'spraakherkenning' met de sub-optie 'spraakherk.training'.
Ook kan je een aantal spraakopdrachten wijzigen/verwijderen.
Maar volgens mij kan je de optie verder niet software matig uitschakelen.