Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RT46
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-09-2009
Hallo allemaal,

Wij hebben hier op kantoor een Logitech Squeezebox Duet, een internet radio speler. De squeezebox controller (afstandsbediening) heeft een draadloze verbinding met de ontvanger.

Nu is mijn vraag; is de Squeezebox ook te gebruiken als router? Mijn laptop vindt gewoon via wifi het Squeezebox netwerk.

Ik heb zelf al geprobeerd om de codes die onder op de Squeezebox staan in te voeren als wachtwoord, helaas zonder enig succes.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.

Groetjes, Roy.

• RT46
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-09-2009
kickje ;)

• Sosabowski
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17:22

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True