Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ziggo of UPC en PS3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel irritaties te hebben gehad bij KPN glasvezel
(zoals bij deze topic--> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1339472/3) heb ik eindelijk vandaag te horen gekregen dat ik mijn contract voortijdig mag beëindigen. _/-\o_

Kort samengevat is de reden dat ik bij KPN glasvezel weg ben omdat het online gamen op de Playstation 3 via de KPN Experiabox niet (goed) werkt. Het modem is te streng beveiligd waardoor Nat-type niet te veranderen is.

Nu zit ik eraan te denken om een UPC Totaalpakket te nemen met Fiber Power internet 25 of Ziggo Z1 internet.

Heeft iemand ervaring en/of problemen met deze providers in combinatie met een Playstation 3?
(En dan met name bij het online gamen bij COD4 en Fifa?)

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:37:
N
Nu zit ik eraan te denken om een UPC Totaalpakket te nemen met Fiber Power internet 25 of Ziggo Z1 internet.
Kijk eerst even welke van de 2 bedrijven kabel tv levert.
Dan weet je gelijk bij wie je de rest zal afnemen.

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 20:31

DDR

Het is altijd een van de twee aanbieders, niet samen. of of en niet en en.

Succes met de keuze van je pakket.

Link: http://www.overdekabel.nl/mijn-kabelbedrijf/

[ Voor 19% gewijzigd door DDR op 23-09-2009 18:54 . Reden: Url added. ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-11 21:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat ligt er inderdaad net aan wie de services in JOUW regio levert. Bij ons is dat Ziggo. Wij kunnen dus niet voor UPC kiezen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
DDR schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:53:
Het is altijd een van de twee aanbieders, niet samen. of of en niet en en.
Ok dat is dan Ziggo. Was daar vroeger klant tijdens de samenvoeging van Casema etc. veeel last gehad van DSN-errors. Daarom eigenlijk overgestapt naar KPN. Hoop dat die problemen bij Ziggo inmiddels weer wat zijn vermindert, de wachttijden aan de telefoon i.i.g. niet :/

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 22:20 ]