Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 weken wachten en 3 keer van shop gewisseld krijg ik morgen eindelijk me HD5850 xD
Heb de club3D bij Alternate besteld op 1 oktober en ze hebben hem appart gehouden omdat
ik op mijn geld van Azerty moest wachten, ik vind dit heel netjes van Alternate en had niet verwacht
dat ze dat zouden doen.
Nou ben ik alleen vergeten te vragen of ik ook dirt 2 voucher erbij krijg, weet iemand of je deze bij
de club3D versie erbij krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ik heb hem nog een keer gdraaid zonder dat ik bepaalde dingen in het ccc heb ingesteld en nu heb ik gemiddeld 50 pfs en 1280 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
chimo schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:35:
Ja dat is wel raar dat een Core 2 Duo sneller is dan een i7 en zelfs op 1GHz minder :?
Nee die C2D loopt op 4,3ghz toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
EdwardvGelder schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Nee die C2D loopt op 4,3ghz toch?
Idd, er staat twee keer de processor snelheid in die benchmark, verwarrend. Maar dan nog een C2D vs. een i7.. Of heeft de ene een 5850 en de andere een 5870?

[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 06-10-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm hoe kan ik full screen een picture maken zonder zwart meeld te krijgen.
In windows doet hij een paar fps minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:45:
Mmm hoe kan ik full screen een picture maken zonder zwart meeld te krijgen.
In windows doet hij een paar fps minder
FRAPS downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hb via save benchmark maar gedaan hehe
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/06/1254825961-520.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Had van de week een Asus HD5850 besteld bij Salland, stond een levertijd van 1-5 werkdagen bij. Krijg ik vandaag een mailtje, verwachte levertijd van de fabriekant 27 oktober.... Ben er niet erg blij mee eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:54:
Hb via save benchmark maar gedaan hehe
[afbeelding]
Kijk dat is al een stuk beter :P Geen verkeerde bench he dit? Lekker zwaar volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
TheDukemaster schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:05:
Had van de week een Asus HD5850 besteld bij Salland, stond een levertijd van 1-5 werkdagen bij. Krijg ik vandaag een mailtje, verwachte levertijd van de fabriekant 27 oktober.... Ben er niet erg blij mee eerlijk gezegd.
Salland lijkt zijn levertijden vaak pas te updaten als iemand iets besteld heeft, dat process kan best wat beter ;).

Trouwens salland en azerty hebben voor 99% dezelfde leverancier (of het is toeval dat ze vaak dezelfde levertijden hebben). Meestal verifieer ik of azerty dezelfde levertijd heeft voordat ik iets bij salland bestel, als die beide hetzelfde aangeven klopt het meestal wel(natuurlijk zoek ik dan de goedkoopste uit, al is de site van azerty slecht).

Maar hoe zit het eigenlijk met de levertijd, ik zie veel benchmarks voorbij komen, maar ik zie maar weinig qua levering verschijnen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtnet
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-09 12:56
Kevinp schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:13:
[...]

Maar hoe zit het eigenlijk met de levertijd, ik zie veel benchmarks voorbij komen, maar ik zie maar weinig qua levering verschijnen.
Heb net een XFX 5850 en een Sapphire 5870 besteld bij Alternate.
Komen (hopelijk) morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
[...]

Mondjesmaat komt er wel wat beschikbaar.... Maar veel? Houd het op tientallen per type kaart.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimo schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Kijk dat is al een stuk beter :P Geen verkeerde bench he dit? Lekker zwaar volgens mij :P
Klopt en nu in cfx

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/06/1254829563-580.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Salland lijkt zijn levertijden vaak pas te updaten als iemand iets besteld heeft, dat process kan best wat beter ;).

Trouwens salland en azerty hebben voor 99% dezelfde leverancier (of het is toeval dat ze vaak dezelfde levertijden hebben). Meestal verifieer ik of azerty dezelfde levertijd heeft voordat ik iets bij salland bestel, als die beide hetzelfde aangeven klopt het meestal wel(natuurlijk zoek ik dan de goedkoopste uit, al is de site van azerty slecht).

Ze zitten ook allebei in Raalte. Als ik naar azerty toe rijdt kom ik altijd langs Salland :P

Verder vind ik dat de hd4870x2 veel minder is dan een hd5870. De kaart is erg heet, verbruikt hartstikke veel (vooral in idle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:39:
Nou ben ik alleen vergeten te vragen of ik ook dirt 2 voucher erbij krijg, weet iemand of je deze bij
de club3D versie erbij krijg?
Zeker netjes van alternate. Er zit bij de Club3D Versie alleen geen DIRT2 Voucher. Indien je intresse heb heb ik er vanaf morgen nog 1'tje voor een mooie prijs :p

Had eerst Club3D5870 aangezien deze 2-3 werkdagen zou zijn, maar was dus niet zo, dus nu geswitched naar de €25 duurdere XFX5870.

Indien iemand intresse heeft in een DIRT2 Voucher DM/Mail me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnberk schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:21:
heb hem net bij misco besteld, even kijken wat de exacte levertijd is van dat ding....
Heb je wel even gebelt met de shop voordat je bestelde? Er zijn een aantal shops die hun voorraadstatus express onjuist op snel leverbaar laten staan. (Zoals SALLAND)

Ik ben ook niet bekend met Misco, maar vooral omdat dit de 5850 betreft zou ik toch maar even bellen en vragen of die dingen er nou echt liggen...

Edit:LOL, ik ververs de pagina en boem!

quote: " Beschikbaarheid verwacht tussen 3 en 10 werkdagen". (hadden ze hem nou wel of niet)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:18:
Ze zitten ook allebei in Raalte. Als ik naar azerty toe rijdt kom ik altijd langs Salland :P
offtopic:
De eigenaar van Azerty heeft ooit voor Salland gewerkt, daarna voor zichzelf begonnen en Azerty opgericht, dus dat ze nog veel overeenkomsten hebben zoals standplaats en leverancier was wel te verwachten.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:54:
[...]
Heb je wel even gebelt met de shop voordat je bestelde? Er zijn een aantal shops die hun voorraadstatus express onjuist op snel leverbaar laten staan. (Zoals SALLAND)
Is dit juridisch wel toegestaan? Het is bedrog en concurentievervalsing! Misschien moet dit maar is een keer ergens gemeld worden, zou alleen niet weten waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
maxoss schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:08:
[...]

Is dit juridisch wel toegestaan? Het is bedrog en concurentievervalsing! Misschien moet dit maar is een keer ergens gemeld worden, zou alleen niet weten waar...
Juridisch valt er natuurlijk niks aan te doen, er staat altijd wel ergens op de site dat de levertijden 'indicatief zijn en kunnen afwijken in specifieke gevallen blablabla'.... Het enige wat je kunt doen is je ervaring spuien in een mooie shopsurvey en de volgende keer 5x goed nadenken voordat je weer overweegt wat aan te schaffen aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Hoe bedoel in CFX? Heb je er nog een dan? :o Nice score en een mooie bench voor deze kaarten, klein en simpel maar toch zwaar genoeg, jammer alleen dat het DX10.1 is maar er zullen vast van dit soort progjes komen met DX11

offtopic:
geef mij eens wat geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik zit ook te wachten op beschikbaarheid en geld :P

Maargoed ik ga die bench eens even testen met mijn uber pro (not) hd2600xt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Ik was vandaag bij CDromland en naar alle waarschijnlijkheid komen de 5850 kaarten daar morgen binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Stijnd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:31:
Ik was vandaag bij CDromland en naar alle waarschijnlijkheid komen de 5850 kaarten daar morgen binnen...
Prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is wel raar dat een Core 2 Duo sneller is dan een i7 en zelfs op 1GHz minder :?
hij loopt op 4,30 ghz ;)

HD5870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-09 06:53
Krijg net een mailtje van salland: de sapphire 5850 is pas leverbaar op 4 november :(. Eens zien of ik ergens anders kan bestellen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:05
Tekla schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:38:
Krijg net een mailtje van salland: de sapphire 5850 is pas leverbaar op 4 november :(. Eens zien of ik ergens anders kan bestellen maar.
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
@Tekla
Hier hetzelfde mailtje maar dan met de 5870 van Sapphire.
Ik ga ook maar eens ergens anders kijken of een ander merk nemen die beter leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijnd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:31:
Dat zal wel 250 euro of duurder worden, als ze ze al binnen krijgen. (Ze hebben namelijk ook al 5870's voor 370)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pruimman schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:41:
@Tekla
Hier hetzelfde mailtje maar dan met de 5870 van Sapphire.
Ik ga ook maar eens ergens anders kijken of een ander merk nemen die beter leverbaar is.
Hier ook en ik heb er een compleet systeem + assamblage besteld.
Dus ik ga denk ik de videokaart van XFX erin laten zetten, omdat deze (volgens de site) binnen 1-5 dagen leverbaar is.

De kaart van XFX is ook prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik als Salland zijnde zo'n andere kaart aanbevelen die nog ietsje duurder is maar wel veel sneller leverbaar.
Maar goed, dat is mijn gedachte omtrent customer support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Volgens mij heeft Alternate alles weggekaapt want daar staan ze altijd op voorraad. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Lol, waarom wil Salland een reden om je bestelling te annuleren ? je hebt toch gewoon 7 dagen de mogelijk dingen terug te sturen na levering zelfs ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:06:
[...]

Moet je maar niet telkes wachten waar de goedkoopste te koop is daat zijn ze ook het snelste weg dus uiteindelijk echen schuld. Ik bestel dan maar wat duurder 320 deze keer voor een hd5870 maar wel zaterag besteld en vandaag in huis
Nee daar gaat het totaal niet om. Het gaat er om dat ze klanten lokkken met levertijden van 1-5 werkdagen. Bel je ze ja dat klopt. Krijg je 3 dagen alter een mailtje het is duurt nog 4 weken. Ja hallo !! :(. En dat is waarom ik zo pissed bent dit is gewoon de consument voor de gek houden. Ik vind het prima dat ik lang moet wachten op een kaart. Dat doe ik nu al 3 weken en dat maakt me ook niets uit maar aan het lijntje gehouden worden door shops houd ik niet van. :(
Nee hoor de C2D is een Game cpu de i7 is gericht op servers. PHII's zijn ook sneller dan i7's in games. En de i7's blinken juist weer uit in encoding en dat soort taken. Pas als games 8 threads kunnen benutten ga je wat van de kracht van de i7's zien. Tot die zijn zijn voor games PHII's en C2D's en C2D Q's de betere game cpu's.

[ Voor 24% gewijzigd door Astennu op 07-10-2009 10:04 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Die 1 - 5 werkdagen is altijd voorraad bij leverancier en tja als die er 10 heb liggen omdat ATI niet kan leveren, kan de shop er ook niks aan doen. Tuurlijk houden ze ook eigen voorraad maar dat zijn vaak populaire producten (Behalve als je Alternate heet, die hebbben een mega magazijn), de rest hebben ze binnen 1 dag binnen van de leverancier, is gewoon goedkoper voor een shop. Bovendien, als je dit weet waarom maak je je er druk om? Je kan beter denken dat die kaart niet bestaat en als ie op voorraad komt, nou dan komt ie en bestel je hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

chimo schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:04:
Die 1 - 5 werkdagen is altijd voorraad bij leverancier en tja als die er 10 heb liggen omdat ATI niet kan leveren, kan de shop er ook niks aan doen. Tuurlijk houden ze ook eigen voorraad maar dat zijn vaak populaire producten (Behalve als je Alternate heet, die hebbben een mega magazijn), de rest hebben ze binnen 1 dag binnen van de leverancier, is gewoon goedkoper voor een shop. Bovendien, als je dit weet waarom maak je je er druk om? Je kan beter denken dat die kaart niet bestaat en als ie op voorraad komt, nou dan komt ie en bestel je hem..
Voor zover ik weet hebben veel shops toch wel een voorraad anders staat ook niet op de site op eigen voorraad of op voorraad van de leverancier.

Hoe zit het nou met de juniper, komt die nogsteeds op de 22ste uit of al eerder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
chimo schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:04:
Hij staat nu ook nog op 1-5 dagen terwijl je mail krijgt dat de kaarten 4 nov pas komen. Dit is dus onzin en Salland is de mensen aan het oplichten net als altijd. Dit hebben ze al zo vaak geflikt en daarom bestel ik daar eigenlijk ook nooit wat. Nu hebben ze wederom even aan mij laten zien waarom ik dat ook vooral niet moet doen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 22:54
Het zijn goede dagen wat dit betreft voor leveranciers aan consumenten, mooi de prijs boven adviesprijs, kunnen ze eens lekkere marge maken.

Ik denk dat het nog circa 2 maanden duurt voordat leverbaarheid van 5850 en 5870 op gang gaat komen en de prijzen beginnen te zakken. Erg jammer voor de meerderheid maar helaas is dit vraag en aanbod :P

Ikzelf ben gezien beperkt budget geneigd om even kat uit de boom te kijken voor ik een betaalbare 5850 ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
Alternate heeft nog een stuk of 98 van die Sapphire HD5850 liggen.
Kost 249 euro, ipv 214 euro bij Azerty.
Maarja, dan is ie wel vrijdag binnen in plaats van over een maand ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Trolando schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:48:
Alternate heeft nog een stuk of 98 van die Sapphire HD5850 liggen.
Kost 249 euro, ipv 214 euro bij Azerty.
Maarja, dan is ie wel vrijdag binnen in plaats van over een maand ofzo....
Heb er heel kort over gedacht maar ik heb een HD5870 voor 299 besteld. En daar sta ik al 3 weken voor op de wachtrij. Dus daar sta ik ook bij de eerste 10. Dus dat ga ik gewoon af wachten. Mocht ik een 5850 voor 220 meteen kunnen krijgen annuleer ik de boel wel. Maar verwacht niet dat ik die 5850 te pakken zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Bij Afuture hebben ze nog wat 5870's en 5850's. Heb daar gister een HIS 5870 besteld,en komt vandaag binnen.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
vanochtend salland geannuleerd -> geaccepteerd.
daarna bij alternate besteld -> ligt nu al klaar om op te halen

scheelt voor mij maar ~ 20 euro aangezien ik bij alternate geen verzend kosten heb, daar rij ik elke dag langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar Alternate kijk zie ik niet echt een balans van vraag en aanbod.
Ontzettende run op de nieuwe Ati kaarten en Alternate heeft er ontzetttend veel.
Alternate verkoopt wel kaarten, maar er is lang niet zoveel vraag voor die prijs als het aanbod. In Duitsland hetzelfde, alleen de shops die erg duur zijn heben de kaarten liggen.

Er is dus nu een groot gat aanwezig in het aanbod, terwijl er heel veel vraag naar is. (En die vraag is natuurlijk gekoppeld aan een bepaalde prijs)

Dus ik vind het jammer dat die winkels zo veel van die kaarten opkopen. De 5870 is elke dag weer iets beter leverbaar voor normale prijzen. Ik zie het dus wel gebeuren dat er straks nog een berg kaarten liggen bij Alternate die erg duur ingekocht zijn.

Misschien onderschat ik de bereidheid van mensen om er (veel) meer voor te betalen en vooral de hoeveelheid van die kopers, maar ik blijf het jammer vinden.

Daarnaast vind ik het vreemd dat Alternate zo een gok durft te nemen. (Of is het geen gok voor Alternate?)
Als de kaarten deze/volgende week overal steeds meer op voorraad komen zitten ze dus met die dure kaarten. Of weten ze alles van de levering van die kaarten?

Edit:Alternate is een voorbeeld, komplett er zijn er meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:50:
Als ik naar Alternate kijk zie ik niet echt een balans van vraag en aanbod.
Ontzettende run op de nieuwe Ati kaarten en Alternate heeft er ontzetttend veel.
Alternate verkoopt wel kaarten, maar er is lang niet zoveel vraag voor die prijs als het aanbod. In Duitsland hetzelfde, alleen de shops die erg duur zijn heben de kaarten liggen.

Er is dus nu een groot gat aanwezig in het aanbod, terwijl er heel veel vraag naar is. (En die vraag is natuurlijk gekoppeld aan een bepaalde prijs)

Dus ik vind het jammer dat die winkels zo veel van die kaarten opkopen. De 5870 is elke dag weer iets beter leverbaar voor normale prijzen. Ik zie het dus wel gebeuren dat er straks nog een berg kaarten liggen bij Alternate die erg duur ingekocht zijn.
Helaas, de vraag is zelfs nog groter als het aanbod voor de prijs. Houd de voorraadindicatoren maar in de gaten bij alternate, elk type wat ze binnen krijgen is meestal diezelfde of een dag later weer uitverkocht.

PS. houd wel in de gaten dat de markt vele malen groter is als de enkele 10én frequente posters in dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door stylezzz op 07-10-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:50:
Daarnaast vind ik het vreemd dat Alternate zo een gok durft te nemen. (Of is het geen gok voor Alternate?)
Als de kaarten deze/volgende week overal steeds meer op voorraad komen zitten ze dus met die dure kaarten. Of weten ze alles van de levering van die kaarten?
Ik weet niet hoe dit precies gaat maar zijn de inkoop prijzen niet ongeveer gelijk bij distributeurs? Elke shop heeft wel kaarten gehad, maar verkoopt ze voor een lage prijs zodat ze direct weer de winkel uitrunnen. Neemt Alternate niet gewoon een veel grotere marge voor de verkoop van de kaarten? Dat kan toch nooit verkeerd uitpakken?

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens eerdere posters hier niet. Alternate zou ze heel duur inkopen.

Ik bedoel eigelijk te zeggen dat deze winkels de vraag voor de hogere prijs (deels) creeeren. Aangezien AMD zo een mooie serie heeft gemaakt dat iedereen die wil hebben is de vraag erg groot. Als ze dan slecht te krijgen zijn voor de adviesprijzen zoals AMD het bedoeld heeft dan kan je (extra) vraag genereren.
En als je dan grote partijen voor een hogere prijs koopt dan gaan die allemaal naar jouw toe, AMD wil ook geld verdienen natuurlijk. Dan heb je dus een soort van tijdelijke monopolie.

Anyway, just my 2 cents. Ik zeg niet dat deze winkels niet goed zijn of geen nut hebben, integendeel zelfs, alleen ben ik er persoonlijk niet erg blij mee.

Edit/Update: Na verschillende shops te hebben gesproken zie ik het volgende:
De verschillende leveranciers van de shops hanteren zeer wisselende prijzen en geven daarbij ok aan wat de levertijd is. De 5850's zijn prima leverbaar. Ik hoor dat ze ze zo in bundels kunnen kopen maar dat ze vanwege de prijs (+-240 euro verkoop, inkoop +-215) daar niet veel van inkopen.
De leveranciers die de scherpe prijzen hanteren kunnen (nog) vrijwel niets leveren aan de shops. Zodoende heb je nu deze situatie.

TIP voor de twijfelaars: Ik kreeg ook zojuist te horen dat de 5850 over een maand alweer sterk gezakt is in prijs aka minder dan 200 euro en op voorraad.

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

dan word het voor mij toch wachten, en ik wou hem zo graag voor de herfstvakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Marce schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:37:
dan word het voor mij toch wachten, en ik wou hem zo graag voor de herfstvakantie :(
Ik zou voor die 3 tientjes liever de hele vakantie gamen dan het geld in mijn zak hebben.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
Ik heb Salland maar gemailt of ze een ander merk dan Sapphire voor 4 november op voorraad hebben.

Want overal staan andere levertijden.

maar het nadeel is ik heb ook nog andere producten in bestelling staan bij Salland.
dus zo snel ga ik niet naar een andere winkel want de rest is al gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
[b][message=32696910,noline]
hebben ze dat spul nergens anders dan voor die prijzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
Ze zal vast wel maar dan moet ik ook hopen dat daar alles op voorraad is, maar dat zal wel een stuk eerder zijn dan 4 november.

Ik wacht nog even op antwoord van Salland en als het pas 4 november is ga ik waarschijnlijk naar een andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:54:
[...]

Dat zal wel 250 euro of duurder worden, als ze ze al binnen krijgen. (Ze hebben namelijk ook al 5870's voor 370)
Klopt, 249,- om precies te zijn. XFX en dan heb je hem wel vandaag, bij een bezoek aan de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liep Cdromland binnen half roepend "geef mij die ATI met Nvidia prijs maar"de verkoper realiseerde al snel dat ik de HD5870 hebben wilde.

Ik dacht er gelijktijdig bij ,"shit wellicht is tie morgen 50 euro goedkoper" maar allez het is herfst dus minder motorrijden en meer achter de pc.

Maar je krijgt er een goede kaart voor terug ,super zuinig ,stil en snel.
Haal met me Phenom 940 toch 16.8K stock met out of the box al 40 watt minder als de hd4870.

Ik had genoeg te relativeren om toch voor deze prijs de kaart aan te schaffen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:14:
Ik liep Cdromland binnen half roepend "geef mij die ATI met Nvidia prijs maar"de verkoper realiseerde al snel dat ik de HD5870 hebben wilde.

Ik dacht er gelijktijdig bij ,"shit wellicht is tie morgen 50 euro goedkoper" maar allez het is herfst dus minder motorrijden en meer achter de pc.

Maar je krijgt er een goede kaart voor terug ,super zuinig ,stil en snel.
Haal met me Phenom 940 toch 16.8K stock met out of the box al 40 watt minder als de hd4870.

Ik had genoeg te relativeren om toch voor deze prijs de kaart aan te schaffen :) .
Nou ik verwacht niet dat je binnen 3 weken een HD5870 voor 300-320 euro te pakken zal krijgen als je nu nog een order moet plaatsen. Dan kom je namelijk achteraan de wachtrij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik blijf nog steeds rustig wachten op de Sapphire HD5870 2GB Vapor-X. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Astennu schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:17:
[...]

Nou ik verwacht niet dat je binnen 3 weken een HD5870 voor 300-320 euro te pakken zal krijgen als je nu nog een order moet plaatsen. Dan kom je namelijk achteraan de wachtrij te staan.
Nou ja heb vorige week een sapphire voor 329 opgehaald bij Informatique dus het kan min of meer wel. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Even ter info: Op misco staat dat alle 5850's 3-10 werkdagen levertijd hebben. Ik heb net gebeld en de levertijd is 2 weken als je nu bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pruimman schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:46:
Ik heb Salland maar gemailt of ze een ander merk dan Sapphire voor 4 november op voorraad hebben.

Want overal staan andere levertijden.

maar het nadeel is ik heb ook nog andere producten in bestelling staan bij Salland.
Ik heb precies hetzelfde, omdat ik een geassembleerde pc daar in de bestelling heb die op de videokaart wacht.
Hou me op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, omdat ik een geassembleerde pc daar in de bestelling heb die op de videokaart wacht.
Hou me op de hoogte!
Ik zal het hier melden wanneer ik een mail terug krijg.
(het duurt nu wel langer dan normaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Help!!!! schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:50:
[...]

Nou ja heb vorige week een sapphire voor 329 opgehaald bij Informatique dus het kan min of meer wel. :)
Het kan wel als je geluk hebt en snel bent :) Maar ik ben toch al vaak te laat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Weet niet zeker of ik hier moet posten(zo niet? Sorry daarvoor) maar,

Heb een vraagje,

Ik heb op dit moment 2x een HD4850 512MB. Zit er aan te denken om een 5850/5870 te gaan halen.
Is bijv, een 5850 een groot verschil met 2x4850?

En krijg ik een bottleneck met mijn E8400 @ 3.6Ghz?

Thank you, ;)
Pim

[ Voor 13% gewijzigd door iPims op 07-10-2009 15:10 ]

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPims schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:09:
Is bijv, een 5850 een groot verschil met 2x4850?
Nee, op hoge resolutie met veel AA zou je zelf nog iets vooruit kunnen gaan.
En krijg ik een bottleneck met mijn E8400 @ 3.6Ghz?
Nee niet echt. :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
-The_Mask- schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:12:
[...]
Nee, op hoge resolutie met veel AA zou je zelf nog iets vooruit kunnen gaan.
De upgrade is sowieso minimaal. Qua prestaties dan... Als je upgrade zou je het puur voor de futures en een lager stroomverbruik doen, dus ik zou het zelf niet zo snel doen :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Nee niet echt.
De upgrade is sowieso minimaal. Qua prestaties dan... Als je upgrade zou je het puur voor de futures en een lager stroomverbruik doen, dus ik zou het zelf niet zo snel doen
Ok ;)
Thank you guys :P

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Gister een XFX 5850 besteld en opgehaald bij Alternate. Geen problemen met leveringen aldaar in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Laatst online: 02-09 22:43
Thrackan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:29:
Gister een XFX 5850 besteld en opgehaald bij Alternate. Geen problemen met leveringen aldaar in ieder geval ;)
Ja maar ze zijn verschrikkelijk duur daar.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-07 23:38
Bij OBCS is de HD5850 van club3d al onder de 200 euro: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ja alleen kunnen ze niks leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
@porthofax
Net een mailtje terug van Salland en ze wisten nog niet wanneer de rest op voorraad kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pruimman schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:54:
@porthofax
Net een mailtje terug van Salland en ze wisten nog niet wanneer de rest op voorraad kwam.
Ik heb ook net mail terug gehad. Heel verhaal over dat het een nieuw product is en dat het gebruikelijk is dat het enkele weken kan duren.

Jammer dat ze niet ingaan op mijn vraag over de beschikbaarheid van een ander merk (zelfde chipset).
Ben nu niks verder eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
Moortn schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:11:
Bij Afuture hebben ze nog wat 5870's en 5850's. Heb daar gister een HIS 5870 besteld,en komt vandaag binnen.
nu nog 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Kan iemand mij aub eens uitleggen waarom de uitvoeringen van zowel de 5850 als de5870 soms meer dan 50euro verschillen in prijs (bvb club 3d en Asus) zijn toch dezelfde kaarten? en enkel aan de flashy kleurtjes en de koeler kan het toch niet liggen? (ik heb een asus mobo, ben ik dan beter af met een asus kaart?)

Ook zou ik de lengtes van beiden kunnn gebruiken, ik vind ze nergens en gokken met mijn meetlatje is nogal riskant, gezien het redelijk krap is in mijn p183. echt veel plaats is er niet meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

M4gick schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:02:
[...]

Ja maar ze zijn verschrikkelijk duur daar.. :X
Tsja, ik wilde er een hebben dus dan bestel je maar... Plus dat ik er langs kan rijden in mijn lunchpauze natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joindry schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:44:
Kan iemand mij aub eens uitleggen waarom de uitvoeringen van zowel de 5850 als de5870 soms meer dan 50euro verschillen in prijs (bvb club 3d en Asus) zijn toch dezelfde kaarten? en enkel aan de flashy kleurtjes en de koeler kan het toch niet liggen?
Sowieso zijn ze nog slecht leverbaar en kun je er dus wat meer voor vragen wat dus ook gebeurd en sowieso zit er altijd wel wat verschil in merken wat betreft prijs.
(ik heb een asus mobo, ben ik dan beter af met een asus kaart?)
Nee zoals je al zegt zit er geen verschil in de kaarten en al was er wel verschil dan nog hadden ze allemaal een PCIe slot nodig.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:14
Welke leveranciers hebben de meeste shops? Mijn ma heeft een zaak dus een kvk nummer maybe dat ik zelf een party van 10-15 stuks kan bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Ook ik ben toch maar overstag gegaan... Zojuist een 5850 besteld bij Alternate (Club3D, normaal zou ik alleen Sapphire kaarten kopen, maar nu zullen alle kaarten toch nog maar puur uit andere stickers bestaan dus ik verwacht geen merk-related problemen).
Ik heb nog over de 5870 zitten nadenken, maar ik stap liever later over op een 5890 (of zoiets in de toekomst) dan met een 5870 te zitten en de overstap te klein vinden.

Of natuurlijk 2 5850s in Crossfire ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Krijg morgen (alst goed is) m'n 5870 van max ict binnen >:) *O*

Ze hebben er op moment van schrijven nog 1

Cool-Prices heeft de XFX nu voor 360euro.

[ Voor 41% gewijzigd door Dani86 op 08-10-2009 00:00 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Weet je wat voor zaak ze heeft dan? Ken je de voorwaarden om bij een hardware distri te mogen kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatalefout
  • Laatst online: 22-06 15:23
Dani86 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:16:
Krijg morgen (alst goed is) m'n 5870 van max ict binnen >:) *O*

Ze hebben er op moment van schrijven nog 1

Cool-Prices heeft de XFX nu voor 360euro.
ik ook :D , ik had gister geannuleerd, word ik om 6u gebeld: "ja, ehh. we hebben je geld teruggestort, maar per ongeluk ook de kaart opgestuurd" :9 , dus die 300 euro stort ik wel weer terug dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
fatelefout schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:30:
[...]

ik ook :D , ik had gister geannuleerd, word ik om 6u gebeld: "ja, ehh. we hebben je geld teruggestort, maar per ongeluk ook de kaart opgestuurd" :9 , dus die 300 euro stort ik wel weer terug dan ;)
lucky ! :P

Ik wou dat die van mij ook eens binnen kwam. Maar moet nog even geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Astennu,

had W1zzard ook nog ergens een benchmark resultaat liggen van een run @ 1GHz core & 1250MHZ memory (5850, http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/HD_5850/32.html)? Daar ben ik nu wel geïnteresseerd in :).
Als de kaart die ik krijg een beetje leuk omhoog wil dan heb ik een leuke kaart om de tijd tot de 5870 2GB of iets dergelijks te overbruggen. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 08-10-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Daar heb ik helaas geen reactie meer op gehad. Maar je kunt die lijn wel een beetje door trekken. Die score daar was op 835 MHz.

De boost in performance was 14,9%. De OC was 15% voor de core 20% voor het geheugen.

Als je van 835 naar 1000 MHz clockt hebt je een gain van +-20% te pakken. Stel we pakken even een gain van 14% zou je rond de 145 FPS komen.

Uit tests met de HD5870 blijkt ook dat mem oc van bv 10% een 3% boost laat zien. En waar de core wat beter wil schalen.

Dus ik denk dat je met 142-147 FPS goed zit qua performance van een HD5850 @ 1000-1200.

Nu is alleen het probleem hoe kom je aan een HD5850 die niet te duur is in vergelijking met de HD5870.

[ Voor 8% gewijzigd door Astennu op 08-10-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Op dit moment 240 vs 350 euro als je hem meteen wilt hebben (zoals ik ;))... Het FPS verschil vind ik geen 110 euro waard. Met geduld zou het verschil 60 euro zijn (5870 @ 300 euro), dan is de 5850 die ik nu meteen krijg nog altijd 20% goedkoper, maar het verschil zal op 1680x1050 vast niet al te vaak 20% zijn, zeker niet als ik hem overclock (nu kan die 5870 ook nog wel overclocked worden, maar met de 4870 512MB vs 1GB in het achterhoofd wacht ik nog even).

Dus eerst maar eens wachten om te zien wat de 5870 2GB laat zien (vooral nu ik op dit moment de kaart alleen koop om future proof (DX11) & de betere AA te hebben, de games die ik speel lopen op de huidige kaart ook al :)).

Nu nog maar hopen dat er al iets te vinden is op het internet dat ook voor die Club3D gaat werken, m.bt. voltmods, maar gezien ze op dit moment vast allemaal gewoon alleen een andere sticker hebben, denk ik dat alle merken wel moeten werken?

[ Voor 33% gewijzigd door Paprika op 08-10-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtnet
*O*
TNT kwam net langs op de zaak met 2 pakketten van Alternate.
Inhoud een Sapphire 5850 voor de zaak en een 5870 voor mezelf.

Ik weet al wat ik ga doen vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

rtnet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:31:
*O*

...overwerken en een 5850 inbouwen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
rtnet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:31:
*O*

Wat moet je met een 5850 op de zaak ? in de pauze gamen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtnet
@Thrackan:
Is een optie... LOL

@Astennu:
Onze verkopers werken met 3 schermen met Matrox triplehead.
Echter heb ik met Eyefinity hogere resoluties en minder kosten. Win Win dus!

edit: Mijn werkgever is helemaal enthousiast over de aankomende 5870 Six :9~

[ Voor 18% gewijzigd door rtnet op 08-10-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
rtnet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:59:
@Thrackan:
Is een optie... LOL

@Astennu:

Ah zo !. Dan worden die HD57xx ook leuk 115 euro en ook 3 schermen mogelijk. Let wel op dat je een Display port scherm moet hebben om drie schermen te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
rtnet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:59:
@Thrackan:
Is een optie... LOL

@Astennu:

Als daar verder niet heel veel spannends op gebeurd dan kan je dat toch ook gewoon realiseren door een onboard chip te combineren met een goedkope kaart met 2x DVI (bijvoorbeeld een AMD 785G bordje met een 4350 of hoger videokaart). Of desnoods door twee kaarten te planten in een bord met 2x PCIe.

Zelf zit ik te azen op de Radeon HD5850 van bijvoorbeeld Sapphire. De 5870 is overkill en niet eens heel veel sneller. Alleen jammer dat vrijwel niemand kan leveren, of alleen heel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit het Ati Nieuwsdiscussie topic:

Hundreds of thousands HD 5870 cars sold
Written by Fuad Abazovic
Thursday, 08 October 2009 13:19

Huge demand

ATI has shipped tens of thousands of HD 5870 cards at launch, as the whole point was to launch them in last days of Q3. Since the card was launched in September they could simply please their investors by claiming that this was a Q3 launch not a Q4 launch.

More importantly, the HD 5870 was available in hundreds of thousands a week after launch, but due to high demand and the fact that Dell got a better piece of the shipment, there were still some shortages. Naturally North America got more cards than Europe and it doesn’t look like that you will see many cards available anytime soon.

The second part of the story is that ATI didn’t ordered enough wafers on time, but this would not be anything unusual as this happened last year with 4870 and 4850 as they could sell more if they ordered had it on time.

Partners and stores we talked to said that they are on allocation for both 5870 and 5850 and that it might take weeks for things to get better. We also heard that Nvidia's Fermi announcement didn’t hurt ATI sales much as the huge demand is still there.
------------------------

Het kan zomaar nog een paar weken kunnen duren voordat de HD5850's goed te krijgen zijn voor rond/onder de 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salland geeft op de website aan dat ze met (INDICATIE) 1-5 werkdagen de club3d 5850 binnenkrijgen. Ze kosten 202 euro. Ik heb meteen even gebelt, maar helaas. Er komen er 10 binnen en er staan er 10 in backorder. Dus degene die nu besteld moet de volgende lading afwachten. U bent gewaarschuwd.
(Als iemand uerhaupt nog wou bestellen daar :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Heeft iemand trouwens ervaring met geld terug gestord krijgen van salland. Want maandag heb ik mijn order voor een 5870 daar gecancelled en heb mijn geld nog niet terug ontvangen. In de voorwaarden staat wel 30 binnen de 30 dagen, maar ik hoop dat het er geen 30 gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:55

PD2JK

ouwe meuk is leuk

glennvho schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:32:
Heeft iemand trouwens ervaring met geld terug gestord krijgen van salland. Want maandag heb ik mijn order voor een 5870 daar gecancelled en heb mijn geld nog niet terug ontvangen. In de voorwaarden staat wel 30 binnen de 30 dagen, maar ik hoop dat het er geen 30 gaan worden.
Mijn ervaring is 10 á 14 dagen.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Ok bedankt :)

Ik denk wel dat Salland een beetje in hun eigen vel aan het snijden is met dat gesjoemel van die levertijden. Veel mensen (zoals ik) zijn ondertussen al naar een andere winkel overgestapt omdat lijkt me. En de goedkoopste zijn ze nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salland stortte mijn geld na 1 dag terug. (stond dus 1 dag na mijn boze telefoontje op mijn rekening)

Bellen kan wel helpen (moet je niet lief doen he)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
Bij mij duurde het een week ofzo. Ik heb net een 5850 van XFX gekocht. Ik ben wat benches aan het draaien en aan het overklokken. Ik kan alleen nog geen goede tool vinden waar ik het voltage van de chip fatsoenlijk kan aanpassen, met de AMD GPU tool kan ik van 1 naar 1,08v gaan, schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacroTough
  • Laatst online: 04-10-2021
Stijnd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:54:
Ik kan alleen nog geen goede tool vinden waar ik het voltage van de chip fatsoenlijk kan aanpassen, met de AMD GPU tool kan ik van 1 naar 1,08v gaan, schiet niet echt op.
Laat The_Mask het maar niet horen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
MacroTough schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

Laat The_Mask het maar niet horen.....
MSI Afterburner :P Kun je tot 1.4V....

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.