Er moet iets mis zijn met de aparatuur/aansluiting binnenshuis of in de wijkcentrale (DSLAM), dit heeft niets met de lengte of kwaliteit van de koperkabel te maken. Het feit dat je 100% van je upload haalt en 10% van je download snelheid, en het feit dat je bij ADSL bijna de volle 100% haalde geeft dat ook aan.ImPrEzA schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:15:
Sinds maandag hier ook dit abo, en het werkt belabberd. Maandag haalde ik 11mbit, één keer de uitschieter naar 16. Bedroevender in ieder geval dan mijn voormalige Telfort 20mbit abo die de 19 aantikte.
Vandaag is het helemaal beroerd:
[afbeelding]
Pakket met televisie besteld, televisie valt door haperingen en knetterende geluiden gewoon niet naar te kijken. De helpdesk was overdag erg behulpzaam, niet dat het iets opleverde, maar ik werd aangeraden om 's avonds terug te bellen - omdat ik dan zelf ook thuis ben. Helaas is de helpdesk voor de 3e avond op rij op dit tijdstip al gesloten, ondanks de belofte dat deze dagelijks tot 22.00 open is.
Ik word er niet vrolijk van!
Edit: En van 'Danielle van Tele2' word ik via Twitter ook al weinig wijzer.
Is het modem direct op het ISRA punt aangesloten met een korte goede kabel of zit hier nog rotzooi tussen? Test je wireless of bedraad?
...