Toon posts:

Stroomverbruik krachtige PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een x58 Asrock extreme moederbord met een core I7 2,66 ghz en HD 4870x2 videokaart verder heb ik 4 harde schijven en triple memmory geheugen. Ik heb een 1000 watt voeding van Zallman

Mijn vraag aan jullie is het volgende:

Kan ik in mijn PC nog 1 videokaart van ATI plaatsen...namelijk nog een HD 4870X2 in crossfire mode met zijn soortgenoot van club 3d of is mijn voeding daar ontoerijkend voor?

Hoop van jullie het antwoord te horen...heb zelf wel wat berekeningen gedaan maar kom er niet helemaal uit....:-)

Alvast bedankt....

Groetjes,

Niels

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 13:05

BHQ

Met meeer dan gemak. 1KW is absurd veel voor een computervoeding imho.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Kan makkelijk. Alleen schaalt quad-crossfire niet altijd best volgens mij. Misschien heb je dat al uitgezocht en overwogen, maar ik zeg het toch maar even, voor het geval je het niet wist :) (anders even googelen ofzo).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:00

Bolletje

Moderator Harde Waren
PSU calcs zijn niet zo goed. Zitten er vaak naast.

@ TS
Weet je zeker dat je er NU nog een HD4870X2 bij wil stoppen? Nieuwe 5xxx serie komt er bijna aan ... :/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem inderdaad Welke voeding heb ik nodig? Deel 22 eens door, daar kun je een heel eind komen.

Maar je kunt er vanuit gaan dat 1KW wel genoeg is (ook al zul je met een Asrock niet echt een zuinige plank in handen hebben).

Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat het prima in Welke voeding heb ik nodig? Deel 22 te vinden is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.