Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe videokaart of sparen voor een nieuw systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• Jake V
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-11 13:55
Hallo,

Liep tegen de beperking op dat ik een nieuw spel nu niet meer kon spelen, wat kwam door de te beperkte videokaart.

Nu is het complete systeem bijna 5jr oud, dus vraag me af of ik alleen met een nieuwe videokaart klaar ben.
Ik speel niet veel spellen, af en toe een beetje racen maar het was de nieuwe NFS-Shift waarbij het niet meer ging.

Huidig systeem :
Processor : Intel Pentium 4 550 (S775, 3.4GHz, 800MHz FSB)
Geheugen : Corsair 2GB DDR2 ValueSerie PC4200/533
Videokaart : Asus ATI EAX600PRO/TD, 128MB
Geluidskaart : SB Audigy II ZS
Moederbord : MSI 915P Combo FR,Glan,Skt 775
Voeding : Tagan TG-480-U01 480watt PSU

Alvast bedankt voor het meedenken. _/-\o_

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 09:35
Ik ga met The Mask mee. Spaar voor een nieuwe pc. Je hebt al lang genoeg met dit systeem gedaan. Ik denk dat je beter gewoon met een nieuw system kan beginnen.

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 12:52
Inderdaad, even door sparen ;)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Verwijderd

Als ik jou was zou ik kijken naar het basis systeem: [BBG Aanschaf] Budget- en basissysteem september 2009 leuke upgrade :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Allereerst is Overige Hardware een plek voor vragen die nergens anderes op GoT thuishoren. Dit gaat duidelijk over een compleet systeem, dus hoort de vraag in Complete Systemen en Laptops.

Verder is het waar dan ook op GoT de bedoeling dat je zelf doet/uitzoekt wat je kunt voor je een topic opent. Hier geef je een lijst met specs en de constatering dat je PC in een bepaald spel niet meer snel genoeg is. Dat is veel te karig - we zouden om je te helpen minimaal moeten weten wat jij acceptabele prestaties vindt, je zou mogen aangeven wat je waar vindt mbt nieuwere videokaarten icm oudere CPUs (ja, daar zijn ook benchmarks van te vinden), en verder is het erg lastig om mee te denken zonder idee van welk budget je nu en later zou hebben. Dit topic gaat dus wegens te weinig eigen inzet dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.