Toon posts:

Lange email's PNG conversie (NS crasht op thread)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik een mailtje sturen aan mensen die een dermate lang email-adres hebben dat het PNG-plaatje niet de hele tekst bevat?

Voorbeeld : http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/15943

Daar is het nog net uit op te maken, maar er zijn ook langere ..

Edit : hmmz .. dat adres boven kan op .com eindigen, maar ook op .co.uk .. ik kan het zo niet zien iig.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Nou euh... jij kan hem in het controlpanel wel opzoeken :)

Maar anders, sjah wordt het lastig... Femme en/of Arjen zullen dit moeten aanpakken, ik kan het niet verhelpen, sorry.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wel ja *D

Ik weet dat ik loop te mierenneuken hoor, maar er zijn nog mensen die een erg lang adres hebben (meestal van een uni of een bedrijf). Er is ruimte zat om de PNG langer te maken, maar misschien dat dat teveel CPU-power vreet of zo? Hmm, dat laatste zal nogal meevallen lijkt me.

Ik ga er voor het gemak maar uit dat die PNG's maar 1 keer gemaakt worden (bij elke wijzinging ook natuurlijk) en daarna ergens in een cache staan of zo.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
code:
1
$imagewidth = 8 * strlen($email);

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 maart 2001 11:23 schreef Chaos het volgende:
code:
1
$imagewidth = 8 * strlen($email);
Kan dat? Handig :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik weet niet hoe het komt, maar zo ongeveer elke keer als ik een post van Chaos tegenkom met Code hangt NS4.76 (Win2k SP1 2195).

Hoe krijg je dat voor elkaar :?

Bericht hierboven

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
D'r is hier al eerder een thread over geweest, waarin ook al een oplossing werd gegeven...
Ik weet niet hoe het komt, maar zo ongeveer elke keer als ik een post van Chaos tegenkom met Code hangt NS4.76 (Win2k SP1 2195).
Bij iedereen crasht Netscape van [code], alleen op mysterieuze wijze bij Arjen niet. En dus wordt er niets aan gedaan.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Bij iedereen crasht Netscape van [code], alleen op mysterieuze wijze bij Arjen niet. En dus wordt er niets aan gedaan.
lol :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh jah, ik kom verder niet in de forums waar men veel met code tags werkt, maar euh...

Ik heb al tig threads van Arjen met code-tags (in de private forums) geopend zonder dat NS op zijn bek ging. Nu heb ik het _elke keer_ dat ik deze thread open, ik had het al eerder met een code-tag in een post van Chaos en het was ook een beeetje een grapje hoor :)

Bericht hierboven

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 03 maart 2001 12:03 schreef Burat het volgende:
lol :)
Zo lol vind ik dat niet.
Zeker niet in de dev forums.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Die emailfix pleur ik er zo in (als ik weer kan ftp'en naar aphrodite). Verder kan ik deze thread gewoon inladen in Netscape (4.74 verse installatie), maar als ik het venster resize gaan het verkeerd (crash).
Pagina: 1