I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Nu dat beestenboel het zegt ik kom ook een stuk email adres te kort wel te verstaan 10 tekens.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Sinds wanneer is dat eigenlijk een image:? was me nog nooit opgevallen...
Ik neem aan dat dit gedaan is om te zorgen dat de email adressen niet gespammed kunnen worden?
Ik neem aan dat dit gedaan is om te zorgen dat de email adressen niet gespammed kunnen worden?
Ja klopt, een tijdje terug was er een spamactie van een minderleuk persoon die alle profiles van GoT en FOK! members afstruinde om mailadressen te rippen. Om vervolgens een nutteloos mailtje te sturen met reclame voor z'n site.
Op de manier hoe nu mailadressen in profiles worden afgebeeld wordt getracht dit in het vervolg te voorkomen.
Op de manier hoe nu mailadressen in profiles worden afgebeeld wordt getracht dit in het vervolg te voorkomen.
Pagina: 1