Ik heb net een nieuwe Q9400 quadcore gekocht en k vroeg me af of iemand ervaring had met dat ding over te clocken.
ik moet wel zegge dat ze verdomd moeilijk over te klokken zijn ik had de q9300 en die wou geen kant uit , kwam niet verder als 3 ghz , maar dit kan ook komen door the scythe mugen die met die verdomde pushpins vastzit , wat een .. systeem is dat zeg (A)
Ja ik dacht al dat dat niet zo makkelijk zou gaan. Ik denk dat ik hem ook gewoon op stock laat draaien. Hij draait lekker stabiel en ik heb niets om over te klagen
Hallo,
Ik zie dat je nog vrij nieuw bent hier op het forum. Ik zou je willen aanraden om in de toekomst even een beetje rond te kijken voordat je dit soort topics start. Voor jouw vraag heb je bijvoorbeeld het volgende topic: [OC] Intel Core 2 Quad Penryn (45nm)
Dit soort dingen komen met wat zoekwerk of gewoon wat rondkijken redelijk makkelijk boven water
Ik zie dat je nog vrij nieuw bent hier op het forum. Ik zou je willen aanraden om in de toekomst even een beetje rond te kijken voordat je dit soort topics start. Voor jouw vraag heb je bijvoorbeeld het volgende topic: [OC] Intel Core 2 Quad Penryn (45nm)
Dit soort dingen komen met wat zoekwerk of gewoon wat rondkijken redelijk makkelijk boven water
Dit topic is gesloten.
![]()