Toon posts:

Welke Videokaartkoeler - aansluiting fan op de videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te kijken naar een aftermarket koeler voor m'n HD4850 met fanaansluiting op de videokaart.

Ik zie echter tot nu toe alleen koelers waarbij de fan niet op de videokaart-fan-aansluiting aangesloten wordt maar op een aansluiting van de voeding van de kast of fan-aansluiting op het moederboard.

Zo draait de fan op een statisch toerental. Liever wil ik een koeling waarbij de fan dynamisch gaat omdat deze deze aangestuurd wordt door de videokaart. Dus lager toerental in 2D en hoger toerental in 3D.

Zijn er koelers waarbij dit kan

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kan vaak met een naald de draden uit de oude ventilatorconnector halen, en de nieuwe erinsteken. En anders kan je nog altijd een nieuwe connector aan de nieuwe koeler solderen. Dit heb ik toentertijd ook gedaan:
productreview: Zalman VF700-Cu LED (Blauw) review door Admiral Freebee

[ Voor 35% gewijzigd door Admiral Freebee op 16-09-2009 16:38 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb gewoon van deze fan de draden omgedraaid, zodat ze aangestuurd kunnen worden : Papst 3412N2GLLE :)

Dus zoek een koeler waar die op past en klaar is klara !! /Fanboy mode : You can't go wrong with ThermalRight :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||