Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Recentelijk ben ik mijn Kalender gaan herinrichten aangezien het handmatig syncen met 3 PC's me een beetje de keel uit ging hangen.

Ik heb daartoe Google Sync geinstalleerd op mijn BlackBerry maar loop tegen een aantal vreemde zaken aan.

1. Als ik op mijn BlackBerry een "Event toevoeg voor de Hele dag" welke jaarlijks terug komt, dan zet Google Sync dit om naar 1 entry van 01:00 op de bewuste dag, tot 01:00 de volgende dag, dit is dus al vreemd opzich.
2. Er stond een entry in mijn Outlook, welke met Google Calendar Sync in mijn Google Calendar gezet is, maar ook na een handmatige sync nog niet op mijn BlackBerry aankomt, terwijl entries gemaakt in Google Calendar wel werden overgezet. (kan toeval zijn).
3. Er staan slechts 3 items in mijn Google Calendar, echter bij het Syncen naar Outlook (niet BB) worden alle oude Items ook meegesynced, heb maar 1 Kalender en kan ze echt nergens terugvinden. Deze items komen uit een kalender die reeds is weggegooid maar hij blijft deze dus wel syncen 8)7
4. Waarom moet ik voor Contacts in mijn BlackBerry bij Contact Opties "Dubbele namen: Toestaan", ben bang dat mijn hele Contactenlijst nu gedupliceerd of om zeep geholpen wordt.

Opzich leek het me ideaal om met Google Sync te werken, maar krijg het tot dusver nog niet lekker werkend.

[ Voor 12% gewijzigd door JunkieXP op 16-09-2009 14:26 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic