Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

ik ben een week bezig geweest met unwrappen en kreeg niets netjes, nu ga ik het wss gewoon rommelig doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
@ Stalllone: Jaaa natuurlijk wordt het einde 3D .. maar er is niets verkeerd aan een beetje meer visualisatie van het concept :P (plus ik doe er wat ervaring mee op met Illustrator :))

Maandag (of zondag avond) heb ik nog wel wat om te posten hier ;) Dan wel 3D hahaha :P

@ WhateveR; Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
New day.. new stuff :)

Hier eventjes een screenshot van de "stad" die ik in mijn final ga verwerken :)

Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.com/fs51/f/2009/277/a/7/city_by_Forgotten_Sins.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:17
Zijn er nog mensen voor om een soort van pre-final in te leveren zodat daar kritiek op geleverd kan worden? Als er mensen zijn die dat doen, zal ik er iig C&C op leveren. Zet er dan wel bij waar je kritiek over wilt, wat je doel is, wat je er zelf over denkt etc...

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280269

nou ik heb niet veel meer gemaakt om een waaridige pre-final af te leveren. dus wat dat betreft zit het er voor mij niet in. ik zal nog ff een tandje bij moeten schakelen om het allemaal optijd af te krijgen maargoed ik zal m'n best doen :).

@nl-nico: Looking nice. maar wat moet het gedeelte op die paal gaan voorstellen wat nu helemaal blauw is van de egdes?

@Creaker: Best goed gemoddeld die handgun. alleen ik zou nog even naar de textuur kijken van je handvat (dat donkere gedeelte) als je daar een leukere texture overheen plakt denk ik dat het de plaat een stuk meer goed doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:49
Waarom zit daar een cirkel? Wat nou als je dat weghaalt en alles aan de linkerkant doorverbint met de rechterkant?

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
@aegis3d
Zoals je al kan zien in mijn update is die cirkel al weg, deze was daar voor de indeuking welke nu weg is.

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
@ Frans vd Wijst: Dat zijn allemaal edges :D maar ik heb maar een standaard size monitor, standaard resolutie (1024x768) dus anders kreeg ik het er niet in 1x op :(

Even wat verder uitzoomen en 't lukt allemaal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nl-nico schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:57:
@ Frans vd Wijst: Dat zijn allemaal edges :D maar ik heb maar een standaard size monitor, standaard resolutie (1024x768) dus anders kreeg ik het er niet in 1x op :(

Even wat verder uitzoomen en 't lukt allemaal xD
Jah ik snap dat dat allemaal edges zijn. maar die egdes samen moet toch wat voorstellen??:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

De Hupie schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:55:
Zijn er nog mensen voor om een soort van pre-final in te leveren zodat daar kritiek op geleverd kan worden? Als er mensen zijn die dat doen, zal ik er iig C&C op leveren. Zet er dan wel bij waar je kritiek over wilt, wat je doel is, wat je er zelf over denkt etc...
Ik heb waarschijnlijk ook geen pre-final meer. Heb nog wel een update very soon van mijn plaat. Als ik op bepaalde dingen C&C wil, zet ik het erbij. Nadeel van C&C vragen/krijgen met de deadline die opkomt, is dat je vaak te weinig tijd hebt om de boel aan te passen.

Anyway, er hebben behoorlijk wat mensen weer afgehaakt zo te zien? Heeft de 3D contest nog wel de juiste insteek? Is niet iedereen het beu? of waarom gaat het steeds fout? Ik doe mee aan mijn 7e contest maar echt super veel mensen doen er steeds niet aan mee. Howcome mensen?

Zitten we met een sleur in de contest? Zijn er minder tweakers aan de 3D? Iedereen te druk met andere dingen? werk/school/fam? Doen er mensen mee met andere contest? (zoals op cgsociety?) Moeten we prijzen geven aan de winnaars :P ? overgens zit de sleur eral veel langer erin...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Anoniem: 280269 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:16:
[...]

Jah ik snap dat dat allemaal edges zijn. maar die egdes samen moet toch wat voorstellen??:P
ooow op die manier :P

dat zal ik bij de volgende update wel even showen :D

nu aan de scheikunde *kots*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wip :) Klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/072/Render.003s.jpg

Todo:
- De grond aanpassen.
- De bloem aan de voorkant veranderen (de houding word ongeveer zoals in mijn Concept schets).

De belichting is momenteel alleen 1 omni, onder final gathering etc. Erg WIP dus.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
zozo :o dat begint al ergens op te lijken! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hierbij mijn Final:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/072/Finals.jpg
Klik voor groot :)

Heel misschien pas ik het nog wat aan (heb wat artifactjes aan het einde van mijn speer :? ) en in mijn niet geblurde versie is er ook nog een probleempje. Als ik het aanpas, pas ik deze post gewoon aan.

Hoe staat het met de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het ziet er super uit, maar het is allemaal nog wat stijfjes en vlak :) je zou bv de bloemblaadjes een textuur kunnen geven, een displacement map voor het zand, het gras willekeurig buigen (wel "netjes willekeurig"), enz.

Ik heb hier trouwens eerst heel lang zitten uitzoeken hoe ik mijn idee voor elkaar zou moeten krijgen: de conclusie die ik moest trekken is dat het niet mogelijk was, totdat ik een paar dagen terug zag dat er een nieuwe feature in Blender 2.5 zit waarmee dat wat ik wil juist best makkelijk zou zijn, maar ik denk dat het wijzer is om eerst even uit te zieken...

Edit: Haha, dan reageer je diep in de nacht, en toch is er nog iemand die op een paar seconden na precies op hetzelfde tijdstip reageert.... :P

[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 11-10-2009 03:07 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Kun je het idee achter je plaat misschien uitleggen? Ik snap het denk ik niet helemaal, of als ik hem wel snap, zou die wel wat krachtiger kunnen. Zoals ik het nu zie, is jouw idee om de bloem 'power' te laten uitstralen dmv de speer. Ook heeft hij wellicht het gazonnetje in de achtergrond kortgewiekt.

Als dit je idee is, zou het dan niet leuk zijn om alle kortgewiekte plantjes ook in de achtergrond te hebben? Het is nu nogal kaal. Misschien een beetje macaber voor de bloemenliefhebbers onder ons, maar goed. En ook de bloem op de voorgrond zou wel een krachtigere pose kunnen hebben, nu staat hij er maar een beetje bij.

Maar misschien is je idee wel anders, dan zou ik graag jouw visie willen horen ;) .♠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Zo de eerste final is dan binnen!:D
*gaat extra gas geven*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stukfruit schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 03:05:
Het ziet er super uit, maar het is allemaal nog wat stijfjes en vlak :) je zou bv de bloemblaadjes een textuur kunnen geven, een displacement map voor het zand, het gras willekeurig buigen (wel "netjes willekeurig"), enz.
Thnx :) Heb er nog geen Displacement map opzitten kan ik nog wel even naar kijken idd. Texture voor de bloemblaadjes word wat moeilijk momenteel. Het gras vanachteren buig ik waarschijnlijk niet omdat ik het een leuk effect zo vind. (overgens is het wel apart gras, want de bloemen zijn kleiner en dit zijn bloemen van ongeveer 30cm :P (is dat gras best dik enzo)) anyway, het staat leuk.

Het gras vanvoren zal ik nog naar kijken (was in eerste instantie niet de bedoelding dat het op de voorgrond kwam) maar ik vond het allemaal wat kaal.
De Hupie schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 03:05:
Kun je het idee achter je plaat misschien uitleggen? Ik snap het denk ik niet helemaal, of als ik hem wel snap, zou die wel wat krachtiger kunnen. Zoals ik het nu zie, is jouw idee om de bloem 'power' te laten uitstralen dmv de speer. Ook heeft hij wellicht het gazonnetje in de achtergrond kortgewiekt.

Als dit je idee is, zou het dan niet leuk zijn om alle kortgewiekte plantjes ook in de achtergrond te hebben? Het is nu nogal kaal. Misschien een beetje macaber voor de bloemenliefhebbers onder ons, maar goed. En ook de bloem op de voorgrond zou wel een krachtigere pose kunnen hebben, nu staat hij er maar een beetje bij.

Maar misschien is je idee wel anders, dan zou ik graag jouw visie willen horen ;) .♠
Hehe, er zit idd minder "power" de plaat dan ik eerst wilde (concept tekening). Wil de lieve bloem ook niet meer boos laten kijken eigenlijk. 8)7

Verder voor de achtergrond daar zit een verhaaltje aan vast... in de achtergrond staan 2 bloem-soldaten opwacht aan de ingang van het Bloemkasteel / Bloemland / Bloempark. Het gras is zegmaar de ommuring ervan. Om het een muur te laten lijken, moest het gras ervoor weg worden gehaald. Dus daarom hebben ze daar het gras ingekort. (soort van gebied wat je altijd voor een kasteel hebt. Open, zodat je op alles kan schieten wat in bereik komt. :P

De bloem van voren wilde ik eigenlijk nog laten wijzen naar een ander insect. Die word weggestuurd zegmaar. Maar denk niet dat ik er de tijd volgende week voor heb omdat er nog bij te maken. En nu had ik een aardige plaat, alleen iets minder "flower power".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn van het weekend 0,0 tijd gehad om de plaat van mij af te maken. had dr nog wel leuke ideeen mee.

Had zaterdag feest dat ik mee heb georganiseerd en dr moest nog veel te veel gebeuren, en gister alles opruimen natuurlijk. tis er niet meer van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
wow..had ik daar gisteren eventjes een probleem :S Wilde ik wat renderen...in draft quality (maya).. krijg ik ineens de melding dat ik niet genoeg geheugen had om het te renderen... (nadat ie al eventjes bezig was)

Gras renderen is niet bepaald een van de leukste dingen in maya...al zal ik het wel helemaal verkeerd toepassen op een groot gebied :(
I'll try a different method... I think...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat doen we drmee? verlenge we 'm nog een week dat we dan 4 (Stallone, NL-nico, Creaker en mijzelf) finals hebben (mocht iedereen z'n plaat afmaken? ik gebruik m'n model ook voor school project en daar is woensdag deadline van. dan moet ik 'm nog ff in dit thema plaatsen dat is opzich wel te doen voor zondag (heb nog wel andere dingen voor school te doen).

we kunnen ook stalllone uitroepen tot winnaar van deze contest. hij is immers de 1nige die wel een final heeft.
Dat lijkt mij miss de beste optie.. aangezien deze contest weer een beetje een flop is tot nu toe.. meer als 4 finals zal dr niet in zitten. en dan moet de rest ook echt z'n plaat afmaken.

afijn dat is maar 1 mening. hoe denkt de rest hierover??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Van mij mag het verlengd worden maar het hoeft niet. (Je mag me ook uitroepen als winnaar *O* ) Weet niet of ik de tijd heb om de boel te fixen voor de contest... en hoe ver de andere zijn met hun platen. De contest loopt nog wel tot donderdag natuurlijk!

Misschien moeten we gewoon even stoppen met de contest en opnieuw beginnen met het nieuwe jaar (2010). Wie weet krijgen mensen daarna weer zin om mee te doen?

Voor mij is de lol er wel af met steeds zo weinig mensen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ik snap wat je bedoeld Stalllone,, of dat een oplossing is...
Wel probeer ik nog om iets af te krijgen hoor :o hopelijk lukt het me om het op een andere manier op te lossen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oww donderdag :P ik meende dat afgelopen zondag de deadline al was.. donderdag wordt nog krap omdat ik voor vrijdag nog een andere deadline heb maar dat zou miss nog wel lukken voor mij.

voor mij is de lol er ook vanaf als dr zo weinig mensen meedoen.. motiveert ook niet echt om dan er wat extra gas achter te zetten.

aan het begin lijkt het altijd alsof dr veel mensen zin hebben om mee te doen.. dus daar zal het niet aan liggen denk ik. maargoed het blijkt elke keer anders (nu moet ik zeggen dat ik daar ook niet altijd de tijd voor heb)

hier dan nog een statuswip :P ik geef me niet zomaar gewonnen! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/skyline/wip5small.jpg

je kan 'm dichterbij bekijken.. just klikk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15

D-rez

dexels

ziet er netjes uit frans, blijf het knap vinden hoe mensen dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Laatst online: 27-05 21:49
hij mist nog spiegels en handgrepen in de deur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

nl-nico schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:50:
Ik snap wat je bedoeld Stalllone,, of dat een oplossing is...
Wel probeer ik nog om iets af te krijgen hoor :o hopelijk lukt het me om het op een andere manier op te lossen :$
Tuurlijk krijg je hem wel af :D !! Word gewoon een vette plaat. Ben benieuwd iedergeval. (anders eerst renderen zonder gras, kun je dat iedergeval laten zien. Desnoods met een grastexture).
Anoniem: 280269 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:53:
oww donderdag :P ik meende dat afgelopen zondag de deadline al was.. donderdag wordt nog krap omdat ik voor vrijdag nog een andere deadline heb maar dat zou miss nog wel lukken voor mij.

voor mij is de lol er ook vanaf als dr zo weinig mensen meedoen.. motiveert ook niet echt om dan er wat extra gas achter te zetten.

aan het begin lijkt het altijd alsof dr veel mensen zin hebben om mee te doen.. dus daar zal het niet aan liggen denk ik. maargoed het blijkt elke keer anders (nu moet ik zeggen dat ik daar ook niet altijd de tijd voor heb)

hier dan nog een statuswip :P ik geef me niet zomaar gewonnen! :P

[afbeelding]

je kan 'm dichterbij bekijken.. just klikk :P
Nice :D Ik moet ook eens proberen voor een auto. Heb een BMW geprobeerd maanden terug maar dat ging nog niet echt goed :P Ben benieuwd wat voor texture/stickkers/omgeving erbij komt.

@D-rez: heb jij ook nog wat gemaakt? Want je had wel een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 11:43
Mooi model, kun je de wireframe view eens laten zien? Het lijkt allemaal erg netjes opgebouwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Stalllone schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:13:
[...]
@D-rez: heb jij ook nog wat gemaakt? Want je had wel een idee :)
nope, totaal geen tijd gehad. Ben met een ander project bezig. Daarnaast probeer ik mezelf te verdiepen in Xhtml, CCS en Drupal/Wordpress. Tevens ben ik thuis nog aan het klussen en moet ik ook nog werken. En alsof het nog niet genoeg is, wil ik m'n vriendin en dochter van vijf maanden niet verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marabunta2048 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:44:
hij mist nog spiegels en handgrepen in de deur? :P
en de ramen van de deuren, een achterbumper :P it ain't finished ;)
ZaPPZion schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:15:
[...]

Mooi model, kun je de wireframe view eens laten zien? Het lijkt allemaal erg netjes opgebouwd!
Thnx! ik zal vnaaf wel een nieuwe update posten met wireframe drbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

D-rez schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:01:
[...]

nope, totaal geen tijd gehad. Ben met een ander project bezig. Daarnaast probeer ik mezelf te verdiepen in Xhtml, CCS en Drupal/Wordpress. Tevens ben ik thuis nog aan het klussen en moet ik ook nog werken. En alsof het nog niet genoeg is, wil ik m'n vriendin en dochter van vijf maanden niet verwaarlozen.
:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel een update. geen wireframe. die komt morgen wel tis me nu wat te laat om dat nog ff snel te doen.

Ik heb dr (snel) wat textures op gegooit om het wat leuk eruit te laten zien. dan kan ik nu gaan beginnen aan het passend maken aan deze contest :P want zo kan ik 'm natuurlijk niet inzenden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/skyline/wip8.jpg

ps. de render settings heb ik wat omlaag gezet om het renderen nog leuk te houden :)

edit: nog een studiorender gemaakt voor, wires komen later op de dag.
Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/skyline/wip9.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 280269 op 14-10-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Ziet er goed uit! waarmee render je?
De voorruit op de 2e plaat is wat donker, zouden misschien wel wat highlights op mogen zitten, net als op de velgen. De 1e plaat vind ik wat dat betreft een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nee, niet meer highlights, maar dit.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Mooie platen hier. respect! ;)

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
@stukfruit, dat ook inderdaad, veel mensen vergeten (of negeren) de gamma correctie compleet.

EDIT: ik bedenk me net dat dat waarschijnlijk in dit geval niet zo is, als je op slaat naar JPEG wordt er volgens mij zowieso al opgeslagen met 2.2 gamma (ben ik niet 100% zeker van hoor)

[ Voor 50% gewijzigd door ZaPPZion op 14-10-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZaPPZion schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:28:
@stukfruit, dat ook inderdaad, veel mensen vergeten (of negeren) de gamma correctie compleet.
bij mijn eerste plaat daar heb ik de gamma correctie staan op 2,2. de 2e plaat heb ik dat niet gedaan omdat ik zo de auto er mooier uit vindt komen (hier staat de gamma dus gewoon op 1).

en als je 'm opslaat als jpg doet iets anders als het plaatje opslaan. verandert niets aan de gamma.
Dat de vooruit zo donker is is omdat ik de auto in een box heb gezet zonder bovenkant. hij reflecteerd dus de zwarte omgeving. ik heb dr ook geen light boven hangen ofzo die voor reflectie zorgt.

oww btw ik render met Vray 1.5 in 3ds max 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Dat dacht ik al te zien inderdaad. Je gebruikt in je studio render volgens mij brute force als secondary bounce of niet? Je eerste bounce staat waarschijnlijk op irradiance map. Dat zijn min of meer de standaard instellingen.

Voor een egalere plaat (minder ruis) kun je beter in gesloten omgevingen (vaak binnen of studiorenders) een light cache gebruiken, aangezien het licht heeeel vaak gaat bouncen in zo'n studio. Dat betekend dat de depth erg diep moet staan bij de reflections en refractions, of dat je in ieder geval je brute force divisions hoger (dus lager) moet zetten.

Als je light cache gebruikt voor indoor scene's heb je dat probleem niet meer. Het wordt minder realistisch uitgerekend, maar ziet er vaak mooier uit omdat de rendertijden er lager van worden (moet je wel je light cache divs op 400-500 zetten, eventueel hoger bij veel ruis). Het wordt er waarschijnlijk ook ietsje lichter van, maar dat kun je natuurlijk altijd weer aanpassen.

Het is in ieder geval dus aan te raden om eens te proberen wat light cache in dit geval doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
ZaPPZion schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:58:
Dat dacht ik al te zien inderdaad. Je gebruikt in je studio render volgens mij brute force als secondary bounce of niet? Je eerste bounce staat waarschijnlijk op irradiance map. Dat zijn min of meer de standaard instellingen.

Voor een egalere plaat (minder ruis) kun je beter in gesloten omgevingen (vaak binnen of studiorenders) een light cache gebruiken, aangezien het licht heeeel vaak gaat bouncen in zo'n studio. Dat betekend dat de depth erg diep moet staan bij de reflections en refractions, of dat je in ieder geval je brute force divisions hoger (dus lager) moet zetten.

Als je light cache gebruikt voor indoor scene's heb je dat probleem niet meer. Het wordt minder realistisch uitgerekend, maar ziet er vaak mooier uit omdat de rendertijden er lager van worden (moet je wel je light cache divs op 400-500 zetten, eventueel hoger bij veel ruis). Het wordt er waarschijnlijk ook ietsje lichter van, maar dat kun je natuurlijk altijd weer aanpassen.

Het is in ieder geval dus aan te raden om eens te proberen wat light cache in dit geval doet.
Niet om te zeiken... maar je stelt hier dat iets mooier wordt op het moment dat de rendertijd lager wordt. |:( Foutje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Als je hetzelfde resultaat haalt in minder rendertijd kun je dus mooiere renders maken in dezelfde tijd ;)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
precies, zoals bozozo al zegt. De rendertijden worden lager, waardoor je andere settings omhoog kunt zetten, waardoor het er mooier uit gaat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZaPPZion schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:58:

ik heb in de studiorender geen GI aanstaan. dus heeft ie ook geen bounces.

wat betreft dat noise (zoveel noise heeft ie toch niet of ligt dat aan mij :P ). dat kun je ook veranderen in de rQMC Sampler volgens mij. kheb dat wel eens vaker gedaan . hoe dat zit met licht chache heb ik geen idee. is wel leuk om daar eens mee te gaan experimenteren.

anyways ik ga mezelf nu eerst focussen om dr een mooi contestgerelateerd plaatje uit te krijgen!

nog een wire van me bak:
Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/skyline/wires5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zit er nu een gaatje bij de voorruit, rechtsboven? (en bij het zijraampje vanachter...?)

Erg nette wire btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx!

ik heb de meshsmooth uitgezet van de body maar van die dunne randjes tussen de ruit en de body daar staat de meshsmooth nog van aan. vandaar dat er nu een gaatje in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Je auto ziet er erg goed uit frans, netjes model. Alleen moet er idd nog een link worden gebracht naar flower power ;)

Maar wat doen we met de contest? Er zijn idd nog niet zo heel veel finals en ik heb iemand al om een verlenging horen vragen. Zou dit helpen voor sommigen en zijn de deelnemers het er mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoww de flower is bij de power gebracht!

leuk om te laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/skyline/toplow.jpg

de FINAL:
Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/skyline/finallow.jpg

Ik had eigenlijk nog bloemetjesvelgen willen maken. maar dat zit dr niet meer in :P

en wat betreft verlenging van deze contest. Als we met het verlengen van de contest meer finals hebben zouden we dat best kunnen doen (in bepaalde mate). echter de deadline is nog niet voorbij (in tegenstelling wat ik afgelopen maandag dacht) miss komen er nog wel 2 finals binnen vallen (nl-nico?? Creaker??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik vin 'm heel vetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zeker wel een vette bak Frans vd Wijst! :D

Van mij hoeft de contest niet verlengt te worden. Als andere het wel willen, vind ik het prima. Kan momenteel toch niks meer aanpassen aan mijn Final dus ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ik zal indien er een verlening komt ook ff wat inelkaar flansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Hmm ik zie maar 2 finals dus ik denk dat dit een verlenging wordt? Wie zijn er nog bezig en lukt het om het af te maken binnen een paar dagen?

@frans, leuke texture! Vind wel jammer dat de render een beetje grijzig is, vooral de autolak spat niet echt van het scherm. Wellicht dat met wat simpel PS werk je plaatje veel beter fleuriger kan worden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar 2 finals.. dat betekend als er gestemd moet gaan worden wordt het een gelijk spel. Verlenging is een optie maargoed dan heb je nog niet de garantie dat er nog een final komt. zo stormloop loopt deze contest nu ook weer niet.

@ D-rez: hoelang denk je dan nog nodig te hebben?
@ NL-nico: hoever ben jij met je plaat?
@ Creaker: hangt er al een plantje uit je gun?

Als dr op korte termijn nog een final bij komt zou ik zeggen voor verlenging.

@ De Hupie: jah dat had ik idd wel ff kunnen doen. maargoed de deadline is al voorbij:P miss dat ik t nog wel ff aan ga passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

maandag avond 21u moet lukken. (ga het simpel houden maar vanavond hebben we bezoek over de vloer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 17:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben afgehaakt, zoals gewoonlijk. Heb het in de afgelopen weken niet eens gepresteerd om Cinema4D van stal te halen. :X

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik ben ondertussen weer helemaal genezen van de Mexicaanse oorlog in m'n hoofd, maar ik ben bang dat er veel te weinig tijd over is :{ komende week ben ik erg druk, dus een week uitstel heeft voor mij alvast weinig nut.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zet de deadline anders maar op dinsdag 23:59 , heeft D-rez iets meer tijd en de andere kunnen dan ook nog hun finals inleveren.

We zitten nu al in de verlenging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Een verlenging tot dinsdag lijkt me goed, hopelijk kunnen dan nog een paar mensen hun werk afmaken.

Verlenging: Dinsdag 20 oktober 23.59 uur

[ Voor 20% gewijzigd door De Hupie op 16-10-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

De Hupie schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:48:
Een verlenging tot dinsdag lijkt me goed, hopelijk kunnen dan nog een paar mensen hun werk afmaken.

Verlenging: Dinsdag 20 oktober 23.59 uur
afmaken beginnen ;)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Afbeeldingslocatie: http://i430.photobucket.com/albums/qq21/boontrop/fp-001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een vleesetende plant???
ziet dr al goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

is een orchidee ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ofcourse! ik ben niet zo into de planten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

update, meteen zichbaar welke kant ik op ga :D

Afbeeldingslocatie: http://i430.photobucket.com/albums/qq21/boontrop/fp-002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ziet er al goed uit D-rez! Vind je texture erg nice gedaan. (met name de bladeren/bloem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

oh en voor de -25 jarigen onder ons. Dit zijn de spice girls. Girl power was hun credo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wordt vetjes! tof idee ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Haha, inderdaad leuk! Geef je ze ook verschillende kleuren?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

jup, ik ga het simpel houden hoor. Vanavond als ik weer tijd heb ga ik nog ff wat afronden (of misschien pas morgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.dexyd.nl/tmp/fp-004-final.jpg

[ Voor 96% gewijzigd door D-rez op 19-10-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
:( :( Ik kan niet eens meer iets afmaken, want alle software ligt van mijn pc af. (Tevens kreeg ik problemen met het renderen -toen ik de software nog wel had-.)

Sorry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
  • Laatst online: 07-08-2023
Vanwege weinig tijd en weekendjes weg heb ik weinig kunnen laten horen en wat aan mijn gun proberen te veranderen maar heb er gelukkig nog wel een roos bij kunnen plaatsen dus hierbij mijn
FINAL
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/9beo7n.jpg

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

kun je es een wire van die roos tonen, ziet er knap uit.

zie net dat ik een smooth uitgezet heb. Zal es zien of ik em vanaaf er nog een keer rap uit kan poepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

De laatste minuten voor de deadline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Zo, en nu is het echt afgelopen :P

Stemmen kan naar dehupie apestaartje hotmail punt com

D-rez
Afbeeldingslocatie: http://www.dexyd.nl/tmp/fp-004-final.jpg

Chreaker
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/9beo7n.jpg

Frans vd Wijst
Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/skyline/finalhigh.jpg

Stalllone
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/072/Finalb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Mijn votes zijn verstuurd.

Misschien is het voor een volgende contest beter om juist wat minder tijdte geven. OK je kunt niet zo'n mega gedetailleerde modellen maken zoals die van Frans, maar het zordt er wel voor dat het minder zal slabakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De scores zijn verzonden! Aangename verassing nog een final uit een onverwachte hoek :P

alvast suggesties voor een volgende contest?

edit: ik denk dat 3 of 4 weken wel een mooie tijd is voor een contest. het is nu gaan slabakken omdat er zo weinig mensen mee deden. als dr meer mensen meedoen valt het zowiezo al niet zo snel stil.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 280269 op 21-10-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Volgende contest wil ik ook mee gaan doen, tenminste, als ik inspiratie heb bij het onderwerp. Ben erg benieuwd wat het gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

mja, das waar. Tis maar omdat ik het mijne in nog geen weekend in elkaar gestoken heb (waarin het normale werk ook nog gedaan moest worden zoals gamen, fam. bezoek, quality-time met dochter etc.).

(moest gisteravond tot 19u30 werken en heb zo doende geen render meer kunnen aanzetten. want voor ik goed en wel achter m'n pc zou kruipen was het al ca. 20u30 en is heb met mezelf de afspraak dat m'n bak rond 21u15 uit gaat.)

/edit
@zappion, suggesties voor een thema zijn welkom, dus....

[ Voor 7% gewijzigd door D-rez op 21-10-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mijn scores zijn ook verzonden :P Ik doe waarschijnlijk nu een keer niet mee. Tenzij het een tof onderwerp is & er veel mensen mee doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
En ja hoor, we hebben alweer een winnaar!! Deze keer is het:

*O* D-rez! *O*

Gefeliciteerd! Toch nog met een flinke eindsprint gewonnen ;)

Had zelf op Frans vd Wijst gegokt maar de originaliteit gaf blijkbaar toch de doorslag.

Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/623/winnaarstabel3dcontest7.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door De Hupie op 21-10-2009 18:40 . Reden: plaatje toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

uhh, tnx. Dit was bepaald niet mijn idee toen ik vrijdag besloot ook nog ff wat te maken (om er tenminste een deftige stemming van te maken)

bon, nieuwe ronde nieuwe kansen. Wie heeft er nog potentiële thema's?

[ Voor 20% gewijzigd door D-rez op 21-10-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Gratz D-rez :D !

Iemand een vet onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131038

Als mogelijk onderwerp zou ik gaan voor badkamer/wellness/sauna/... de inrichting dan wel te verstaan. Nu, of ik meedoe zal er vanaf hangen of ik eraan denk, en hoe het loopt met werk zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik weet misschien nog wel een leuke:

Boots een recente gebeurtenis uit in miniatuur figuurtjes zoals speelgoed en dergelijke.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Wat dachten we van het volgende pixar karaktern of de woonplaats van de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd D-rez!!! *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
computerroom over 25 jaar

real life aquarium stad

nieuwe gameconsole/laptop/computercase

zomaar wat ideetjes.

gefeliciteerd D-rez, de jouwe was gewoon het mooist afgewerkt, mooi werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Japans Aquarium? :P
Denkend aan al die gekke Japanse tv-shows.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stukfruit schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:45:
[...]

Japans Aquarium? :P
Denkend aan al die gekke Japanse tv-shows.
Wel eens normale Japanse TV-Shows gezien :P :D _/-\o_

Brengt me gelijk op een idee: Ontwerp zo'n knotsgekke Japanse Stormbaan :P waar mensen over heen moeten :X Zeker als je er een character bij maakt kun je geweldige platen krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219508

Om even door te gaan op de discussie in het topic 'Post je 3d-stuff maar weer'

Ik ben anderhalve maand geleden begonnen met Maya, ben braaf alle tutorials aan het doornemen. Ben nu nog echt beginner. Maar met een volgende context wil ik op zich wel mee doen.

Misschien een idee voor deelnemers om (met behoorlijke zekerheid) aan te geven of hij/zij een final in gaat leveren, dan weten we meteen of er een beetje een competitie ontstaat.

Maar goed, dat gebeurt nu eigenlijk al en elke keer haken er mensen af en is het redelijk stil als de contest op zn eind loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

dat wordt idd bij elke contest gepeilt. Alleen haakt het gros al rap af.

Zelf dacht ik bv aan:
-lampionnen
-spreekwoorden
-kerkhof/halloween

Acties:
  • 0 Henk 'm!

al leuke onderwerpen zijn dr tussendoor gekomen :)

welke genoemde onderwerpen mij aanspreken.
halloween
japans / real life aquarium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Ik moet zeggen dat die spreekwoorden ook wel erg leuk kunnen zijn, kan ik veel bij bedenken ;)
Ook "badkamer/wellness/sauna" van yakuzi2004 lijkt me wel erg leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joh vergeet ik nog helemaal D-rez te feliciteren :P.

Alsnog gefeliciteerd he met je overwinning ;). tis een mooie plaat geworden in een korte tijd :)

al enig idee welke kant je op wil gaan met het onderwerp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Net ff half in de oude topics gegrasduind. Ik heb hele leuke dingen gezien van diverse kwaliteit. Helaas is een zeer groot deel van de inzendingen in de loop der tijd verdwenen van de plek die zij ooit op het internet hadden. Vele urls zijn inmiddels slechts een reeks karakters die ons er aan herinnert dat daar ooit een mooi plaatje/filmpje achter zat.

Net als de laatste tijd zijn er toen ook perioden met relatief weinig animo geweest.
We willen allemaal dat het hier een levendige plaats wordt met mooie creaties. Sommige mensen vinden echter dat de kwaliteit de laatste tijd gezakt is. Na het steekproefsgewijs overlopen van oudere contests kan ik het hier deels mee eens zijn. Er zijn altijd uitblinkers geweest, maar over het algemeen is de kwaliteit ongeveer gelijk gebleven. Of toch alleszins niet echt vooruit gegaan.

Eigenlijk is dit deels een slechte zaak.
Met de programmas van tegenwoordig is het veel makkelijker om sneller, mooiere beelden te creëren. Voor de oud gedienden welke vaak mee gegroeid zijn met de applicaties en render engines kennen de paketten relatief weinig grote geheimen en pikken makkelijk de nieuwe features op van hun favo pakket. Hierdoor zullen zij snel hogere eisen aan hun zelf stellen, maar indirect ook aan het werk van anderen. Hoge eisen stellen aan eigen werk is goed. De lat even hoog leggen voor anderen is echter gevaarlijk.
Voor n00bs zijn de programma's namelijk vaak een hel om te leren en is het erg lastig om er iets "geweldigs" uit te persen.

Ik zou graag een contest zien, waarin ook de oudgedienden hun steentje bijdragen, maar waarin zij de groentjes niet denigrerend benaderen, maar er zijn als voorbeeld en vraagbaak. Een contest voor n00b en 1337 samen waarin ieders werk gerespecteert wordt, zodat nieuwelingen niet geremd hoeven zijn om mee te doen en veteranen zich niet "te goed" voelen om hun kostbare tijd te "verdoen".

Dit is natuurlijk erg lastig. Nieuwelingen kunnen nu eenmaal in een bepaald tijdsbestek minder kwalitatief materiaal maken dan ervaren mensen in de zelfde tijdspanne.

Daarom leek het mij leuk om naast een kleinen herziening in het moderatiesysteem, een handicap in het leven te roepen.
Deze handicap is puur om extra respect te kunnen verdienen en totaal vrijwilig toe te passen.

Je zou daarbij kunnen denken aan strafpunten op de (totaal)score per jaar ervaring. Een ander leuke manier zou kunnen zijn dat de cracks insplaats van een stilstaand beeld, meer leven in hun beeld moeten verwerken, of zelfs een korte animatie moeten/mogen maken. Deze handicaps zijn natuurlijk vrijwillig en staan of vallen bij de eerlijkheid van de deelnemers.

Een paar leuke voorbeelden voor een contest met als handicap een animatie, zou bijvoorbeeld "marble madness" of "Domino D-Day" kunnen zijn.

tnx voor het lezen en schroom je niet om je gedachten hier omtrend te ventileren.

D-rez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Is het dan niet een idee om een keer een contest te doen waarin 2 mensen samenwerken aan 1 scene. een n00b en een l33t user bijvoorbeeld. Hiermee kun je de contest in 2 delen splitsen. een waarbij de n00b als het ware de basis voor de scene opzet en aan de hand daarvan beoordeeld wordt op orginaliteit. De l33t user maakt de scene af en wordt dan beoordeeld op gebruikte techniek etc..

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Mooi geschreven D-Rez maar ben het er voor een deel niet helemaal mee eens..

Ja er zijn altijd beginnelingen welke een wat minder resultaat neerzetten maar ik zie het probleem compleet niet.. Het is voor hun juist perfect om in zo'n contest mee te doen. Je gaat een idee bedenken en om dit te maken zijn ze ook nog eens "verplicht" om nieuwe technieken te gebruiken. Wat voor een mooie opdracht is dat om een pakket te leren?
Ik zou graag een contest zien, waarin ook de oudgedienden hun steentje bijdragen, maar waarin zij de groentjes niet denigrerend benaderen, maar er zijn als voorbeeld en vraagbaak. Een contest voor n00b en 1337 samen waarin ieders werk gerespecteert wordt, zodat nieuwelingen niet geremd hoeven zijn om mee te doen en veteranen zich niet "te goed" voelen om hun kostbare tijd te "verdoen".
Omschijft het mooi en ligt naar mijn idee dan ook compleet bij de oudgedienden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

De contest heeft gewoon nodig:
- paar mensen met 1337 3D Skills. (zodat de rest :9~ zichzelf een mep verkoopt en nog harder z'n best gaat doen. Beetje het: datwilikookkunnenmakenmentaliteit).
- wilje vraag&antwoord in de contest moet je een langere periode hebben. Je kan niet echt riskeren om een vraag te stellen hier, 3dagen te moeten wachten op een (half)antwoord. Zeker wanneer je net veel tijd hebt om er aan te kunnen werken. (zelfstandig een oplossing zoeken is sneller en beter ;) ).
- invoeren van een kleine making of bij de winnaar. Eventueel gebaseerd op vragen van de gebruiker. bijv, hoe heb je die boom getextured? of hoe heb je het belicht? (hier kun je dus veel van leren!). De winnaar belicht kort en krachtig de gebruikte techniek. Niet al te moeilijk en geen complete boekwerken. Gewoon mensen in de goede richting wijzen zegmaar.

Kleine animatie zoals D-rez zegt lijkt me ook leuk, maar hou dat dan speciaal. Zeg om de 4 contest een animatie contest. Wil je geen animatie doen, heb je mooi een maandje rust. :)

Handicap, strafpunten of 2 gebruikers aan 1 plaat laten werken vind ik zelf niet zo geweldig. Het gaat uiteindelijk om te leren van je werk & een leuke plaat te maken. Het word anders ook allemaal zo onhandig en ingewikkeld voor de punten.

Less is more :+

Edit: Zal een webpagina hosten met alle Contest Winnaars erop? (zodat ze niet verloren gaan). Dan zal ik ook proberen om die van de vorige topic's te pakken kan krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 22-10-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Met een animatiecontest vermoord je de contests helemaal :P dan moet je niet alleen modelleren, texturen en wat nog meer (wat nu al een probleem is), maar ook nog eens animeren. Dat zou ik bewaren voor als het nog eens wat beter gaat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Stalllone schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:27:

- invoeren van een kleine making of bij de winnaar. Eventueel gebaseerd op vragen van de gebruiker. bijv, hoe heb je die boom getextured? of hoe heb je het belicht? (hier kun je dus veel van leren!). De winnaar belicht kort en krachten gebruikte techniek. Niet al te moeilijk en geen complete boekwerken. Gewoon mensen in de goede richting wijzen zegmaar.

Edit: Zal een webpagina hosten met alle Contest Winnaars erop? (zodat ze niet verloren gaan). Dan zal ik ook proberen om die van de vorige topic's te pakken kan krijgen.
2 Top ideen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

bij een animatie denk ik in eerste instantie gewoon aan of een "walkthrough" of een stilstaand beeld waarin dinken vallen rollen of langsrijden. Gewoon een korte clip dus. Of zeg maar een beetje zoals "bullet-time" achtige filmpjes. Geen volledige pixar films dus.
Pagina: 1 2 3 Laatste