Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

High end game PC advies

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Verwijderd

Topicstarter
Volgende maand staat op de planning om een nieuwe high end game pc samen te stellen. Nu zou ik wel wat tips & trics kunnen gebruiken en ervaringen over de compenenten die ik momenteel voor ogen heb;

- Antec Twelve hundred bigtower
- Antec Truepower Quattro 850watt
- Asus Rampage II extreme iX58
- Intel core i7 extreme 975
- Coolermaster V8 processor koeler
- OCZ 3x2 gb DDR3 PC16000 CL9.0 plat.
- ATI HD 5870
- Intel SSD 2.5" 80GB X25-M
- Windows7

Daarnaast plug ik wat "oude" zaken erin als bijv. 2x 250GB SATA HD en heb net een nieuwe Samsung 2443BW scherm.

Tips en advies zijn erg welkom! ;)

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:48:
Volgende maand staat op de planning om een nieuwe high end game pc samen te stellen. Nu zou ik wel wat tips & trics kunnen gebruiken en ervaringen over de compenenten die ik momenteel voor ogen heb;

- Antec Twelve hundred bigtower
- Antec Truepower Quattro 850watt
- Asus Rampage II extreme iX58
- Intel core i7 extreme 975
- Coolermaster V8 processor koeler
- OCZ 3x2 gb DDR3 PC16000 CL9.0 plat.
- ATI HD 5870
- Intel SSD 2.5" 80GB X25-M
- Windows7

Daarnaast plug ik wat "oude" zaken erin als bijv. 2x 250GB SATA HD en heb net een nieuwe Samsung 2443BW scherm.

Tips en advies zijn erg welkom! ;)
Daar is de BBG voor. En hier kan je erover discuseren.

En 2 topics is een beetje overdreven he.. :P

[EDIT: smilie toegevoegd omdat het nogal sjacho overkwam...]

[ Voor 14% gewijzigd door Lumics op 15-09-2009 13:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yup, sorry about that. Maar ben nu voor het eerst ingelogt op Tweakers en dit was mijn eerste post (uuuh 2de dus exactly met de dubbelpost meegerekend).

Zal beter opletten in het vervolg. :P

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:56:
Yup, sorry about that. Maar ben nu voor het eerst ingelogt op Tweakers en dit was mijn eerste post (uuuh 2de dus exactly met de dubbelpost meegerekend).

Zal beter opletten in het vervolg. :P
Welkom en succes met de zoektocht naar info. In die twee topics kan je veel info vinden. Ik weet zeker dat daar al je vragen beantwoord kunnen worden!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:02
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.