Digitaal opnemen MD met automatisch nr springen?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Is er een manier om via het optische kabeltje dat ik bij mijn Sony MZR700 kreeg en aangesloten heb op mijn Terratek Xfire1024, Een playlist te bouwen, deze digitaal op te nemen maar dat hij ook automatisch een signaaltje stuurt als het nr is afgelopen en dus een nieuwe begint? Of iets waarmee ik een stilte tussen de nrs kan instellen? graag een linkje naar het betreffende programmaatje, alvast bedankt voor de hulp

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Je kan jeMD toch instellen dat als het geluid een bepaalde tijd onder een bepaald aantal dB(A) komt, het app. er een nieuw nummer van maakt??

Maar ik denkt dat je als je de search even gebruik nog minstens 5 of 10 van soortgelijke vragen zult vinden...

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Naja hoe moet ik dan instellen dat winamp er minstens zoveel seconden tussen laat?

Breek je nek voorzichtig

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik zit met exact dezelfde situatie, kijk nou eens hier:

gathering.tweakers.net/showtopic.php/104544

Ik wasser ook al mee bezig.. en ik hebber ook wel hulp bij gehad, oplossingen gevonden, maar niet de juiste, lees maar! :)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik gebruik nu wincue maar met een vertraging van 2 seconden, dat werkt goed, maar ik heb wel een ander type natuurlijk, de MZR 700 nee niet 70 maar 700. kom er nu pas achter hoe brak vol ruis sommige MP3's zitten :)

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Ja ruis...of heel gruwelijk schel :( Of zou dat misschien aan m'n Terratec 1024 liggen..?
Ik gebruik ook meestal WinCue, omdat het zo mooi in de interface past ;) en omdat het niet crasht :)
Je kan ook een wavje/mp3tje maken van zoveel seconden lang als je MD nodig heeft dat tussen voegen in je playlist, dat is een lekker klotewerk, waar je ook weer een util voor hebt. Kijk eens op www.minidisc.org daar staat veel informatie :p En zoek eens op de Winamp site tussen de plugins, daar heb ik ook een en ander vandaan.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zaterdag 03 maart 2001 09:02 schreef Antje het volgende:
Ja ruis...of heel gruwelijk schel :( Of zou dat misschien aan m'n Terratec 1024 liggen..?
Ik gebruik ook meestal WinCue, omdat het zo mooi in de interface past ;) en omdat het niet crasht :)
Je kan ook een wavje/mp3tje maken van zoveel seconden lang als je MD nodig heeft dat tussen voegen in je playlist, dat is een lekker klotewerk, waar je ook weer een util voor hebt. Kijk eens op www.minidisc.org daar staat veel informatie :p En zoek eens op de Winamp site tussen de plugins, daar heb ik ook een en ander vandaan.
in mijn ervaring heeft de terratec een helderder geluid als mijn SBlive die ik eerst had

maar idd o pde winamp staan een paar plugin ik gebruik er zelf ook een van die site

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:20
je moet je md op sync zetten (schuifje onderaan bij sony md spelers) en een plugin downloaden van www.winamp.com genaamd joesminidisk. Deze plugin zet 4 sec tussen elk nummer en geeft zo je md de tijd om van nummer te wisselen

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Het is al gelukt, dank je wel allemaal, gebruik nu ddus wincue, ben ik aan het opnemen, ben ik vergeten dat aan te zetten |:( naja dan maar weer difiden, heb geen zin om 120 minuten opnieuw op te nemen, 120? ja 120, heeft een handige functie dat je gewoon 2x of 4x zoveel kan opnemen, MAAR de 4 x instelling heeft hoorbaar kwaliteitsverlies, de 2X voor de doorsnee leek als mij niet.

Als het geluid heel brak is, moet je ff de optische kabel er uit halen en er goed aangedrukt weer instoppen, scheelde een hoop bij mij, en zet de EQ van winamp niet te gek.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 10:15 schreef The_PyroPath het volgende:
heb geen zin om 120 minuten opnieuw op te nemen, 120? ja 120, heeft een handige functie dat je gewoon 2x of 4x zoveel kan opnemen, MAAR de 4 x instelling heeft hoorbaar kwaliteitsverlies, de 2X voor de doorsnee leek als mij niet.
Heb jij die functie op je md zitten?? Ruk, dat wil ik ook. Heb de MZR91 maar daar zit het volgens mij niet op:(:(:(
Pagina: 1