Goedemiddag mede Tweakers,
Zelf ben ik een groot multitasker, maar dat blijft lastig met 1 beeldscherm. Bij andere werkplekken waar ik 2 schermen zie ben ik altijd al gelijk verkocht en wil ik niet meer van de computer af.
Nu wil ik zelf ook een Dual-Monitor setup, maar wel goedkope schermpjes.
Graag wil ik rond de 22" en van het merk Dell. (Of misschien wel 19", of 24"? Wat werkt lekker in een dual monitor setup?)
Dit i.v.m. forse korting omdat ik ze via mijn werkgever bestel. Ook zou ik graag TV willen kijken vast op 1 monitor, maar hoe kan ik dit het best aanpakken? Een aparte TV tuner? Of ingebouwd zon DVB tuner?
Ik vind het overigens belangrijk graag een matte zwarte rand, want zon glimmende rand kan ik mn ogen niet vanaf houden.
Ze worden overigens gekoppeld aan een Mac Mini, nieuwste model.
Dell heeft veel leuke schermpjes, maar zoals je ziet weer ik nog precies wat je wilt.
Deze zag er wel goed uit, maar is wel fors aan de prijs;
http://accessories.euro.d...bsd&cs=nlbsdt1&sku=205469
En werkt 2maal 24" uberhaupt wel lekker?
Graag ervaringen van andere mensen met dual monitor setups!
Heel erg bedankt voor alle reacties.
Zelf ben ik een groot multitasker, maar dat blijft lastig met 1 beeldscherm. Bij andere werkplekken waar ik 2 schermen zie ben ik altijd al gelijk verkocht en wil ik niet meer van de computer af.
Nu wil ik zelf ook een Dual-Monitor setup, maar wel goedkope schermpjes.
Graag wil ik rond de 22" en van het merk Dell. (Of misschien wel 19", of 24"? Wat werkt lekker in een dual monitor setup?)
Dit i.v.m. forse korting omdat ik ze via mijn werkgever bestel. Ook zou ik graag TV willen kijken vast op 1 monitor, maar hoe kan ik dit het best aanpakken? Een aparte TV tuner? Of ingebouwd zon DVB tuner?
Ik vind het overigens belangrijk graag een matte zwarte rand, want zon glimmende rand kan ik mn ogen niet vanaf houden.
Ze worden overigens gekoppeld aan een Mac Mini, nieuwste model.
Dell heeft veel leuke schermpjes, maar zoals je ziet weer ik nog precies wat je wilt.
Deze zag er wel goed uit, maar is wel fors aan de prijs;
http://accessories.euro.d...bsd&cs=nlbsdt1&sku=205469
En werkt 2maal 24" uberhaupt wel lekker?
Graag ervaringen van andere mensen met dual monitor setups!
Heel erg bedankt voor alle reacties.