Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[printer] opzoek naar een nieuwe printer

Pagina: 1
Acties:

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Onlangs is mijn Canon pixma ip3000 overleden (onherstelbare "operator eror" |:( ) dus ben ik nu op zoek naar een nieuwe printer. Opzich was ik wel tevreden met de canon en vond ik de combatible cardiges wel handig. Alleen blijken bij de nieuwe canons de cartridges veel minder inkt te bevatten :| en een uitgerust met een chip te zijn :/ wat het weer duurder maakt..
Daarnaast viel de ondersteuning van canon me een beetje tegen, geen vista driver voor een niet hele oude printer..

Omdat scannen toch ook handig is zoek ik een multifunctional met eventueel netwerkmogelijkheden. De canon mp260 vond ik wel mooi maar die heeft de bovenstaande problemen..Welke multifunctional is dan wel aan te raden?

(overigens vind het ook lastig te zien wel model een beetje recent is en dus nog misschien straks ondersteuning voor win7 krijgt..)

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_gadget op 12-09-2009 21:09 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
Er mag dan wel minder inkt in de huidige cartridges zitten van Canon, ze zijn ook goedkoper geworden. Daarnaast wordt de IP3000 gewoon door Vista ondersteund, ik snap niet hoe je er bij komt dat deze niet ondersteund wordt:

"

1. Canon Inkjet Printer Driver Add-On Module (1.00)

This product is a module that expands the functionality of the printer driver for Canon Inkjet printers. "

Ofwel, de printer wordt standaard door de eigen drivers van Vista ondersteund, maar daarnaast heeft Canon nog extra software beschikbaar gesteld. Betere support kun je toch niet krijgen?

De MP620 is hoe dan ook een zeer goede keus. Voordelig in gebruik en goede printkwaliteit. De chip op de cartridges boeit niet, imitatie zijn makkelijk te krijgen. Daarnaast kan je op een volgens de printer lege cartridge gewoon door blijven printen(in het geval van navullen)

[ Voor 12% gewijzigd door mad-dog op 12-09-2009 21:14 ]

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Ga in ieder geval NIET voor een HP multifunctioneel, hoe goedkoop ze ook zijn, heb tijdje support gedaan bij HP laser printers, wat een bocht!!!, zeker niet de 2840, heb er nog nachtmerries van :)
Tenzij je boven de 3000 series gaat natuurlijk maar die kosten een arm en een been.
Heb zelf een Pixma, werkt goed...

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
mad-dog schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 21:11:
Er mag dan wel minder inkt in de huidige cartridges zitten van Canon, ze zijn ook goedkoper geworden. Daarnaast wordt de IP3000 gewoon door Vista ondersteund, ik snap niet hoe je er bij komt dat deze niet ondersteund wordt:

"

1. Canon Inkjet Printer Driver Add-On Module (1.00)

This product is a module that expands the functionality of the printer driver for Canon Inkjet printers. "

Ofwel, de printer wordt standaard door de eigen drivers van Vista ondersteund, maar daarnaast heeft Canon nog extra software beschikbaar gesteld. Betere support kun je toch niet krijgen?

De MP620 is hoe dan ook een zeer goede keus. Voordelig in gebruik en goede printkwaliteit. De chip op de cartridges boeit niet, imitatie zijn makkelijk te krijgen. Daarnaast kan je op een volgens de printer lege cartridge gewoon door blijven printen(in het geval van navullen)
Dat is een add-on module niet de driver zelf... :P ik heb hem niet werkend gekregen

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
Mr_gadget schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:46:
[...]

Dat is een add-on module niet de driver zelf... :P ik heb hem niet werkend gekregen
Dat zeg ik toch ook niet, maar een add-on uitbrengen voor een printer die default niet werkt onder Vista is ook een beetje kansloos he :P