• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-01 16:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Om het dan nog maar ik keer te posten...

Vandaag kreeg ik eindelijk het laatste gedeelte van mijn PC binnen (4890 videokaart) en de PC start niet, alles lijkt het te doen maar ik krijg een lange en 2 korte piepjes, op de site staat er dat het een videokaart probleem is, maar ik heb geen idee wat dat kan zijn, mijn kaart zit gewoon in het juiste slot uiteraard met een 6 pins connector waar dan ook PCI-E opstaat, de fans draaien ook maar toch een fout melding.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn

Het mainboard is een MSI 770-C45 met een AMD Phenom II x3 710, 2x2GB OCZ geheugen en dan een Asus 4890

Voor de moderators. Ja ik heb het getest, ja het is de melding van de videokaart en nee ik heb geen andere videokaart dus ik kan ook geen andere testen. De lijst met foutmelding is compleet nutteloos omdat alles goed in elkaar zit en loopt, het is iets met de videokaart en er staat daar niets wat mij kan helpen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ding heeft 2 pci-e 6 pins nodig he?

Wat voor voeding heb je?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem het slotje op Computer start niet nog eens door.
Hoe moeten wij je verder helpen als je zelf niet eerst een andere videokaart probeert. Het gaat er op GoT om dat je ZELF de moeite neemt om je probleem op te lossen, want op deze manier kunnen wij er ook niets mee.

Dit topic gaat dan ook dicht omdat deze inzet hier ontbreekt.
Als je nog vragen hebt omtrent het sluiten van je topic kun je het beste eerst hier kijken; Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

[ Voor 19% gewijzigd door TERW_DAN op 12-09-2009 14:19 ]

Dit topic is gesloten.