inear dopjes

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 09:10
hi
ik heb nu sennheiser cx300 doppen, maar deze beginnen het aan 1 kant te begeven. dus ben ik opzoek naar wat anders. nu vroeg ik me af; is er veel (merkbaar) verschil bij de cx500 in vergelijking met mijn huidige cx300? en die dopjes van dr dre, zijn die wat? ik heb al een tijd de nieuwe in ear oordoppen in de gaten gehouden, dus wat er nu allemaal op de markt is.. geen idee. ik wil gewoon dopjes die zo'n lekkere harde basa hebben als de cx300 en niet te lomp in de oren zijn. want ik heb ook van die sony in ear dopjes, maar die hebben niet zo'n lekkere bass en zijn zo lomp groot in de oren.. is akg of jbl wat?

[ Voor 4% gewijzigd door repsaj op 12-09-2009 01:23 ]

x

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb zelf ook de CX300 in-ears gebruikt en ook al waren ze nog prima was ik een tijd geleden opzoek naar nieuwe. Hiervoor heb ik hier een topic geopend misschien een idee dat je die is door leest.
Klik

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 09:10
Dutch3men schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 01:09:
Ik heb zelf ook de CX300 in-ears gebruikt en ook al waren ze nog prima was ik een tijd geleden opzoek naar nieuwe. Hiervoor heb ik hier een topic geopend misschien een idee dat je die is door leest.
Klik
had ik al gezien, maar prijsklasse te hoog..

x

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:43
Ik denk dat je in een van de vele topics over in-ears in Portable Media Devices wel wat van je gading kunt vinden.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Idd, er is overlap, maar in-ears passen meer in PMD.

Ga daar eens lezen en vergelijken en als je er niet uitkomt kan je daar altijd nog een topic openen.

succes met je zoektocht :)

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.