Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik ben mezelf nu aan het oriënteren voor nieuwe in-ears mijn huidige zijn de Sennheiser CX-300, maar ik mis hierbij toch wel bepaalde details in de muziek die ik luister.
Over het algemeen luister ik muziek van de genres: Dance, Trance, Hardstyle en soms komt er is een R&B nummer bij.

Van de mijn huidige in-ears vind ik de bass erg lekker met deze muziek, maar zoals ik al zijn mis ik dus bepaalde details in de muziek die ik met de huidige niet hoor. Dus wat inleveren qua bass vind ik geen probleem.

Nou ben ik een wezen googlen en reviews gelezen en daarbij kwam ik tot een lijstje met goeie in-ear reviews, de AKG en de NuForce zijn wel de goedkoopste, uit reviews kwam naar voren dat de NuForce zich zeker met bijvoorbeeld de Shure SE210 vergeleken kan worden.
AKG K340
Monster Beats By Dre Tour
NuForce NE-7M (Die microfoon heb ik niet nodig)
NuForce NE-8 (Bass schijnt minder te zijn dan de NE-7M)
q-JAYS
Sennheiser IE 6
Sennheiser IE 7
Shure SE210
Ultimate Ears SuperFi 5
Westone UM1

Ik weet dat Sennheiser over het algemeen vaak toch een diepere bass hebben dan andere merken.
Verder heeft mijn broertje de gewone headphone van Monster Beats By Dr. Dre en die vind ik beter klinken dan mijn huidige Sennheiser CX300, en de in-ears van deze schijnen ook goed te wezen enig nadeel ervan zijn dat ze best ver uitsteken.

Iemand die tips of ervaring heeft of misschien zelfs een ander merk mij aanraad.
Mijn maximum prijs is +- €150,-

Als MP3 speler gebruik ik een iRiver H320.

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 13-06-2009 22:28 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je vergeet een veel gebruikt setje in-ears: Creative EP-630 en de EP-830
pricewatch: Creative EP-630
pricewatch: Creative EP-830

Ik zie nu pas je maximum van 150 euro, daar kan je een leuk setje boxen van kopen en met batterijen van stroom voorzien, ikzelf gebruik de EP-630 en vind dit lekkere doppen, zitten goed, goed geluid voor die prijs.

Je zou ook even een kijkje kunnen nemen in [in ears] Welke allround in ears? of de search gebruiken in PMD met als zoekwoord in-ear voor ervaringen

[ Voor 43% gewijzigd door Wiethoofd op 13-06-2009 22:20 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• FabiandJ
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:13:
Je vergeet een veel gebruikt setje in-ears: Creative EP-630 en de EP-830
pricewatch: Creative EP-630
pricewatch: Creative EP-830

Ik zie nu pas je maximum van 150 euro, daar kan je een leuk setje boxen van kopen en met batterijen van stroom voorzien, ikzelf gebruik de EP-630 en vind dit lekkere doppen, zitten goed, goed geluid voor die prijs.

Je zou ook even een kijkje kunnen nemen in [in ears] Welke allround in ears? of de search gebruiken in PMD met als zoekwoord in-ear voor ervaringen
Ik heb zelf al een prima geluidssysteem op mijn kamer, deze in-ears gebruik ik voor als ik onderweg ben of als ik op vakantie ben ;)

De TS van die thread is op zoek naar algemene in-ears en heeft een andere muziek stijl dan mij, dus ik verwacht een ander geluid dan de TS van die thread denk ik.

Verder heb ik die Creative EP-630 en de EP-830 niet opgenomen in mijn lijst omdat die erg op mijn huidige Sennheiser CX300 lijken.

[ Voor 34% gewijzigd door FabiandJ op 13-06-2009 22:32 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Misschien zijn de Shure SE310 dopjes ook nog wel een optie voor je. Als je die via eBay haalt kan je best voor 150 euro klaar zijn namelijk.

Ik heb zelf een setje Shure SE530's en heb hiervoor een E3C gebruikt en de geluidskwaliteit is echt prima. Bij de E3C ging alleen een stukje plastic loszitten dus die liggen hier nog :P

Aangezien de SE310 de vervanger van de E3C is zal die ook wel prima zijn lijkt me.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• FabiandJ
  • Niet online
Wolfboy schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:25:
Misschien zijn de Shure SE310 dopjes ook nog wel een optie voor je. Als je die via eBay haalt kan je best voor 150 euro klaar zijn namelijk.

Ik heb zelf een setje Shure SE530's en heb hiervoor een E3C gebruikt en de geluidskwaliteit is echt prima. Bij de E3C ging alleen een stukje plastic loszitten dus die liggen hier nog :P

Aangezien de SE310 de vervanger van de E3C is zal die ook wel prima zijn lijkt me.
Net even gekeken wat die kosten via ebay en die zijn inderdaad voor onder de 150 euro te vinden.
Maar uit reviews blijkt dat de Shure SE310 eigenlijk vrijwel niet beter is als de Shure SE210 het enige wat beter zou zijn zou de bass moeten wezen, maar volgens deze review horen de audiofielen het verschil niet.

Tevens komt in die review het merk v-moda te voorschijn, maar uit ervaringen die op verschillende winkelsites staan komt naar voren dat ze nogal snel kapot gaan en dat risico wil ik maar niet lopen.

Verwijderd

sound magic pl30 krijgt ook zeer goede reviews. Zit er zelf aan te denken om ze te gaan halen. Prijs is ook zeer goed, 26 dollar :)

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:47:
sound magic pl30 krijgt ook zeer goede reviews. Zit er zelf aan te denken om ze te gaan halen. Prijs is ook zeer goed, 26 dollar :)
Mijn huidige Sennheiser CX300 zitten op dit moment ergens in die prijsklasse, en ik zoek eigenlijk iets in een prijsklasse hoger. Zodat ik meer detail hoor, die je mist in de lagere prijsklasse.

Verwijderd

Dutch3men schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:08:
[...]

Mijn huidige Sennheiser CX300 zitten op dit moment ergens in die prijsklasse, en ik zoek eigenlijk iets in een prijsklasse hoger. Zodat ik meer detail hoor, die je mist in de lagere prijsklasse.
De PL30 zijn volgens sommigen vergelijkbaar met oordoppen van 100-150$ ;)
CX500 misschien anders wat? Is ook wat goedkoper maar ook leuke in-ears. Kosten nu 25 euro.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

De Shure SE210 serie heeft wel erg zwak laag. Zeker als je veel naar electronische muziek luistert ga je dat missen. Ik weet niet hoe het met de SE310 serie zit, maar ik meen gehoord te hebben dat het wel wat beter is. Als het volgens die review niet zoveel uitmaakt zou ik zeker eerst eens willen horen hoe die klinkt. Ik heb zelf hier een SE210 liggen, maar het laag is in vergelijking tot mijn UE Superfi 5 gewoon niet aanwezig.

Er is trouwens ook een 5 serie van UE met een enkele driver die, voor 100 pond ofzo, enorm goed geluid schijnt te geven. Ik zal even het type opzoeken.

//edit
Degene die ik heb zijn de Super-fi 5 pro, met dubbele driver. De gewone super-fi 5 serie heeft een enkele driver en is pas recent op de markt en schijnt _erg_ goed geluid te geven voor het geld.

[ Voor 14% gewijzigd door Raku op 14-06-2009 00:41 ]

Raku

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:29:
[...]

De PL30 zijn volgens sommigen vergelijkbaar met oordoppen van 100-150$ ;)
CX500 misschien anders wat? Is ook wat goedkoper maar ook leuke in-ears. Kosten nu 25 euro.
De CX500 zijn vrijwel dezelfde als de CX300 die ik nu heb, dus die hebben weinig meer waarde naar mijn mening.

Net eens review gelezen over die SoundMAGIC PL30 en die schijnen inderdaad erg goed te zijn. Nadeel is alleen dat de noise cancellation kan beter, en als ik iets vervelend is het wel geluiden van buiten horen als ik muziek luister en daar schijnt de UE Superfi 5 erg sterk in te zijn.
Raku schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:39:
De Shure SE210 serie heeft wel erg zwak laag. Zeker als je veel naar electronische muziek luistert ga je dat missen. Ik weet niet hoe het met de SE310 serie zit, maar ik meen gehoord te hebben dat het wel wat beter is. Als het volgens die review niet zoveel uitmaakt zou ik zeker eerst eens willen horen hoe die klinkt. Ik heb zelf hier een SE210 liggen, maar het laag is in vergelijking tot mijn UE Superfi 5 gewoon niet aanwezig.

Er is trouwens ook een 5 serie van UE met een enkele driver die, voor 100 pond ofzo, enorm goed geluid schijnt te geven. Ik zal even het type opzoeken.

//edit
Degene die ik heb zijn de Super-fi 5 pro, met dubbele driver. De gewone super-fi 5 serie heeft een enkele driver en is pas recent op de markt en schijnt _erg_ goed geluid te geven voor het geld.
Oke dan vallen de Shure SE210 af, ik moet dan alleen over de Shure SE310 even wat meer lezen en na gaan of deze meer bass hebben dan de SE210 aangezien die dus te weinig hebben.

De UE Superfi 5 Pro van jou die hebben een goeie aanwezige bass? En weet je ook hoe de bass is in de gewone UE Superfi 5?

[ Voor 55% gewijzigd door FabiandJ op 14-06-2009 01:17 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:32
Phonak PFE, zeker weten.
http://www.head-fi.org/fo...preciation-thread-405953/
I don't think any other phone in this price range could do this amazing sound. So, I strongly recommended this to all audiophile ears
en een review
http://www.anythingbutipo...t-fit-earphone-review.php

• andyy
Dutch3men schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:47:
[...]

De CX500 zijn vrijwel dezelfde als de CX300 die ik nu heb, dus die hebben weinig meer waarde naar mijn mening.

Net eens review gelezen over die SoundMAGIC PL30 en die schijnen inderdaad erg goed te zijn. Nadeel is alleen dat de noise cancellation kan beter, en als ik iets vervelend is het wel geluiden van buiten horen als ik muziek luister en daar schijnt de UE Superfi 5 erg sterk in te zijn.
Noise cancellation zit er niet op, moet je ook niet aan beginnen. (zorgt alleen maar voor slechtere geluidskwaliteit)
de PL-30 dempt inderdaad weinig geluid (zijn mijn backup IEMs die ik nu gebruik in afwachting van mijn customs :9~ )
De Super.fi 5 pro kon ik met de standaard siliconen tips geen goede seal krijgen, en ik ben niet de enige (ze zijn gemaakt door mensen die nooit een oor hebben gezien lijkt wel) en als ik het wel had was de demping ook niet super, maar wel stukken beter dan de PL-30
en de Phonak versloeg de Super.fi 5 op alle fronten, voor minder/evenveel geld
(ik heb ze allen gehad)

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 10:49
Zelf heb ik de q-jays. Echt super tevreden mee. Je hoort zoveel detail, niets met een dik/modderig laag. En zijn mooi qua design, en super klein.
En de service van jays is echt geniaal. Mijne gingen na 2 jaar stuk, en heb binnen een week nieuwe gekregen, en mocht nog een andere kleur uitzoeken ook als ik daar zin in had. Heb dus nu de rode ipv de witte. Heb toen als backup de Sennheiser CX300 gebruikt, maar vond het verschrikkelijk om die weer te gebruiken. Klonk werkelijk nergens naar.

Even een plaatje :P:
Afbeeldingslocatie: http://www.jaysearphones.co.uk/ekmps/shops/jaysuk/images/jays_qjaysle_maroonred_low%5B2%5D.jpg

• FabiandJ
  • Niet online
andyy schreef op zondag 14 juni 2009 @ 01:46:
Phonak PFE, zeker weten.
http://www.head-fi.org/fo...preciation-thread-405953/

[...]

en een review
http://www.anythingbutipo...t-fit-earphone-review.php

Noise cancellation zit er niet op, moet je ook niet aan beginnen. (zorgt alleen maar voor slechtere geluidskwaliteit)
de PL-30 dempt inderdaad weinig geluid (zijn mijn backup IEMs die ik nu gebruik in afwachting van mijn customs :9~ )
De Super.fi 5 pro kon ik met de standaard siliconen tips geen goede seal krijgen, en ik ben niet de enige (ze zijn gemaakt door mensen die nooit een oor hebben gezien lijkt wel) en als ik het wel had was de demping ook niet super, maar wel stukken beter dan de PL-30
en de Phonak versloeg de Super.fi 5 op alle fronten, voor minder/evenveel geld
(ik heb ze allen gehad)
Zo wat een goeie review zeg :)
De reviewer raad ze eigenlijk alleen niet direct aan voor de mensen die graag wel een goeie bass willen hebben als ik het goed lees. Nou kan ik de bass wel omhoog werken met de EQ in mijn MP3 speler.
Ik weet niet wat voor muziek jij luistert? Ben wel benieuwd of je een goeie en stevige bass hoort in de muziek stijl Hardstyle. Aangezien ik dat het meeste zal luisteren nu lees ik ook dat er Black filters bij geleverd worden en daarmee schijn je een wat betere bass krijgen.
Verder vind ik Noise cancellation best belangrijk want om nou een optrekkende auto elke keer te horen is ook niet van je het. Ik bedoel een inslag van een bom hoeft die niet tegen te kunnen houden, maar iets van een langsrazende trein/auto is wel prettig.

Verder lees ik dat de Super.fi 5 slecht in je oren passen, en als iets irritant is zijn het wel in-ears die gaan irriteren na een tijdje. Ook lees ik dat de Phonak PFE een betere bass heeft dan de UE super.fi 5Pro.
Possstema schreef op zondag 14 juni 2009 @ 01:58:
Zelf heb ik de q-jays. Echt super tevreden mee. Je hoort zoveel detail, niets met een dik/modderig laag. En zijn mooi qua design, en super klein.
En de service van jays is echt geniaal. Mijne gingen na 2 jaar stuk, en heb binnen een week nieuwe gekregen, en mocht nog een andere kleur uitzoeken ook als ik daar zin in had. Heb dus nu de rode ipv de witte. Heb toen als backup de Sennheiser CX300 gebruikt, maar vond het verschrikkelijk om die weer te gebruiken. Klonk werkelijk nergens naar.
Ik lees inderdaad meer dat de service van Jays erg goed is, maar hoe is de bass van deze in-ears als je ze vergelijkt met de Sennheiser CX300 aangezien ik die zelf nu ook heb.

[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 14-06-2009 02:51 ]

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Dutch3men schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:47:
[...]

Oke dan vallen de Shure SE210 af, ik moet dan alleen over de Shure SE310 even wat meer lezen en na gaan of deze meer bass hebben dan de SE210 aangezien die dus te weinig hebben.

De UE Superfi 5 Pro van jou die hebben een goeie aanwezige bass? En weet je ook hoe de bass is in de gewone UE Superfi 5?
Ja, ik vind het laag van deze inears geweldig, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Er is ook een superfi extended bass, die wat beter is afgestemd op het lage. Nadeel van deze in-ears is dat ze gewoon groot zijn en een goede fit lastig kan zijn. Dat is bij de normaal 5's niet zo, omdat die ongeveer net zo compact is als een gangbare inear als de cx300. Een extra driver neemt gewoon meer ruimte in. Ik denk dat de sf-5 pro ook net wat boven je budget zit.

Helaas kan ik je niet vertellen hoe het laag van de normale is. Ik weet dat er op head-fi wel reviews van rondzwerven waar ze expliciet vergelijken met de sf-5 pro, dus misschien zou je daar kunnen kijken.

Raku

Verwijderd

Het geluid is niet alleen afhankelijk van je headset maar ook de combo van je mp3 speler en je iRiver vind ik niet echt "sterk". Verder gebruik ik zelf de Creative Zen "Aurvana" in ears en deze set doet mij veel denken aan de oude Koss serie's van vroeger.

Ik gebruik ze op de PC voor alles maar met name re-digitaliseren van muziek en mixen en zoals ik het op de PC hoor id reproductie eender over mijn soundset van Klipsch. Zeer natuurgetrouwe weergave en niet makkelijk te overbelasten bij hoge volumes.

Maar pak eens wat van je muziek en ga eens in wikels luisteren, het is en blijft de meest effectieve manier om je/de ear set te vinden, zoals met speakers :)

Het geheel word netjes geleverd in een doosje met verloop jack en 2 maal 3 diverse grote dopjes en een schoonmaakstick. Duurder is niet per definitie beter, zoals zoveel audiofielen vaak "beweren" :)

Persoonlijk ervaar ik hoog/midden/laag in een juiste balans, wat ik niet zo vaak terug vind in de huidige markt, ook niet bij gerenomeerde merken.

Succes met je zoektocht

Edit = toeveging

http://us.creative.com/pr...ategory=441&product=14702

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2009 03:12 ]

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:43
Misschien zijn de Ultimate Ears Super.fi 5 EB (extended bass) wat voor je? (vreemd dat deze nog niet genoemd zijn!) Hebben een enkele armature icm met een (ik dacht) dynamische driver voor de bass. Qua prijs zitten ze tussen de 5 en 5 pro in.

• andyy
Dutch3men schreef op zondag 14 juni 2009 @ 02:47:
[...]

Zo wat een goeie review zeg :)
De reviewer raad ze eigenlijk alleen niet direct aan voor de mensen die graag wel een goeie bass willen hebben als ik het goed lees. Nou kan ik de bass wel omhoog werken met de EQ in mijn MP3 speler.
Ik weet niet wat voor muziek jij luistert? Ben wel benieuwd of je een goeie en stevige bass hoort in de muziek stijl Hardstyle. Aangezien ik dat het meeste zal luisteren nu lees ik ook dat er Black filters bij geleverd worden en daarmee schijn je een wat betere bass krijgen.
Verder vind ik Noise cancellation best belangrijk want om nou een optrekkende auto elke keer te horen is ook niet van je het. Ik bedoel een inslag van een bom hoeft die niet tegen te kunnen houden, maar iets van een langsrazende trein/auto is wel prettig.

Verder lees ik dat de Super.fi 5 slecht in je oren passen, en als iets irritant is zijn het wel in-ears die gaan irriteren na een tijdje. Ook lees ik dat de Phonak PFE een betere bass heeft dan de UE super.fi 5Pro.
Noise cancellation is iets dat werkt met een microfoon en tegengeluiden.
het is funest voor het geluidskwaliteit. waar jij naar zou moeten kijken is de dempingswaarde, niet noise cancellation (ik denk dat je die 2 verward)
Ik luister zelf vooral veel hardcore/metalcore, bass is ook belangrijk voor mij, niet zo zeer in veel kwantiteit, maar hoe diep het gaat.
de zwarte filters geven meer bass dan de grijze filters ja, voor mij hadden ze iets te veel.
met de grijze filters hadden de Super.fi 5 pro en de PFE ongeveer evenveel bass, bij de PFE was het iets gedetailleerder

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 03:12:
Het geluid is niet alleen afhankelijk van je headset maar ook de combo van je mp3 speler en je iRiver vind ik niet echt "sterk". Verder gebruik ik zelf de Creative Zen "Aurvana" in ears en deze set doet mij veel denken aan de oude Koss serie's van vroeger.

Ik gebruik ze op de PC voor alles maar met name re-digitaliseren van muziek en mixen en zoals ik het op de PC hoor id reproductie eender over mijn soundset van Klipsch. Zeer natuurgetrouwe weergave en niet makkelijk te overbelasten bij hoge volumes.

Maar pak eens wat van je muziek en ga eens in wikels luisteren, het is en blijft de meest effectieve manier om je/de ear set te vinden, zoals met speakers :)

Het geheel word netjes geleverd in een doosje met verloop jack en 2 maal 3 diverse grote dopjes en een schoonmaakstick. Duurder is niet per definitie beter, zoals zoveel audiofielen vaak "beweren" :)

Persoonlijk ervaar ik hoog/midden/laag in een juiste balans, wat ik niet zo vaak terug vind in de huidige markt, ook niet bij gerenomeerde merken.

Succes met je zoektocht

Edit = toeveging

http://us.creative.com/pr...ategory=441&product=14702
Ik was heel eerlijk gezegd niet van plan om een nieuwe mp3 speler te kopen, plus dat ik mijn iRiver H320 een geniaal ding vind, met een top geluid wat eruit komt.
Alleen haal ik niet het beste er uit door mijn huidige in-ears.
andyy schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:55:
[...]

Noise cancellation is iets dat werkt met een microfoon en tegengeluiden.
het is funest voor het geluidskwaliteit. waar jij naar zou moeten kijken is de dempingswaarde, niet noise cancellation (ik denk dat je die 2 verward)
Ik luister zelf vooral veel hardcore/metalcore, bass is ook belangrijk voor mij, niet zo zeer in veel kwantiteit, maar hoe diep het gaat.
de zwarte filters geven meer bass dan de grijze filters ja, voor mij hadden ze iets te veel.
met de grijze filters hadden de Super.fi 5 pro en de PFE ongeveer evenveel bass, bij de PFE was het iets gedetailleerder
Ah die 2 haal ik dus door elkaar :)
Verder ben ik erg benieuwd naar de Phonak Audeo PFE en ga ik die zeer waarschijnlijk nemen, mocht de bass mij net niet genoeg zijn doe ik de black filters erin.
Verder heeft de UE Super.fi 5 en de EB variant een vrij korte kabel en dat is toch wel vervelend aangezien ik mijn MP3 speler in mijn broekzak doe.

• andyy
Dutch3men schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:23:

[...]

Ah die 2 haal ik dus door elkaar :)
Verder ben ik erg benieuwd naar de Phonak Audeo PFE en ga ik die zeer waarschijnlijk nemen, mocht de bass mij net niet genoeg zijn doe ik de black filters erin.
Verder heeft de UE Super.fi 5 en de EB variant een vrij korte kabel en dat is toch wel vervelend aangezien ik mijn MP3 speler in mijn broekzak doe.
De super.fi 5 pro had ook zo'n korte kabel, te kort om de onderkant van m'n broekzak te bereiken :/
maar je kan langere kabels kopen
En de Phonak is een goede keuze ja, je zult dingen horen in de muziek die je nog nooit eerder heb gehoord (vanwege de fantastische treble :P )
Ik weet niet hoe snel je die dopjes wilt kopen, maar er komt binnenkort een verbeterde versie uit, met betere kabel en sterkere behuizing heb ik gelezen (kan je op Head-fi vinden)

• FabiandJ
  • Niet online
andyy schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:20:
[...]

De super.fi 5 pro had ook zo'n korte kabel, te kort om de onderkant van m'n broekzak te bereiken :/
maar je kan langere kabels kopen
En de Phonak is een goede keuze ja, je zult dingen horen in de muziek die je nog nooit eerder heb gehoord (vanwege de fantastische treble :P )
Ik weet niet hoe snel je die dopjes wilt kopen, maar er komt binnenkort een verbeterde versie uit, met betere kabel en sterkere behuizing heb ik gelezen (kan je op Head-fi vinden)
Ik was eigenlijk van plan om zo snel mogelijk de Phonak aan te schaffen zodat ik ervan kan genieten op mijn vakantie (18 juli ga ik) :)
En mocht de Phonak dan kapot zijn dan kan ik ze opsturen en krijg je de nieuwere versie als ik het goed lees.
En ik neem gewoon mijn huidige Sennheiser CX300 mee voor als er wat met de Phonak gebeurt.

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 14-06-2009 20:31 ]

• andyy
Dutch3men schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:31:
[...]

Ik was eigenlijk van plan om zo snel mogelijk de Phonak aan te schaffen zodat ik ervan kan genieten op mijn vakantie (18 juli ga ik) :)
En mocht de Phonak dan kapot zijn dan kan ik ze opsturen en krijg je de nieuwere versie als ik het goed lees.
En ik neem gewoon mijn huidige Sennheiser CX300 mee voor als er wat met de Phonak gebeurt.
Er kunnen barsten inkomen (wat bij mij 2x was gebeurd), maar dat beïnvloed het geluid (gelukkig) niet :P

• FabiandJ
  • Niet online
andyy schreef op maandag 15 juni 2009 @ 00:21:
[...]

Er kunnen barsten inkomen (wat bij mij 2x was gebeurd), maar dat beïnvloed het geluid (gelukkig) niet :P
Tja ligt er ook maar net aan hoe je ermee omgaat :), na hoeveel tijd gingen ze bij jou ongeveer kapot?
Trouwens stel ze gaan kapot dan kan je ze direct opsturen naar de fabrikant of eerst naar de winkel?
Ik was van plan om ze hier te bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 15-06-2009 12:40 ]

• andyy
Dutch3men schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:39:
[...]

Tja ligt er ook maar net aan hoe je ermee omgaat :), na hoeveel tijd gingen ze bij jou ongeveer kapot?
Trouwens stel ze gaan kapot dan kan je ze direct opsturen naar de fabrikant of eerst naar de winkel?
Ik was van plan om ze hier te bestellen.
Ik ging er gewoon normaal mee om, best voorzichtig zelfs :P
is gewoon een productiefout (wat je ook in de defect thread kon lezen).
ik heb het opgestuurd naar de verkoper (Hören mit Fiebing), maar ik zou Wbrownie (van het forum) PMen met problemen

• FabiandJ
  • Niet online
andyy schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:46:
[...]

Ik ging er gewoon normaal mee om, best voorzichtig zelfs :P
is gewoon een productiefout (wat je ook in de defect thread kon lezen).
ik heb het opgestuurd naar de verkoper (Hören mit Fiebing), maar ik zou Wbrownie (van het forum) PMen met problemen
Oke, die winkel waar jij ze gekocht heb verkopen ze deze in-ears niet meer.

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 10:49
Dutch3men schreef op zondag 14 juni 2009 @ 02:47:
[...]
Nou kan ik de bass wel omhoog werken met de EQ in mijn MP3 speler.
[...]
Dit zal natuurlijk nooit veel goeds doen met de geluidskwaliteit.
Ik lees inderdaad meer dat de service van Jays erg goed is, maar hoe is de bass van deze in-ears als je ze vergelijkt met de Sennheiser CX300 aangezien ik die zelf nu ook heb.
De bas van de 1-jays is veel meer gebalanceerd. Als je van een dikke bas houdt is het niet de beste optie. Maar ik luister zelf o.a. veel trance, en vind de bas een stuk fijner op de jays.

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb vandaag de Phonak PFE besteld hopelijk komen die deze week binnen :)
Als ik tijd heb laat ik weten wat ik ervan vind.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-10 14:48
Dutch3men schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:42:
Ik heb vandaag de Phonak PFE besteld hopelijk komen die deze week binnen :)
Als ik tijd heb laat ik weten wat ik ervan vind.
Same here. Volgende week :) (Ik heb momenteel een stel Shure E4C van een paar jaar oud, erg tevreden van het geluid maar niet echt van het comfort, ze blijven uit m'n oren vallen (zowel bij de S als M, harde en zachte plugs, en zelfs gewoon tijdens het autorijden wordt de seal verbroken).

Ik zou nooit meer 200€ aan een stel dopjes geven (zoals ik bij de E4C op inkoopacties.net wel gedaan heb), maar 127€ voor de Phonak PFE uit D'land geimporteerd, dat ging nog nét.

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb nu de Phonak in-ears voor 1,5 week en ik ben er erg tevreden over.
Toen ik ze uit de doos meteen ging luisteren klonk het natuurlijk voor geen meter, maar na steeds meer speeltijd werd het geluid steeds beter, ik merkte het vooral doordat er steeds meer bass in komt.
Heb er wel meteen de zwarte filters ingedaan voor iets meer bass.

Ik hoor veel meer detail in de muziek dan met mijn vorige Sennheiser CX300 in-ears, deze blijven dus lekker liggen voor backup.

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 16:04
Topics kapen stellen we niet op prijs. Open dan een eigen topic.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 07-07-2009 11:05 ]

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-11 09:44
Drythe, het is nu een week later :P, zou je misschien wat kunnen vertellen over jou ervaringen met de phonak oordoppen in vergelijking met je vorige Shure's?

Hadden jullie ze btw op de site die Dutch3men eerder aangaf besteld? Ik heb namelijk ook wel interesse ;) .

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

• FabiandJ
  • Niet online
[b][message=32252029,noline]Hadden jullie ze btw op de site die Dutch3men eerder aangaf besteld? Ik heb namelijk ook wel interesse ;) .
Ik heb mijn Phonak in-ears op die site besteld ja, ik had ze in +- 2 weken binnen.

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11 21:26
Kun je met de Phonak in-ears met je oor op een kussen liggen zonder dat het irriteert? Ik ben op zoek naar betere dopjes met goede kwaliteit geluid, maar gebruik nu puur de originele Apple oordopjes omdat ik daar mee op een zij kan liggen zonder dat het gaat drukken. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• FabiandJ
  • Niet online
Joepv schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:49:
Kun je met de Phonak in-ears met je oor op een kussen liggen zonder dat het irriteert? Ik ben op zoek naar betere dopjes met goede kwaliteit geluid, maar gebruik nu puur de originele Apple oordopjes omdat ik daar mee op een zij kan liggen zonder dat het gaat drukken. :)
Dat gaat prima, sterker nog ik voel ze niet eens :) _/-\o_

• andyy
Dutch3men schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:05:
Ik heb nu de Phonak in-ears voor 1,5 week en ik ben er erg tevreden over.
Toen ik ze uit de doos meteen ging luisteren klonk het natuurlijk voor geen meter, maar na steeds meer speeltijd werd het geluid steeds beter, ik merkte het vooral doordat er steeds meer bass in komt.
Heb er wel meteen de zwarte filters ingedaan voor iets meer bass.

Ik hoor veel meer detail in de muziek dan met mijn vorige Sennheiser CX300 in-ears, deze blijven dus lekker liggen voor backup.
ze staan bekend om hun detail.
maar het is ook zo dat Balanced armature oordopjes in het begin erg vaag/schel klinken als je het nog niet gewend bent. (inspelen heeft geen nut met BA speakers :P )
maar na een tijdje wil je niks anders meer en klinken die andere dopjes dof

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 10:21

Thooomas

Thoorn.nl

Heeft iemand ervaring met Apple in-ears? Zijn ze de prijs waard?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed, de originele vraag van de topicstart lijkt me nu wel beantwoord. Omdat alles door elkaar gaat lopen sluit ik dit topic. Mocht er de behoefte zijn aan het uitwisselen van ervaringen mbt een specifiek oordopje, dan kan er natuurlijk altijd een nieuw topic geopend worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.