Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Blue screen bij windows vista x64

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een week een nieuwe pc en daar heb ik windows vista x64 als os. Nu heb ik er alleen soms last van dat er een blue screen komt en dan de pc opnieuw opstart(meestal als ik er niet achter zit, dan is hij alleen bezig met het downloaden van gegevens).

Op internet heb ik wel gezocht naar dit probleem en ik lees het veel maar ik zie nergens een oplossing staan. Weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Pc gegevens:

Moederbord: Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P
Processor: AMD Phenom II X3 2.80 GHz
Geheugen: 4.00 GB
Videokaart: XFX Radeon HD 4890 XT 1024 MB
Voeding: Asus P-55GA 550W

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 15:21
miss als je de automatische herstart uitschakeld, zodat je die code kan opschrijven.
die code zoek je op en dan is er vast wel iemand die t heeft opgelost :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Check de Windows Clients - FAQ bij het onderdeel "Wat kan ik doen aan een BSOD (Blue Screen of Death)".
Die verwijst naar Windows XP en 2000 BSOD guide waar je kunt vinden hoe je zoiets kunt opsporen.

Staar je niet blind op het XP./2000 stuk, maar gebruik dezelfde techniek - die is namelijk niet anders voor XP dan voor Vista.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.