Omdat je het specifiek over 2GB VideoRAM en Sapphire hebt heb je je oog volgens mij laten vallen op de Sapphire HD4890 2GB Vapor-X. Die heeft gewoon een molex -> 6pin en molex naar 8pin PCIe Power in de doos zitten.
Vragen over voedingen horen trouwens niet hier in VB, maar die kunnen in OH, waarbij ik je op het bestaan van
Welke voeding heb ik nodig? Deel 22 wil wijzen, daar staat veel nuttige info in.
Als je even de
productwebsite erbij neemt zul je bij de requirements zien staan dat er enkel 2x 6-pins worden vereist. Volgens mij het zo dat ze met 2x 6pins prima functioneren en dat de mogelijkheid voor 8pins er op zit om wat stabielere toevoer te hebben. Je ziet ook wel eens dat de 8pins aansluiting je in staat stelt de boel over te clocken waar dat bij 6 pins niet altijd toegestaan wordt of goed gaat.
Bij twijfel hierover of vragen over de bijgeleverde accessoires kun je beter de shop of Sapphire zelf een email sturen. Zeker gezien je hier geen specifiek modelnummer geeft kunnen wij alleen vermoedens uitspreken.
Ga je
een paar reviews doorlezen, dan kom je tot de ontdekking dat er ook Molex->6pin PCIe Power en Molex->8pin PCIe Power wordt meegeleverd met de kaart.
Indien je een ander model voor ogen had of vragen over je topic hebt kun je mij altijd DMen.
Maar dit is informatie die je prima zelf op kunt zoeken voor zover ik zie
[
Voor 6% gewijzigd door
Ultraman op 11-09-2009 14:31
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.