Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:14:
nieuwe firmware en nogsteeds me 3g verbinding die cosntant wegvalt net op het moment als ik wil bellen of me email wil checken, heb het echt gehad met de iphone na al die kuren (haarscheurtjes, kieren naast je scherm met lightleak etc etc)

soon maar een HTC HD2 kopen
Met een Vodafone SIM erin ervaar ik ook dat 3G en GSM bereik gemiddeld minder is sinds 3.1. Met name binnenshuis is 3G waardeloos (wel goed op een Nokia). De nieuwe firmware van afgelopen week helpt niks.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:06:
[...]

Met een Vodafone SIM erin ervaar ik ook dat 3G en GSM bereik gemiddeld minder is sinds 3.1. Met name binnenshuis is 3G waardeloos (wel goed op een Nokia). De nieuwe firmware van afgelopen week helpt niks.
Maar valt je verbinding ook weg? Zelfs in gebieden waar ik goed bereik behoor te hebben volgens de status valt de verbinding opeens compleet weg om dan weer te connecten na 10 seconden. Maar het is vooral als ik ;m uit zijn standby haal en probeer te bellen of te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 10:08
Geen coma's meer naar de update, hopen dat het zo blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Sn0wblind schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 03:47:
[...]

Maar valt je verbinding ook weg? Zelfs in gebieden waar ik goed bereik behoor te hebben volgens de status valt de verbinding opeens compleet weg om dan weer te connecten na 10 seconden. Maar het is vooral als ik ;m uit zijn standby haal en probeer te bellen of te internetten.
Heb ik ook altijd al last van gehad met mijn iPhone 3g. Blijkbaar hebben ze bij Apple niet zoveel kennis over 3g verbindingen. Eerst moesten ze met firmware updates de 3g functie fatsoenlijk aan de praat krijgen, werkt 't eindelijk een keer redelijk, verkloten ze 't weer met een nietszeggende update (3.1). Nu is 't dan weer ok, uitgezonderd van die vage reconnections dan.
Pagina: 1 2 Laatste