Game systeem voor 800 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
De BBG van september is voor mij iets te duur vandaar deze topic.

Binnen nu en 1 maand wil ik een game systeem gaan aanschaffen,
waar ik de komende jaren wat aan heb.

Mijn budget ligt tussen de 700 en 800 euro.
Dit is wat ik op internet heb gevonden.

GigaByte GA-MA785GT-UD3H
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
XFX HD4890 1024MB DDr5
Corsair 4 GB DDR3-1333 Kit 2x2GB
Western Digital Caviar Blue 640Gb
Samsung SH-S223B Sata DVD-brander 22x DL
Onboard Realtek ALC662 6-Kanaals Soundchip
Cooler Master Elite 334
HKC Ultra Silent Power 550Watt
Logitech x-530 boxen

Totaal 770. incl btw

Ik heb er weinig verstand ervan en ben benieuwd of ik deze aankoop moet doen,
dus alle suggesties zijn welkom.

Thnx

Apple

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:57
Ten eerste, welkom op tweakers.net

Ten tweede, omdat je zo recent bent aangemeld denk ik dat je nog niet op de hoogte bent van de regels mbt dit soort topics

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.