hoi
Ik heb vandaag van mijn ouders de vraag gehad of ik ze kan helpen bij de keuze voor een nieuwe computer ( oude is nog een pentium 4
). Alleen ben ik helemaal niet thuis in de wereld van desktops aangezien ik voor mijn eigen systeem enkel losse onderdelen bij elkaar zoek. Mijn ouders willen gewoon een "kant en klaar " systeem vanuit de winkel. Vandaar dat ik vraag naar jullie ervaringen en hulp.
Het systeem gaat gebruikt worden door mijn ouders en zusjes. Geen high end spul verreist natuurlijk. Gaat vooral gebruikt worden voor internet, e-mail, office programma's, films kijken, en misschien een spelletje voor mijn zusjes, eerder in de vorm van the sims dan crysis natuurlijk
. Wel een grafische kaart erin dus. geen ingebouwde chip.
- Graag een windows platform omdat ze daarmee bekend zijn.
- Het moet een klein formaat case zijn.
- budget weet ik nog niet maar gok zo rond de 500 euro ?
alvast dank
Ik heb vandaag van mijn ouders de vraag gehad of ik ze kan helpen bij de keuze voor een nieuwe computer ( oude is nog een pentium 4
Het systeem gaat gebruikt worden door mijn ouders en zusjes. Geen high end spul verreist natuurlijk. Gaat vooral gebruikt worden voor internet, e-mail, office programma's, films kijken, en misschien een spelletje voor mijn zusjes, eerder in de vorm van the sims dan crysis natuurlijk
- Graag een windows platform omdat ze daarmee bekend zijn.
- Het moet een klein formaat case zijn.
- budget weet ik nog niet maar gok zo rond de 500 euro ?
alvast dank