Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] foto's in prod. reviews koppelen met fotoalbum.

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik was gisteren bezig met het schrijven van een productreview, waarin ik iets meer dan de 4 afbeeldingen wilde gebruiken die standaard zijn. Nu heb ik die dus handmatig toegevoegd in de review wat op zich prima gaat, maar zoals te zien (productreview: Gigabyte GA-P55-UD4 review door TERW_DAN) staan er onderaan in de imageviewer maar 4 fotootjes, terwijl ik er wel meer in de review heb staan.
Het aantal foto's is ook hier al een keer aangehaald: Uitbreiding (userreview) mogelijkheden tweakers.net.

Maar het verhogen van het aantal is leuk (en imho ook wel noodzakelijk als je een beetje een uitgebreide review wil bouwen), maar ik zat aan het volgende te denken.

Met de introductie van de karmastore hebben veel users (en met name de mensen die reviews schrijven) meer dan 10K karma en daarmee een fotoalbum op tweakers.net. Zou het niet mogelijk zijn om dit op een of andere manier makkelijk te koppelen?
Ik kan me voorstellen dat wegens ruimte besparing er niet oneindig veel foto's aan productreviews gehangen kunnen worden door iedereen, maar ik heb momenteel nog 3.8GB ruimte in m'n fotoalbum, daar zou ik best wat van op willen offeren voor foto's in productreviews.

Geen idee of dit makkelijk mogelijk te maken is, maar in het kort. Maak een uploadknopje in het reviewformulier dat gewoon een submapje in het fotoalbum maakt en dat de foto's die daarin staan automagisch gelinkt kunnen worden in de review.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Is het niet makkelijker om het maximum aantal gewoon te verhogen? Het lijkt mij toch niet dat dat zo verschrikkelijk veel extra opslagruimte kost. Daarnaast lijkt het mij juist positief als mensen veel illustraties willen gebruiken in de reviews. (Denk ook aan grafieken e.d.)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Of dat alle afbeeldingen tussen img-tags die bij een artikel staan ook gewoon in de lightbox worden opgenomen?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
max aantal verhogen is ook te doen, maar het lijkt mij juist makkelijk om een koppeling te hebben met het fotoalbum, zodat ik de ruimte die ik daar heb gewoon kan gebruiken om foto's in de imageviewer te hangen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Femme in "Uitbreiding (userreview) mogelijkheden t..." is wat mij betreft nog steeds actueel, fotoboek koppeling erin bouwen lijkt me geen tof idee, al is hetmaar omdat je misschien foto's gaat verwijderen die je niet meer nodig denkt te hebben, waarna de review kreupel wordt, of misschien heb je helemaal geen behoefte aan een fotoboek, maar wil je wel pics bij je review zetten, etc.
Dingetje wat Femme daar aanhaalt zal tzt vanzelf gebeuren als we weer eens de topics in LD nalopen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.