Toon posts:

Wat vinden jullie van deze set-up?

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb geprobeert om een set-up te maken.
Ik heb er 0,0 verstand van, maar wel beetje dingen doorgelezen etc. en die guide voor aan base system..

hier als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/09/1252486129-040.jpg

Wat vinden jullie ervan? en dit past allemaal wel in elkaar toch?

Mvg, Martijn de Jonge.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

:')

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:12
wat zou je met die setup willen gaan doen ?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-12 12:07
Ik zou toch eens goed lezen wat er al eerder gezegd is: Thandor in "Setup tower case?"

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Je cpu cooler is meer dan de helft van de prijs van je cpu, je zou ook eerst de boxed cooler kunnen proberen. Staat het geheugen op de QVL van het mainboard? Anders zou je hier mogelijk problemen mee kunnen krijgen. Als je niet wilt overclocken kun je beter ValueRam of iets soortgelijks pakken. Voeding kan ook wel wat lichter (wel a-merk aanhouden).

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Is het nou echt zo moeilijk, als je er niet bekend mee bent waarom stel je dan zelf een systeem samen ?

CSL FAQ

edit,

Bovendien zit er montage bij waar bij ze ook testen of alles werkt, mocht dat niet het geval zijn bellen ze jou op.
Dus geen reden om je zorgen te maken dat je straks een systeem hebt wat niet werkt.

[ Voor 42% gewijzigd door BGB4rn op 09-09-2009 12:07 ]

Signature

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-12 19:49

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.