Toon posts:

Setup tower case?

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Ik ben net nieuw op deze website.
En heb eigenlijk wel een probleempje.
Het zit zo:

1: Ik ben webdesigner dus heb een mooi grafisch beeld nodig.

2: Ik wil af en toe een keer een game zoals: Americas Army spelen.

Ik ben nu 15 jaar, en daarom af en toe nog ff gamen.

Als dat niet het geval was, was het heel simpel: Ik koop een Imac.

Maar daarom dus niet:)

Nu is het zo, ik heb 0,0 verstand van PC's bouwen^^

Ik zou graag zien dat iemand een setup kan maken voor mij.
En ja ik heb zelf al rond gekeken etc, maar snap er geen hol van.

Ik hoef absoluut geen zware games te kunnen spelen, maar wel fatsoenlijk AA (Americas Army) of GTA, (niet de nieuwste).

dus ik denk dat ik al vrij goedkoop klaar ben;)

Inclusief beeldscherm indien mogelijk. wel graag goedkope, ik hoef niet een van 200 euro^^.

Dus ff to the point.

Voor circa 700 euro een setup?

Het zou echt heel erg fijn zijn!

Mvg. Martijn de Jonge.

Verwijderd

Helaas zijn dit soort topics niet toegestaan op GoT. Lees dit eerst maar eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1226743
We verwachten hier dat je er zelf ook wat moeite in steekt. Het bouwen van een PC is niet zo moeilijk, google is je vriend.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51
Welkom op GoT :w

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2009 is vast wel een goede basis.
Koop maar 1 videokaart en goedkopere speakers, toetsenbord en muis en dan heb je een heel goed systeem (waarschijnlijk nog wel boven budget).
Maar zoals hierboven al gezegd: je moet er zelf wat meer moeite in steken. Neem bovenstaande systeem als basis, steek er wat goedkopere onderdelen in en je bent klaar. Als je nog vragen hebt dan kan je die natuurlijk nog wel stellen. :)

Oh ja:
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:02:
1: Ik ben webdesigner dus heb een mooi grafisch beeld nodig.
Inclusief beeldscherm indien mogelijk. wel graag goedkope, ik hoef niet een van 200 euro^^.
Twee eisen die elkaar nogal wat tegenspreken!

Lees ook even Het algemeen beleid #groeten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Malantur op 08-09-2009 21:26 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verder wil je een mooi grafisch beeld voor minder dan 200 euro? Of je eisen zijn niet realistisch of je verwoord ze verkeerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-02 20:44

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:24:
Verder wil je een mooi grafisch beeld voor minder dan 200 euro? Of je eisen zijn niet realistisch of je verwoord ze verkeerd.
of het wordt een 2e hands IIyama vision master pro 510 ofzo, maar een fatsoenlijke flatscreen voor webdesign is onder de 200 euri niet te krijgen.

-_-

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2025
Dit wordt flink zoeken, maar ik kan je wel een Sony GDM-FW900 aanraden. (of SGI GDM FW9011, HP A7217A. Zijn het zelfde)
Misschien dat je een mooie 2e hands kunt vinden. (de van mij was 150 euro)

...je moet er natuurlijk wel de ruimte voor hebben. ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Dit soort topics zijn niet conform het CSL beleid en gaan daarom op slot :o.

Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.