Toon posts:

Welke van de 2 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

als je op de volgende site kijkt:
http://www.compustunt.nl/store/

zie je een computer van 249,- en een pc van 289,-

Ik zit te twijfelen welke ik ga nemen.
Ik heb al gezocht naar de verschillen tussen de proccesors, :Uit de ervaringen blijkt de e5200 dual core een goeie processor te zijn voor zijn kleine prijs.
over het moederbord kon ik nog niet veel info vinden van de pc van 249 eu.

ik vraag me af of die pc van 289 nou echt zoveel sneller is omdat ie een quad core heeft.

Ik ga hem voornamelijk gebruiken om films te kijken op me tv. Daarom vond ik de pc van 249 euro zo mooi. is mooi klein formaat ( past dus makkelijk in de kast ) En soms een game spelen doe ik ook. :)

maar ik wil me ook even richten op de toekomst.

wat is jullie mening ?

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12 18:53
ALs het vooral voor films te bekijken is voor op je tv zou ik voor de 249 gaan omdat die HDMI, S/PDIF heeft wat het toch wel een meerwaarde geeft tov de andere.

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Quad core lijkt me ook wat overkill voor films. 'kDenk dat je beter af bent met de iets krachtigere 7100 van NVidia dan die 6100.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Topicstarter
mbsaerens schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:46:
Quad core lijkt me ook wat overkill voor films. 'kDenk dat je beter af bent met de iets krachtigere 7100 van NVidia dan die 6100.
oke daar dacht ik ook al aan.
maar voor de toekomst leek me het wel een goeie investering om voor de quadcore te gaan.

aangezien ik die misschien ook over 2 jaar erin kan zetten.
lijkt me dat dat moederbord daar wel geschikt voor is.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

... Beleid ???

grafische kaart van 2e is te zwak, tenzij je denkt om die te upgraden.
Indien je dat niet doet zou ik de eerste nemen

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:10
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.