Uitlijning in IE8.0 en IE7.0

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een website gemaakt: <snip>, wanneer je deze in IE 8.0 en firefox opent is de uitlijning van de navigatie prima, maar in IE7.0 staat hij te veel naar binnen.
Wie weet hoe ik dit kan voorkomen?

Thanks

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 08-09-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Om mezelf even te herhalen van een post vanmiddag:
RobIII schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:47:
Ja koekoek, zo werken we hier niet ;)

Kijk even in onze Quickstart voor wat we allemaal verwachten van een topicstart ;)

Kort; we verwachten te zien wat je zelf al hebt geprobeerd, wat er niet werkt, waarom je denk dat 't niet werkt, of je al hebt gedebugged (Debuggen: Hoe doe ik dat?), of je al hebt gezocht, iets hebt gevonden toen, wat daar dan weer niet aan werkte etc. <snip>

Andere relevante links:
Kan iemand even...?
<snip>

Verder: als je problemen hebt met code zien we graag code hier op het forum; een link naar een complete site kan a) gezien worden als spam en daarbij is het b) veel te veel code voor ons om door te spitten. We zien dan ook graag enkel relevante code (gebruik code tags daarvoor) in een "uitgeklede" testcase. Een paar regels CSS is dan weer te weinig om iets mee te kunnen.

Desalniettemin welkom op T.net en veel plezier gewenst :w
Overigens gaat het in FireFox 3.5, Chrome, Opera en Safari ook fout ;) En alleen ontwikkelen voor IE is zoooo 1995 ;)

[ Voor 89% gewijzigd door RobIII op 08-09-2009 21:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.