Welke Case?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hallo,

Ik heb zelf al een hoop rondgekeken en reviews gelezen over enkele behuizingen. Ik heb er 4 kunnen vinden die denk naar mijn idee wel aan mijn eisen voldoen. Nu is het probleem dat er alsnog zoveel keuze is dat ik er niet echt uit kom.

Mijn setup:
Core I7 920
6Gb OCZ Platinum
ATI Radeon HD4870
Nvidia Geforce 8800GTS
750watt voeding.

Dit zijn ze alsvolgt:

Cooler Master HAF932-KKN1-GP Cooler Master COSMOS 1000 NZXT Whisper
Zalman GS1000

Mijn eisen:

- Genoeg ruimte!
- Plek om Kabels weg te werken of langs te loodsen.
- Goed koelvermogen!
- Niet een te hoge geluids pruductie!
- Makkelijk aansluit gemak.

(ik weet dat koelvermogen en Geluid als water en vuur zijn)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je er 4 hebt gevonden, dan zoek je reviews en kies je 1 van de 4. Zo moeilijk is dat toch niet? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:57:
Als je er 4 hebt gevonden, dan zoek je reviews en kies je 1 van de 4. Zo moeilijk is dat toch niet? :)
Nou het zit zo ik kom er niet de een is dit en ander dat zoveel mogelijk heden voor dat geen wat jij nou net wilt daarom vraag ik wat anderen ervan zeggen. Sommigen kunnen er bijv ervaring mee hebben. Dat heb ik niet met deze behuizingen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

wou5er schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:22:
Nou het zit zo ik kom er niet de een is dit en ander dat zoveel mogelijk heden voor dat geen wat jij nou net wilt daarom vraag ik wat anderen ervan zeggen. Sommigen kunnen er bijv ervaring mee hebben. Dat heb ik niet met deze behuizingen.
Dan moet je reviews gaan zoeken en daarop je beslissing baseren. Wat je nu doet is een boodschappenlijstje deponeren, en dat is niet wat hier gebruikelijk is. Er zijn BBG topics waar je in kunt discussieren over wat het beste is, maar dat moet twee-weg verkeer zijn, dwz jij geeft jouw mening wat er goed en slecht is aan de voorgestelde kasten. Gebruik verde de zoekfunctie van GoT :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 11:28
Ik zou voor de Coolermaster Comos Type S gaan, niet de 1000 :)
Ik heb zelf de Type S, en mn vader heeft de 1000, maar er zit niet veel verschil in qua stilte.
Het enige is dat de Cosmos Type S beter koelt :)

gewoon nee.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:10
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.