CSS & Javascript Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb enkele problemen met mijn website zie <snip>

Mijn CSS sheet is diegene die deze problemen veroorzaakt had ik van iemand vernomen, maar ik weet zelf niet echt wat er aan te doen.
Had vernomen dat deze lijn:

.entry-body br{
clear:both;
}

en

.entryContent h2 {
height:85px;
}

voor problemen zorgen maar ik zou niet weten wat te veranderen.

Ook zijn er problemen met het menu wat javascript is, maar hier weet ik niet wat verkeerd zit.
Zoals je kan zien is het Joomla! Ik heb al reeds de originele files overschreven maar nog steeds hetzelfde probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 08-09-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja koekoek, zo werken we hier niet ;)

Kijk even in onze Quickstart voor wat we allemaal verwachten van een topicstart ;)

Kort; we verwachten te zien wat je zelf al hebt geprobeerd, wat er niet werkt, waarom je denk dat 't niet werkt, of je al hebt gedebugged (Debuggen: Hoe doe ik dat?), of je al hebt gezocht, iets hebt gevonden toen, wat daar dan weer niet aan werkte etc. en dan zul je ook nog eens waarschijnlijk beter bij de Joomla support kunnen aankloppen daar we feitelijk geen support verlenen op applicaties van derden. In de devschuur hebben we het over zélf programmeren en maken.

Andere relevante links:
Kan iemand even...?
Waar vind ik...?
Waar hoort mijn topic?

Verder: als je problemen hebt met code zien we graag code hier op het forum; een link naar een complete site kan a) gezien worden als spam en daarbij is het b) veel te veel code voor ons om door te spitten. We zien dan ook graag enkel relevante code (gebruik code tags daarvoor) in een "uitgeklede" testcase. Een paar regels CSS is dan weer te weinig om iets mee te kunnen.

Desalniettemin welkom op T.net en veel plezier gewenst :w

[ Voor 115% gewijzigd door RobIII op 08-09-2009 18:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.