Toon posts:

bezig met een nieuw pc kopen .... allen ze willen me dit gev

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views

Verwijderd

Topicstarter
hey dude xD

ik ben gister beetje door de stad geweest . om te kijke voor een nieuw pc *doel om te game*
games die ik graag speel:
counter strike
call of duty 4
warcraft

en ik wil binnenkort de nieuw CODMW2 ook kunnen spelen op deze pc

ik kwam bij een zaak die pc maakt en hij raade mij deze pc aan:
-Vi deluxe core 2 Quad Q8200
-Coolermaster Elite 333 B
-Koing power ATX 550w silent
-MSI MB s775 intel G31m3 Matx
-intel core 2 quad Q8200 2.33 GZ
-4 GB DDR2
-1 TB HD 7200 PRM s-ata
-7.1 read/write int usb2 fox ZW
-nec AD7170 DVD/RW DL 18x zwart
-MSI GeForce GTS250 512MB DDR3
-logitech keyboard Gamer G15
-Fuijtse siemens 3260W 26 Tft

WAT zeggen jullie ! wat ken ik beter nog verandere aan deze pc !

Verwijderd

Topicstarter
o ja ! butget van mij was 800 / 900 euro maar met toetsboord en Schremm 800/1000

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-02 09:17
Het merk voeding zegt mij niet zoveel eigenlijk, zelf zou ik voor een A merk gaan. Daarnaast vraag ik me af of een 26" scherm prettig is om te gamen, maar dat zal iets persoonlijks zijn.

Iets wat je niet vermeld is je besturingssysteem, heb je daar rekening mee gehouden? Als je die er bij aan moet schaffen gaat de prijs weer wat omhoog natuurlijk he ;)

Desktop | Server | Laptop

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:15
Egt een hele vette pc...ik zou hem geleik kopen!!! :+

• Hann1BaL
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Videokaart is wat mager als je op de resolutie wilt gamen van je 26" scherm. Kies dan iets van een HD4890 1GB of iets dergelijks. Verder zou ik er meer geheugen in laten stoppen en een 64-bits OS installeren.

[ Voor 23% gewijzigd door Hann1BaL op 08-09-2009 08:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vista weg gedaaan omdat ik hier windows XP heb lichen dat scheeld me 90 euro xD

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Neem eens een kijkje in de Pricewatch.

Dat systeem kan beter/sneller voor 900 euro.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 16:04
Of kijk naar de Best Buy Guide, staan meestal de beste systemen in voor een bepaalde prijs.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:48
Hann1BaL schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 08:31:
Videokaart is wat mager als je op de resolutie wilt gamen van je 26" scherm. Kies dan iets van een HD4890 1GB of iets dergelijks. Verder zou ik er meer geheugen in laten stoppen en een 64-bits OS installeren.
mwah om te gamen heb je echt nog geen 4GB nodig hoor en ald die zorgt dat die nog wat bankjes over heeft kan die tegen de tijd dat hij het wel nodig heeft er nog 4GB bij gooien..

De koeling zou ik persoonlijk ook veranderen, daarnaast vraag ik mij persoonlijk af wat het nut is van een 1TB schijf, misschien kan je beter kijken naar een snellere schijf.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:14

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ook een moederbord met een G31 chipset is nou niet één van de nieuwsten... Als je geen i7 of i5 processor wil, kijk dan naar een moederbord met een Intel P45 chipset. Ook de nieuwere chipsets van nvidia (weet zo niet welke) zijn oké.

• Hann1BaL
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

offtopic:

Gooi je schrijfwerk eens door een spellingscontrole. Of gebruik een browser met ingebouwde spellingscontrole, want je teksten worden er niet leesbaarder van. Ik weet niet waarom je spelling zo slecht is, dus ik neem het je niet kwalijk, maar er zijn hulpmiddelen in dit geval.

De 1TB schijf is op zich wel redelijk snel. Een veel snellere oplossing is al snel heel veel duurder.

Verwijderd

Voor die spellen hoef je echt niet zo'n goede PC...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.