Na de dood van mijn voeding (Antec TruePower380W, vervangen door Coolermaster Extreme Power Plus 460W) blijkt deze ook mijn graka (ASUS 8800GTS 320) meegenomen te hebben. Als het eenmaal lukt om de driver aan de praat te krijgen (meestal is deze uitgeschakeld dmv code 43 van windows) dan loop ik binnen een kwartier tegen artifacts op, en het spelen van 3D spellen houdt m'n PC al helemaal kort vol. Dus ik neem aan dat m'n 8800GTS dood is..
Ben nu op zoek naar een nieuwe en twijfel erg tussen de ATI 4890 en NVIDIA 275. Probleem is dat ik de kaart morgen al nodig heb en dus geen tijd heb om deze in een goedkope webwinkel te bestellen. De keuze waar ik voor sta is deze:
De XFX Radeon HD4890 XT (HD-489A-ZDEC) voor 180 euro (Deze XT is 25MHz OC'ed.. jeej)
of
De EVGA GeForce GTX 275 voor 208 euro
Is de 28 euro voor de GeForce 275 het waard? De ATI heeft meer geheugen en heeft DX 10.1, de NVIDIA is echter net wat beter in de meeste benchmarks. Spui de meningen
Ben nu op zoek naar een nieuwe en twijfel erg tussen de ATI 4890 en NVIDIA 275. Probleem is dat ik de kaart morgen al nodig heb en dus geen tijd heb om deze in een goedkope webwinkel te bestellen. De keuze waar ik voor sta is deze:
De XFX Radeon HD4890 XT (HD-489A-ZDEC) voor 180 euro (Deze XT is 25MHz OC'ed.. jeej)
of
De EVGA GeForce GTX 275 voor 208 euro
Is de 28 euro voor de GeForce 275 het waard? De ATI heeft meer geheugen en heeft DX 10.1, de NVIDIA is echter net wat beter in de meeste benchmarks. Spui de meningen