Hallo allemaal,
Ik heb sinds gister mijn bijna ongebruikte psp op marktplaatst gezet.
Nu heb ik al 2 mailtjes van mensen uit de verenigde staten die niet correct Nederlands gebruiken:
Die andere persoon van hem voor zijn zoon die in de Verenigde Staten woont, beiden willen ze of via Bank Transfer doen of via Paypal.
Als ze het geld overgemaakt hebben naar mijn bank, ben ik dan safe? Of is het in de eerste plaats wel veilig om dat te sturen? De eerste persoon vraagt
Ik heb sinds gister mijn bijna ongebruikte psp op marktplaatst gezet.
Nu heb ik al 2 mailtjes van mensen uit de verenigde staten die niet correct Nederlands gebruiken:
Nu vraagt deze persoon ook om het te sturen naar Nigeria voor haar zoon die pastoor is daar.Ik zal willen dat u mij uw bankgegevens zoals hieronder zodat ik het geld kan de overdracht zo spoedig mogelijk. Ik kan de betaling morgen als alles goed gaat, maar ook stuur mij meer foto van het product.
Banknaam ---
Volledige naam ---
Rekeningnummer ---
Productkosten ---
Verzendkosten ---
Die andere persoon van hem voor zijn zoon die in de Verenigde Staten woont, beiden willen ze of via Bank Transfer doen of via Paypal.
Als ze het geld overgemaakt hebben naar mijn bank, ben ik dan safe? Of is het in de eerste plaats wel veilig om dat te sturen? De eerste persoon vraagt