Beste tweakers,
Ik heb zelf een variant opgesteld op de BBG multimedia-pc van juli 2009. Omdat dat topic als
zover is weggezakt heb ik een nieuwe geopend.
Ik wil de pc laten assembleren bij Salland. In verband met beschikbaarheid van producten
heb ik een aantal dingen, waaronder videokaart en moederbord, anders gekozen dan in BBG aangeraden
werd. Ik zou graag horen of dit de juiste keuzes zijn. Ik ga de pc vooral gebruiken voor muziek/films,
beetje gamen etc. Overklokken etc. doe ik niet aan. Ik wil graag weten of dit waarschijnlijk een prima systeem is... Dus heb ik wat specifieke vragen;
Dit is de configuratie zoals die nu is;
AMD Phenom II X3 720 Black Edition
MSI K9A2 CF-F
Kingston HyperX Dual Channel 4 GB, PC8500, 1066 MHz, Kit Of 2
WD Caviar Black 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300 (Refurbished)
XFX Radeon HD 4850, 512MB, DDR3, 256-bit, PCI-E 2.0
Samsung SH-S222A,
Corsair VX450 450 Watt , 20+24 Pins
Cooler Master Elite 330 Zwart, Geen Voeding
Specifieke vragen;
-Kan deze videokaart in met phenom en dit moederbord?
-Volgens de voeding configurator heb ik de juiste voeding hiervoor, klopt dat?
-Daarnaast moet ik ivm met levertijd misschien een ander moederbord uitkiezen,
ik zie dat je dan moet kiezen uit verschillende 'sockets'. De huidige kaart is AM2.
Waar moet ik naast die socket op letten als ik gewoon een moederbord uit dezelfde prijsklasse wil?
Bvd, Daan
Ik heb zelf een variant opgesteld op de BBG multimedia-pc van juli 2009. Omdat dat topic als
zover is weggezakt heb ik een nieuwe geopend.
Ik wil de pc laten assembleren bij Salland. In verband met beschikbaarheid van producten
heb ik een aantal dingen, waaronder videokaart en moederbord, anders gekozen dan in BBG aangeraden
werd. Ik zou graag horen of dit de juiste keuzes zijn. Ik ga de pc vooral gebruiken voor muziek/films,
beetje gamen etc. Overklokken etc. doe ik niet aan. Ik wil graag weten of dit waarschijnlijk een prima systeem is... Dus heb ik wat specifieke vragen;
Dit is de configuratie zoals die nu is;
AMD Phenom II X3 720 Black Edition
MSI K9A2 CF-F
Kingston HyperX Dual Channel 4 GB, PC8500, 1066 MHz, Kit Of 2
WD Caviar Black 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300 (Refurbished)
XFX Radeon HD 4850, 512MB, DDR3, 256-bit, PCI-E 2.0
Samsung SH-S222A,
Corsair VX450 450 Watt , 20+24 Pins
Cooler Master Elite 330 Zwart, Geen Voeding
Specifieke vragen;
-Kan deze videokaart in met phenom en dit moederbord?
-Volgens de voeding configurator heb ik de juiste voeding hiervoor, klopt dat?
-Daarnaast moet ik ivm met levertijd misschien een ander moederbord uitkiezen,
ik zie dat je dan moet kiezen uit verschillende 'sockets'. De huidige kaart is AM2.
Waar moet ik naast die socket op letten als ik gewoon een moederbord uit dezelfde prijsklasse wil?
Bvd, Daan