• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Topicstarter
Ja! Eindelijk! Na 3 weken wachten is het interne onderzoek afgerond, met voor mij een zeer positief resultaat!
Ik krijg mijn €200 terug en ze gaan hun best doen om het resterende bedrag bij de verkoper te verhalen (je weet maar nooit?).
Al met al ben ik heel erg tevreden hiermee :)

Even een algemene tip: gewoon heel veel blijven bellen en mailen. Zo kunnen ze niet om je heen. Ik heb elke 4/5 dagen wel contact opgenomen met paypal en ik ben er haast van overtuigd dat als ik dit niet had gedaan, gewoon had gewacht totdat het interne onderzoek was afgerond, ik het geld niet terug zou zien en dat de zaak gewoon in een doofpot zou zijn gestopt.

Een plusje voor paypal (dit wordt een min als het nu weer blijkt dat het 2 maanden duurt voordat het op mijn rekening staat) en heel veel dank aan de tweakers, die mij dus echt goed geholpen hebben. ;)

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 16:01

MBV

@jvdl: misschien de gedachte overwogen dat een intern onderzoek bij PayPal simpelweg een X aantal dagen duurt, ongeacht hoe vaak je belt?

Mooi om te weten dat PayPal tenminste nog doet wat ze beloven :)

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:58

painkill

Pain(k)(ill)

J_V_D_L schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:30:
Ja! Eindelijk! Na 3 weken wachten is het interne onderzoek afgerond, met voor mij een zeer positief resultaat!
Ik krijg mijn €200 terug en ze gaan hun best doen om het resterende bedrag bij de verkoper te verhalen (je weet maar nooit?).
Al met al ben ik heel erg tevreden hiermee :)

Even een algemene tip: gewoon heel veel blijven bellen en mailen. Zo kunnen ze niet om je heen. Ik heb elke 4/5 dagen wel contact opgenomen met paypal en ik ben er haast van overtuigd dat als ik dit niet had gedaan, gewoon had gewacht totdat het interne onderzoek was afgerond, ik het geld niet terug zou zien en dat de zaak gewoon in een doofpot zou zijn gestopt.

Een plusje voor paypal (dit wordt een min als het nu weer blijkt dat het 2 maanden duurt voordat het op mijn rekening staat) en heel veel dank aan de tweakers, die mij dus echt goed geholpen hebben. ;)
Wacht eerst maar eens tot je je geld hebt, kan best zijn dat ze wel weer iets verzinnen, bijvoorbeeld dat ze eerst het geld van de verkoper willen hebben voordat ze jou gaan betalen, en aangezien dit al bij meerdere mensen in dit topic is gebeurd, lijkt het mij niet geheel onwaarschijnlijk. Dus gewoon even wachten op je geld, en dan positief gaan doen ;)

Ps. Marktplaats heeft relatief veel oplichters, 99% zijn gewoon eerlijke verkopers, maar die 1 % of misschien maar 0.1 % veroorzaakt een hoop leed...

Mijn SNES verzameling!

• J_V_D_L
  • Niet online

J_V_D_L

Topicstarter
MBV schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:45:
@jvdl: misschien de gedachte overwogen dat een intern onderzoek bij PayPal simpelweg een X aantal dagen duurt, ongeacht hoe vaak je belt?

Mooi om te weten dat PayPal tenminste nog doet wat ze beloven :)
het enige wat ze hoeven te doen is controleren of mijn betaling bij de advertentie hoort. Alle andere stadia had ik al doorlopen.
painkill schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Wacht eerst maar eens tot je je geld hebt, kan best zijn dat ze wel weer iets verzinnen, bijvoorbeeld dat ze eerst het geld van de verkoper willen hebben voordat ze jou gaan betalen, en aangezien dit al bij meerdere mensen in dit topic is gebeurd, lijkt het mij niet geheel onwaarschijnlijk. Dus gewoon even wachten op je geld, en dan positief gaan doen ;)
Ze hebben het nu officieel gezegd. Dus daar zitten ze aan vast. Het verkoper-gedeelte is al achter de rug. Maar oké, we zullen inderdaad zien!

• J_V_D_L
  • Niet online

J_V_D_L

Topicstarter
En ja! Het geld is nu op mijn paypal rekening (gelijk overgeschreven naar mn betaalrekening ;) ).

Ik denk dat ik echt ontzettend veel geluk heb gehad. Er zijn nl. echt veel mensen die hun geld nooit meer terugzien...

[ Voor 24% gewijzigd door J_V_D_L op 13-10-2009 20:45 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mooi om te horen dat het zo goed is afgelopen. In het vervolg... if it sounds too good to be true, it probably is ;)

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 22:20

Yor

Yor1313#2571

Mooi man!

Wie weet heeft die mail nog geholpen?

http://yor.minitroopers.com

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werk
stellen om ook dat te incasseren.
Men doet in ieder geval wat men belooft.En mooi dat ze (Paypal, Marktplaats) inmiddels dus ook weten wie de persoon is achter de (mislukte) oplichting. Kudo's voor Paypal.

[ Voor 1% gewijzigd door Xadeon op 14-10-2009 09:38 . Reden: typo ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Pagina: 1 2 Laatste