Half life2 Episode 3

Pagina: 1
Acties:
  • 1.951 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Topicstarter
Na het grijsspelen van de voorgaande delen ben ik nu toch benieuwd of er iemand is die intussen meer weet dan ik over Half life2: Episode 3.

De laatste screenshots dateren al van 2007 geloof ik. Valve ligt aardig achter op schema als ik de snelheid van de releases HL2, HL2: EP1 en HL2: EP2 bekijk op datum.

Zelfde geld voor de rumoeren die gaan over Portal 2.

Voorzover ook nog even wachten op de mod: Blackmesa source. Die belooft meer dan de Half life: Source die door Valve zelf is uitgegeven.

Wat denkt u? Heeft u van Half life2: Episode 3 meer gezien intussen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Vraag het hier eens. Daar staat ook al de bekende informatie.

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 04-09-2009 11:58 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Wat ik het laatst over ep3 heb gehoord is dat Valve terugkomt op het episode type game, Episode 3 zal weer een bijna full-game worden. Hier besteden ze dan ook een boel meer tijd aan, verder heb ik nog weinig over vernomen.

In het interview van Game trailers TV met Gabe Newell komt onder andere naar voren dat ze op dit moment bezig zijn, maar als ik me het goed herinner pas aan het einde van het jaar meer info komt. Pin me er niet op vast, is een tijdje geleden dat ik het heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
Leuk dat COD MW2 over een maand uitkomt, maar eigenlijk zit ik op Gordon te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:37

BaRF

bijna kerst

Cerebriform schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:15:
Leuk dat COD MW2 over een maand uitkomt, maar eigenlijk zit ik op Gordon te wachten.
hier :P

Maar inderdaad, word nou toch wel eens tijd...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Word nu tog echt wel eens tijd dat Valve opschiet met Episode 3 is al bijna zo lang geleden dat het bijna niet meer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook te lang duren ja, hopelijk wordt het nu ook wel gruwelijk vet. Gelukkig dat Black Mesa: (source) dit jaar uit komt (is beloofd iig) dan ben ik daar hopelijk nog even zoet mee tot aan EP:3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Misschien zoiets als Sin Episodes. Het komt nooit meer uit!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:47:
Ik vind het ook te lang duren ja, hopelijk wordt het nu ook wel gruwelijk vet. Gelukkig dat Black Mesa: (source) dit jaar uit komt (is beloofd iig) dan ben ik daar hopelijk nog even zoet mee tot aan EP:3
Komt ie nog uit dan.... lig daar ook al een tijdje op te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Half Life 2 - 25 november 2004
Half Life 2 Ep 1 - 1 Juni 2006
Half Life 2 Ep 2 - 10 October 2007
Half Life Ep 3 - 2010??

Ep 3 zou dus eigenlijk gewoon eind 2008 uit moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
't was bekend dat episode 3 wat langer zou worden, dus dat de ontwikkeling ervan dan wat langer duurt lijkt me logisch. Maar zo onderhand zou het idd wel eens mogen verschijnen.

(Al zit ik zelf meer te wachten op de mod Black Mesa :P)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Vinnie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:15:
't was bekend dat episode 3 wat langer zou worden, dus dat de ontwikkeling ervan dan wat langer duurt lijkt me logisch. Maar zo onderhand zou het idd wel eens mogen verschijnen.

BleckMesalijkt me idd ook wel leuk, maarja ook daat zitten we al netzolang op tewachten als ep3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Vinnie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:15:

Dat bij een langere episode de ontwikeling langer duurt is logisch, echter is het ook zo dat er tegelijkertijd aan episodes werd gewerkt door valve. Dit zou de releasedatum ook terug moeten dringen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Niet alleen de tijd nodig om te maken, ook de prijs zou laag gehouden worden. Dat waren de 2 hoofdargumenten van Valve om met Episodes te gaan werken.

Ep1 heb ik 17 euro voorbetaald op de dag van de release.
Helemaal top.

En met Ep2 hebben ze in mijn ogen hun eigen ruiten ingegooid met die compleet debiele Orange box van ze.
Ep2 zou mij gewoon 50 euro gekost hebben en wat kreeg je er bij? HL2 (die ik al origineel had gekocht voor 50 euro) en Ep1 (die ik al origineel had gekocht voor 17 euro), Portal, leuk spelletje maar ook niet meer dan dat en een of andere kutgame die ik niet eens zou willen hebben al was hij voor niks.

Dus eik zou portal gewoon 50-17 = 33 euro kosten en dat is ook teveel voor die game.

Pas na vele vele maanden klagen van de consument boden ze Ep2 los aan voor een normale prijs en dan ook nog eens alleen maar op steam.

Bij mij hebben ze afgedaan, hoewel ik groot fan ben, maar Ep2 heb ik niet origineel gekocht.

Flikker maar op, wat zou ik 50 euro betalen voor een korte episode en voor 2 games die ik al 67 euro aan heb uitgegeven? }:|

Rot maar op, klote Valve. En Ep3 duurt inderdaad ook compleet debiel en belachelijk lang.
Ik denk zomaar dattie al lang klaar is, maar dat ze gewoon wachten tot de meeste mensen hun complete naaistreek (want dat was het) van die Orangebox vergeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ondanks dat de titel doet vermoeden kan HL3 ook wel in dit topic: [Multi] Half-Life 2: Episode One & Episode Two - Deel 17
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.