Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tvkaart doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik heb van mijn vader een TV-kaart voor mijn pc gekregen en ik heb hem net dus aangesloten. Ik heb de driver en het programma wat erbij zat geïnstalleerd, maar alsnog wordt hij niet herkent door Microsoft Media Center. Het gaat hier om een XFX nvtv kaart van Nvidia. Ik draai Windows Vista.

Ook het programma, Forceware Multimedia, krijg ik niet aan de praat.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Arthur

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Zal denk ik een probleem blijven zie dit topic op GOT. En na 1 minuut verder zoeken een statement van Nvidia :
Question

Is the NVTV tuner card compatible with Windows Vista™?

Answer

No, the driver for the NVTV single and dual tuner cards are not compatible with Windows Vista. The NVTV tuner cards were manufactured and sold by third parties, based on the board design and driver provided by NVIDIA. NVIDIA has no plans to update the drivers. If you are interested in a high-quality dual-analog TV tuner, take a look at the NVIDIA DualTV MCE tuner card, made by NVIDIA and available from the NVIDIA Store. A Vista driver for DualTV is available now.
http://www.nvidia.com/object/tvtuner_drivers.html

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor je reactie!

Ik heb ook Windows XP hier op staan, gebruik XP alleen wat minder. Ik heb nu alles hierop geinstalleerd ( drivers + Forceware multimedia ), maar alsnog lukt het me niet om beeld tevoorschijn te toveren.

Ten eerste gaat het programma verbinding maken met het internet, maar dat lukt niet ( ik zou geen internetconnectie hebben? ). Daarna ga ik naar instellingen, probeer ik de optie kabel uit, laat ik het programma naar zenders zoeken, vind het programma alsnog geen zenders.

Wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet,
Arthur